Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A propos D3 - enkelte poster i andre tråder jeg gjerne skulle flamet, men jeg mater av prinsipp ikke troll.[/utblåsning]

Hihi. Fjerde knips ut av vindauget med E30. ^^

E30, 50-200mm F/2.8-3.5 ED SWD @ 200mm, ISO100, F/3.5, 1/500.

Oi! Den satt! :D :D

Edit: Av og til irriterende når to helt forskjellige poster slås sammen av forum-programvaren. Dette var to helt forskjellige posts fra min side.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Da har jeg vært på postkontoret og hentet 2 sett med billige mellomringer, ett sett til nikon og ett til canon. Merkelig nok så fikk jeg fokusbekreftelse på nikon men (tror) ikke at jeg fikk det med canon (bare testet 2 bilder nå i kveld).

Kan bli morsomt å bruke 135 F/2L med mellomringer for syyyyyyyykt liten DOF :D

Lenke til kommentar
Hehe :p

Er litt lei av at PW'en dingler på siden, så jeg brukte mine MacGyver-evner til å fikse problemet. Fungerer fjell!

post-157128-1241119438_thumb.jpg

najs.. har nesten samme saken selv.

Jeg bruker phottix remotes. Har loddet inn en nikon blits ledning i triggeren og laget en loop på kabelen så jeg kan henge triggeren på skruene til stanga.

ble en lang og rar setning det der... :p

Lenke til kommentar
Funker veldig greit. Ikke prøvd så mye enda, men det får så være. Ulempen er at G objektiver (nikon) gir full kun full nedblending. Sålenge det er blenderring så funker det helt fint.

Det hadde du jo sluppet hvis du ikke hadde vært så kjip på mellomringene.

Lenke til kommentar

Haha. Kjip liksom. Betale 65,- for noe som man ikke vet om man noensinne vil ha bruk for, + 2 av 3 objektiver jeg har til nikon har blenderring?

Edit: Betale 65,- for 3 stk mellomring eller sløse vekk rundt 7-800,- for 1 stk? hmmmm, vanskelig.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...