tomsi42 Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 pleier man å skarpe opp svart/hvitt eller sepia bilder? Skarper opp alt som trenger det, jeg. Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Men da må den jo postes i bilderedigering, og det er ett av få fotoforum jeg nesten aldri har postet i. Bilderedigeringsforumet er en mørk bakgate for meg.Det er og eit underforum i Bilderedigering som heiter Tips og guider. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Men da må den jo postes i bilderedigering, og det er ett av få fotoforum jeg nesten aldri har postet i. Bilderedigeringsforumet er en mørk bakgate for meg.Sjenert Simon? Neida. Du er stor gutt nå. Gå i krigen for det du tror på Takk for skrivekløa forresten. Nyttig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Hrm. Vil heller poste det et annet sted. I Politikk og Samfunn. Det er jo noen ulemper med å være moderator. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 yahus, Da er jeg meldt på til Bert Stephani sin Workshop i OSLO Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 KEH.com har en Micro-Nikkor AI 55/3.5 i EX-kvalitet til ca 1600,- NOK inkludert alt (frakt, MVA, fortollingsgebyr og valutapåslag). Litt dyrt, eller? Tjaaa. Er det i topp stand så er det vel ikke så mye å nøle etter, hvis du ikke vil sitte på gjerdet og vente på et nytt tilbud 200 kroner lavere. Vel, dette går vel mest på din egen smerteterskel når det gjelder en enkeltutgift. Jeg har rett og slett ikke peiling på hva dette er verdt i kroner. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Link til mer info og påmelding? Fant bare en deviantart-blogginnlegg Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Har bestilt premie til meg selv for godt gjennomført på Aprilfesten Og så har jeg sendt inn bugvarsel på UFRaw/Gimp i nye Ubuntu, den ser ut til å være på vei oppover i systemet...... Men PCen krangler etter at jeg oppgraderte med mere RAM og ny Ubuntu Ser dog ut til å funke OK bare jeg kjører alle vifter på full storm Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 KEH.com har en Micro-Nikkor AI 55/3.5 i EX-kvalitet til ca 1600,- NOK inkludert alt (frakt, MVA, fortollingsgebyr og valutapåslag). Litt dyrt, eller? Tjaaa. Er det i topp stand så er det vel ikke så mye å nøle etter, hvis du ikke vil sitte på gjerdet og vente på et nytt tilbud 200 kroner lavere. Vel, dette går vel mest på din egen smerteterskel når det gjelder en enkeltutgift. Jeg har rett og slett ikke peiling på hva dette er verdt i kroner. Jeg mener de går for $2-300 på ebay, så dette er vel ikke så galt... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Tjaaa. Er det i topp stand så er det vel ikke så mye å nøle etter, hvis du ikke vil sitte på gjerdet og vente på et nytt tilbud 200 kroner lavere. Vel, dette går vel mest på din egen smerteterskel når det gjelder en enkeltutgift. Jeg har rett og slett ikke peiling på hva dette er verdt i kroner. Det står ikke på prisen i absoluttverdi, men jeg liker av prinsipp ikke å gjøre dårlige kjøp Dessuten får jeg antakelig tak i en brukt AF-D 60/2.8 til ned mot 2-2500 her på berget, så jeg mener vel egentlig at jeg burde spare mer på å gå for den gamle varianten. Ken Rockwell estimerer en bruktverdi på $65. Det er en drøy tredjedel av hva KEH skal ha. EX-kvalitet er bra optisk, men ikke strøken ellers. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Ken Rockwell estimerer en bruktverdi på $65. Det er en drøy tredjedel av hva KEH skal ha. EX-kvalitet er bra optisk, men ikke strøken ellers.Er ikke det BGN som er det? Trodde EX var excellent i alt som var, EX+ var helt som nytt... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Er ikke det BGN som er det? Trodde EX var excellent i alt som var, EX+ var helt som nytt... Her er KEH sin beskrivelse av EX: "Excellent" Shows moderate wear. May have small dents and/or dings and slight finish wear. Glass may have slight marks and/or blemishes that will not affect picture quality*. Dette stemmer også bra med den 105/2.5 jeg kjøpte derfra. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Dette er vel er grei pris på Canon EF 300mm f/4 USM EXC+ Non IS Litt over 5000.- pluss frakt og mva.hadde vi bare hatt fjorårets valutakurser. Endret 27. april 2009 av Nautica Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg mener de går for $2-300 på ebay, så dette er vel ikke så galt... Det ser ut som det ligger en del eksemplarer til ned mot $100 nå. Men mange av dem sendes kun til USA og Canada. Jeg får sende en melding til noen av dem å høre om de er interessert i oljepenger. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Alt denne objektivpraten får meg til å se etter nye objektiver Kan jeg bruke denne på cropkamera og får jeg autofokus. Edit:ser nå at den har FD fatning,sikkert derfor at den var såpass billig. Endret 27. april 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Ken Rockwell? Hva er det neste? Å stole på Fedon Lindberg når du lager romantisk middag?! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Ken Rockwell? Hva er det neste? Å stole på Fedon Lindberg når du lager romantisk middag?! Eller han andre Lindberg duden når du skal fastsette neste års selkvote. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Har vært utestengt littegrann ser det ut som. Men har iallefall motatt mitt EF 50mm f/1.4 Er veldig vassen på f/1.4, men jeg hadde ikke noen store forventninger da jeg hadde lest endel tester av det. Dette objektivet er jo helt sylskarpt på f/2.0. Vil nok bli en fin kompanjong på lokale konserter og forestillinger. Forresten noen som har fått sitt Canon 500D allerede? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Du får ikke AF, men kan bruke objektivet med FD --> EF adapter. Jeg vet ikke om du må bruke nedblendet lysmåling med et slikt adapter. Francis Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Mottok brev i går(Mandag) ifra sykehuset, om at jeg hadde fått time den 28.April(altså, idag(Tirsdag). Latterlig kort forvarsel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå