Trondster Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ellers - ad kjøp fra eBay og annet: http://www.xkcd.com/325/ Les også mouseover-kommentaren - de er ofte halve moroa med xkcd-striper. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ahhhh! Da var siste tentamen ferdig og russefeiringen kan endelig begynne skikkelig! Grats - blir det flere makro-bilder, da, eller? Hehe, kanskje det. Spørs om jeg får det til i dag. Drar på jobb snart og er noe russegreier etter det. Lenke til kommentar
ChristineA Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ahhhh! Da var siste tentamen ferdig og russefeiringen kan endelig begynne skikkelig! Grats - blir det flere makro-bilder, da, eller? Hehe, kanskje det. Spørs om jeg får det til i dag. Drar på jobb snart og er noe russegreier etter det. Hva med eksamen da? ;P Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Joa, men det er jo ikke før om 3 uker. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Ahhhh! Da var siste tentamen ferdig og russefeiringen kan endelig begynne skikkelig! Jeg ble ferdig med nestsiste i dag mattetentamen nr 2 på tirsdag Endret 29. april 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
ChristineA Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Joa, men det er jo ikke før om 3 uker. Heldige - vi starter på mandag! :o Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Velkommen til Akam ChristineA!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Snart ferdig med alle eksamenene vi.. Har en i morra og to-tre til mot sommeren.. Totalt så har vi 17 eksamener over 2 år med alt fra fysikk til fly/helikoptersystemer. Endret 29. april 2009 av W202 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ferdig med skiten, hah! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Den "metalldingsen" som stikker opp på blenderringen er, så vidt jeg vet, et sikkert kjennetegn på AI. pre-AI har ikke hullene, og er "motsatt" (skruene inn mot huset). Blendertallene skrevet med liten skrift på den innerste ringen tyder på AI. På AIS er minste blenderverdi skrevet med oransje farge, dvs. det er ikke AIS. Så da må det være AI. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Har bare én ting å si til russen: [taktfast_rop] Fem år igjen!! Fem år igjen!! [/taktfast_rop] :D Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Har bare én ting å si til russen:[taktfast_rop] Fem år igjen!! Fem år igjen!! [/taktfast_rop] :D +1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Har bare én ting å si til russen:[taktfast_rop] Fem år igjen!! Fem år igjen!! [/taktfast_rop] :D lolwut? Årets russefeiring har fått meg til å være glad for at jeg ikke er russ. Beklageligvis kom en kompis med ideen om en screamobuss tidligere idag mens vi var å så på den ganske triste russekåringa på skolens parkeringsplass. Det hadde vært mektig fett å få pumpa ut litt skikkelig deathcore/hardcore/screamo istedetfor all den repetetive og uoriginale trancerappen som man hører. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Har bare én ting å si til russen:[taktfast_rop] Fem år igjen!! Fem år igjen!! [/taktfast_rop] :D Evt 3... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Har bare én ting å si til russen:[taktfast_rop] Fem år igjen!! Fem år igjen!! [/taktfast_rop] :D Hva skjedde med russefeiringen din a, Trondster? Har du noe i mot at sisteårs skolekull feirer skoleslutt? btw: noen som ikke gidder / har planer om å studere også Jeg brukte alle russepengene mine på optikk og folkehøyskolen jeg skal videre til Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Du er russ, Magnus? Sære folk som ikke gidder å være russ da. Ingen stor fan av trance/techo jeg heller, men til russefeiring passer det perfekt! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Hva skjedde med russefeiringen din a, Trondster? Har du noe i mot at sisteårs skolekull feirer skoleslutt? btw: noen som ikke gidder / har planer om å studere også Jeg brukte alle russepengene mine på optikk og folkehøyskolen jeg skal videre til Hadde feiring som OL-russ i '94, ja. Tok en pakke Nesquik i 2½ dl melk på 39 sekunder - slå den! Det var tider - russetreff hvor Jokke spelte live! Ropet er fra noen år senere - da jeg studerte på ifi og var med i RF. Med Biørneblæs*) i front kuppet vi barnetoget og ropte "Fem år igjen!" til alle russ vi så. Før vi kikket litt skeptisk på hverandre og begynte å rope "Aldri ferdig!" i steden.. :D Hmm - husker en russ der som kikket bort på meg da jeg ropte "Fem år igjen" og spurte om jeg ville bli med.. *) Biørneblæs kan to låter - det er litt uenighet om hva den første er, men den andre er "Tanta til Beate". Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Sære folk som ikke gidder å være russ da. Ingen stor fan av trance/techo jeg heller, men til russefeiring passer det perfekt! Vel, jeg kan godt like trance/techno, men ikke dårlig trance/techno, og ihvertfall ikke når det er tilsammens med en hel gjeng harryfolk. Vi prøvde å sette på Job For A Cowboy - Entombment of a Machine i den ene bussen i dag, gikk dårlig. Tror vi fikk høre 3-4 sekunder : ( Lenke til kommentar
ChristineA Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Velkommen til Akam ChristineA!! Takk takk. Har lusket litt i kulissene en stund, men enda ikke kastet meg inn i forumlivet. =) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 You're in for a rough ride! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå