Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tatt noen bilder med D3'en hvor jeg liker fargetonene, men i sin helhet er det Canons toner som jeg faller pladask for. Det var så deilig å bruke 50D med 50/1.4 to dager her oppe.

5D med 50/1.2L er så herlig at jeg ikke har ord.

Jeg må innrømme at det går ann å få brukbare farger ut av en D3, ja, men oftest liker jeg ikke fargene. Og da blir det uaktuelt for meg.

Mitt yndlings Nikon kamera kan gi deg "Any Colour You LIke" ;)

NikonF5sidecap.JPG

F5 blir noe annet. Da er det engangssensorer med forskjellige egenskaper. :p

Lenke til kommentar
@Simon, harru noen tips til fyllesjuken el?

Omg.. skal aldri drekka så mye igjen (før neste gang jeg skal drikke)

Vann, vann og mere vann. Feit mat er også bra, lapskaus og sodd. Funker fett med eggerøre og mange liker toast med tomat og rå løk.

Egentlig er det for det meste et spørsmål om hvem man er. Jeg får litt hodepine og uryddig hår om jeg ikke drikker vann før jeg legger meg (uryddig hår påvirkes ikke i nevneverdig grad av vanninntak). Til syvende og sist er det dehydrering som gjør deg dårlig, så bare få i deg masse vann.

åsså jeg som ikke orker smaken av øl engang...

Nei går og tar meg en shot eller 2 jeg.. :D

det og beatles funker det vil jeg tru

Reparering er uheldig, og før du vet ordet av det er du inne i et dårlig mønster der du reparerer av gammel vane, og da er veien ikke alltid for lang til misbruk.

Men musikalsk er klassisk bra. Tchaikovskis 1812 Overtyre er ypperlig. Pink Floyd også.

Lenke til kommentar

hmm.. Takker for tips simon... Har ikke kastet meg på noen "reparering" enda... orker vel mest sannsynlig ikke å lukte på flaska engang.

Litt vangelis av alle ting.. De har faktisk endel bra musikk. blir nok noe boks mat a'la sodd elns hvis jeg har.

Etter å ha hørt litt på vangelis nå så føler jeg at jeg måååå bare se en eller annen 80 talls film... f.eks terminator eller lignende...

Detta blir bra! brått var ikke søndagen så ille alikevel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...