gorpium Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Hehe. Takk. Nå skal jeg på location shoot ute. Wish me luck! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 I hereby wish thee rain, wind and a bitchy model. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Etter første dag på jobb hvor jeg står ujte i sola 99% av tiden, er jeg godt solbrent på armene og i nakken. Hvor lenge hjelper solkrem? Gidder ikke måtte smøre meg flere ganger. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Då får du finne deg i å bli solbrent. Latsabb. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg kan lett bli redneck... : D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Etter første dag på jobb hvor jeg står ujte i sola 99% av tiden, er jeg godt solbrent på armene og i nakken. Hvor lenge hjelper solkrem? Gidder ikke måtte smøre meg flere ganger. Skaff deg et palestinaskjerf. De verner bra mot solen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Hoho. Lykke til gorpium! No regnar det mellom dei sju fjell. :--------------) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 I hereby wish thee rain, wind and a bitchy model. Hoho. Lykke til gorpium! No regnar det mellom dei sju fjell. :--------------) Now, just let me summon the wind and the bitchy model. I AM YOUR GOD, WORSHIP ME. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 135mm F/2L med mellomringer. ikke crop, bare nedskalert Denne var superb! Fikk faktisk skrevet ut ett bilde som var bra, men det var før jeg startet med å rote med fargeprofiler etc. Så ikke akkurat skriverens feil da... Min erfaring med denne klassen av Epson-skrivere er at de skambanker konkurransen. Måtte pakke opp printeren for en liten test med LR2. Har kun prøvd med PS CS3. Herlig utskrift fra denn billige printeren Jeg har en Epson R-285 Printet ut blomster bildet fra April/Mai tråden. Har ikke merket at det henger en liten edderkopp på blomsten nederst til høyre før jeg satt å stirret på utskriften I color management menyen brukte jeg noe som heter Epson Vivid, fikk litt "pop" og litt "ka-næsj" i fargene. Må bestille Epson photopapir, right now! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 I hereby wish thee rain, wind and a bitchy model. Du fikk to av tre oppfylt. Bastard. Hoho. Lykke til gorpium! No regnar det mellom dei sju fjell. :--------------) Haha. Vi ble litt skeptisk da vi kjørte inn til byn. Fytte så det datt ned regn. Heldigvis var det bare en byge, så vi endte opp med fuktighet (som ikke skadet) og en fordømt vind. Skulle stupe inn i bilen for å skifte objektiv - PANG! - der lå blitsen på bakken. Drittvinden hadde blåst stativet med softboxen overende, men heldigvis fikk bare blitsen noen få skraper. Nikons SU-4 modus <3 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 En fyr jeg kjenner fikk fotosekken sin overkjørt av en Land Cruiser i Afrika et sted. Rett over D3, 24-70, 70-200 og et par SB800. Rett over blitsene, faktisk. Men null stress joggedrezz, bare små komsetiske skader. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Etter første dag på jobb hvor jeg står ujte i sola 99% av tiden, er jeg godt solbrent på armene og i nakken. Hvor lenge hjelper solkrem? Gidder ikke måtte smøre meg flere ganger. Skaff deg et palestinaskjerf. De verner bra mot solen. Har nok, men skulle gjerne hatt noe på armene og leggene, bukse og genser blir for varmt (tror jeg, har ikke sett ut enda i dag) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) En fyr jeg kjenner fikk fotosekken sin overkjørt av en Land Cruiser i Afrika et sted. Rett over D3, 24-70, 70-200 og et par SB800. Rett over blitsene, faktisk. Men null stress joggedrezz, bare små komsetiske skader. hadde det skjedd meg, ville jeg i beste fall fått hjertestans Endret 2. mai 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Denne var superb! Takker Du fikk to av tre oppfylt. Bastard. Next time, i shalt not be 33% wrong. Endret 2. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 80-200/1.4 anyone? http://www.photohobby.net/webboard/detail.php?topicid=13406 Selv tror jeg at det er shoppet... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Så litt barsk ut den der . Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Ser jo lett at den der er product of photoshop. Evt 3d program Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 80-200/1.4 anyone? http://www.photohobby.net/webboard/detail.php?topicid=13406 Selv tror jeg at det er shoppet... Tror jeg også. Men man skal aldri si aldri - den er jo helt klart større enn en f/2.8 Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Ser jo lett at den der er product of photoshop. Evt 3d program Skjønner ikke hvorfor noen gidder å kødde med slikt... Tjener de penger på det? Her er det ikke bare et bilde som er fake'et, men en hel serie pluss artikkel... Mye jobb ass... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Skjønner ikke hvorfor noen gidder å kødde med slikt... Tjener de penger på det?Her er det ikke bare et bilde som er fake'et, men en hel serie pluss artikkel... Mye jobb ass... Er vel noen som har våte drømmer om slikt da. Tom Endret 2. mai 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå