Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehm.. synes du $50 er mye penger?

Adorama skulle ha $80 i frakt for et $8 adapter sist jeg prøvde å bestille fra dem.. ;)

Uansett - hvor bra er Adoramas 3rd party-adapter? Med optikk i adapteret?

Canons eget adapter var dyrt, produsert i små mengder og kun solgt til eksisterende kunder som allerede hadde store, dyre teleobjektiv.

Denne interessante tråden om emnet forteller at Canons adapter koster $600 - brukt - i 2005.

Lenke til kommentar
Hvis det er optikk i FD/EOS adapter så ville jeg ikke ha satt på en 85 1,2L.. tror ikke optikken i adapteret er L kvalitet...

FD/EOS adapteren passer kun til noen få utvalge (les obskure) objektiver. Og jeg er rimelig sikker på at 85 1.2 L er ikke en av de.

Men FD adapteren til Olympus FourThirds skal fungere bra.

Tom

Lenke til kommentar

En liten oppdatering på fotografering av åpninga av Operahuset Nordfjordeid:

Bredt og spenstig program fra fiolinkvartett og ballett, til smårufsete energisk boogieblues ala Clapton. Bredde altså, men og jevnt over bra kvalitet. Kun lokale krefter, med unntak av prolog og festtaler.

Det ble dobbeltside og ti bilder.

Desverre ingen på nett. (Fordi jeg var litt for treig til å levere :thumbdown: Nettavis er nok ikke helt mitt format :hmm:;) )

Har også fått en henvendelse om privat salg av bilde. Normalt ikke en dig deal at foreldre vil ha bilde av sine unge håpefulle. Men litt ekstra hyggelig fordi jenta har vært i lokalavisa en million ganger tidligere.

(For intereserte i klassisk: Merk dere navnet Madelene Berg, hun er et nok virkelig fiolintallent som kan nå langt. Med rikelig med energi, ynde, og evne til å tolke. Ikke bare mekanisk lire av seg skoleflinke fraser)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Epson R2880 in da house.. eh.. office!

Så var det bare å få den til å fungere.

Jeg -hater- printere!

1. Printeren er tilkoblet Apple Time Capsule

2. Programvare/drivere installert på tre maskiner

3. PowerBook G4 klarer å printe ut trådløst

4. PC klarer ikke å printe ut trådløst - kun direkte tilkobling.

5. iMac klarer ikke å printe trådløst.

Ja, så var det det ja... hihi :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...