Simon Aldra Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Premie til meg selv, som belønning for at jeg er i ferd med å fullføre Aprilfesten med bilde hver dag. Blir vel ikke særlig med tid til utprøving før fredag, men så har vi jo treff på lørdag. Neat. 14-54II ble testet i siste Fotografi, jeg har ikke sett Sandåker like gledesstrømmende siden han testet 14-35/2.0 og 150/2.0. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Noen russer som skal til kongeparken? Kan vi luske litt rundt å ta bilder Joda, men tar ikke bilder om jeg ikke kjører (=edru) Noen som skal på blåturen? Har fylt opp golfen med folk og det blir desverre lite plass til fotoutstyr (kjører analogt med Kodak Retinette og foreløplig en rull med middelmådig superia 200) Endret 29. april 2009 av ET-media Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 jeg har fått "melding om verdi-/rekommandert postsending" på en pakke fra dealextreme som kom på hele 137,-.. Så nå må jeg liksom gå på postkontoret og betale moms.. noen som vet hvordan de får til det? Kommer ihvertfall til å krangle litt nede på postkontoret i morgen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Hvilke bildevisningsprogram bruker folket her på sine windowsbaserte PCer? Windows bilde- og faxbehandling er ikke akkurat det feteste jeg har vært borti, og synes bildene fremstår som litt mindre skarp der. FastStone Image Viewer. Utrolig kjapt og bra program. Viser JPEG bra skalert også. Men viser av en eller annen grunn Canon-RAW-filer i mindre størrelse enn de faktisk er. Men dog bra nok til å se om et bilde er skarpt nok osv eller ikke. jeg har fått "melding om verdi-/rekommandert postsending" på en pakke fra dealextreme som kom på hele 137,-..Så nå må jeg liksom gå på postkontoret og betale moms.. noen som vet hvordan de får til det? Kommer ihvertfall til å krangle litt nede på postkontoret i morgen Jeg mener å huske at jeg fikk en slik sending rekommandert, men det var ikke pga. MVA e.l. Det var bare for at de skulle være sikker på at det var meg som fikk pakka/brevet. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Alle småtingen som jeg bestiller fra Kina og Hong Kong på ebay kommer av en eller annen grunn som rekommandert sending. Og det til tross for at fraken ofte ligger på $2-3... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Neat. 14-54II ble testet i siste Fotografi, jeg har ikke sett Sandåker like gledesstrømmende siden han testet 14-35/2.0 og 150/2.0. Du har jo forgjengeren, kommer du til å bytte nå? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg mener å huske at jeg fikk en slik sending rekommandert, men det var ikke pga. MVA e.l. Det var bare for at de skulle være sikker på at det var meg som fikk pakka/brevet. Alle småtingen som jeg bestiller fra Kina og Hong Kong på ebay kommer av en eller annen grunn som rekommandert sending. Og det til tross for at fraken ofte ligger på $2-3... Men jeg bestilte bare på vanlig måte fra dealextreme, og tidligere har jeg bare fått pakken(e) i postkassen.. mulig denne her er litt større da, men skulle ikke tro det, er jo bare 2 sett med billigdritt mellomringer.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Det er jo ikke moms på varer under 200kr da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Dagens sitat: http://despair.com/cluelessness.html Tom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Haha, enig i den Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Det er jo ikke moms på varer under 200kr da? Nettopp. Var derfor jeg stusset. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Kjemp din sak. Høres ganske merkelig ut. Nå. Over til noe helt annet. Noen som skal på Tryvann neste helg? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Har sinnsykt lyst på Tokina 12-24. Men finner ingen til en ok bruktpris. Har en hel del annet jeg også skal kjøpe, så må prioritere litt. Dritt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Nå. Over til noe helt annet. Noen som skal på Tryvann neste helg? Du er nok 29 år for sent ute ... Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 må slenge meg på med tom gitt. men ikke fult så mange år da Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Dagens sitat: http://despair.com/cluelessness.html Hehe! Den hadde jeg hengende på kontordøren min da jeg jobbet i NAV... Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Det er jo ikke moms på varer under 200kr da? Nettopp. Var derfor jeg stusset. Rekommandert/verdi-sending betyr IKKE at du må betale moms, bare at du må vise legitimasjon etc for å få hentet ut pakken. Skjønner ikke hvor du tar det fra at du må betale moms. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Alt jeg har kjøpt på ebay i det siste - også fra England - har kommet rekommandert. Det er vel en måte for selger å sikre seg, slik at han/hun har noe håndfast å komme med dersom du sier at du ikke har fått varen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Nå. Over til noe helt annet. Noen som skal på Tryvann neste helg? Du er nok 29 år for sent ute ... Tom Sleng på deg den røde jævelen, og heng deg på! Fisker selvsagt etter Icefox, Sn0dig og ZodZ. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Ikke søren om jeg skal på trøøøvann. Til helga skal jeg jobbe med norsk også har jeg fått meg helgejobb på et hagesenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå