Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner lite her.. har hatt mitt Canon 17-55 IS i ca en uke nå, og har allerede klart å få to små riper i glasset. Begge er heldigvis helt ute i kanten og vises ikke på bildene i det minste.. Men forstår ikke hvordan jeg har fått de.

Har hatt linsedekselet på hele tiden mens kameraet ikke har vært i bruk, og har absolutt ikke behandlet objektivet uforsiktig. Har heller ikke brukt kameraet mye i den her tiden. Ripene har ikke kommet samtidig, merket først den ene og ser idag at det har kommet en til.

Til sammenligning har jeg ikke en enete ripe på mitt 2 år gamle sigma objektiv hvor jeg har rotet bort linsedekselet, så det har blitt fraktet rundt ubeskyttet i lengre tid.

:huh:

Lenke til kommentar
er jo stress med epost, maks 10mb, holder jo såvidt til 1 bilde
Skaff deg f.eks en gmailkonto. De støtter større eposter enn som så. Den svelger unna i hvert fall 20Mb, kanskje mer og.

Ellers så er vel løsninga å sende flere eposter. En annen ting er at det høres ut som du kanskje stiller større krav enn nødvendig. 5Mb holder som regel i massevis, så lenge det ikke skal skrives ut i plakatstørrelse.

Lenke til kommentar
hvordan sender dere mange bilder i god kvalitet(digitalt) til venner som befinner seg på motsatt side av kloden som deg?

er jo stress med epost, maks 10mb, holder jo såvidt til 1 bilde

Jeg bruker selv webhotell med 10 GB lagring. Enkelt å laste opp, gi link og slette igjen.

Lenke til kommentar
sdgcxzbl xvn dksc.

Har kansje ryki minisken/korsbåndet :/ Blir opptrening også eventuelt opperasjon.

Da jeg gikk på videregående kunne jeg hinke sekserkravet i stille lengde. Uten spesiell trening.

To meniskoperasjoner og en militærtjeneste senere var det ikke mye futt i knærne lenger. ..Og det er det enda ikke. Ikke gøy. Føler med deg. :no:

Lenke til kommentar
Den "originale" mosselukta som petterson står for er så godt som borte, men noen luringer på fyllinga ute ved E6 fant ut at de skulle snu den på hodet elns.. Så nå lukter det helvette der i stedet. Heldigvis langt unna sentrum.

Den fyllinga får Pttterson & Co til være "The good guys" ... Jeg mistenker polikterene i Moss for å ha dårlig lukt som parti-program !!!!

Tom

Lenke til kommentar
Tenkte jeg måtte være med i "Egenprodusert avatar-klubben". Synspunkter?

Edit: Øh, ser ikke ut som jeg greide å skifte likevel... *feilsøking pågår*

Edit2: Der kom den.

Med et nick som "arnold_lane" så svikter du vel kilden ?

Ikke det at det er noe galt med den nye avataren. Men det blir liksom feil med det nicket du har.

Vet ikke om du fikk med deg bråket når jeg prøvde å bytte ut apekatten min ?

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...