gorpium Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har tatt noen bilder med D3'en hvor jeg liker fargetonene, men i sin helhet er det Canons toner som jeg faller pladask for. Det var så deilig å bruke 50D med 50/1.4 to dager her oppe. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Mitt yndlings Nikon kamera kan gi deg "Any Colour You LIke" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har tatt noen bilder med D3'en hvor jeg liker fargetonene, men i sin helhet er det Canons toner som jeg faller pladask for. Det var så deilig å bruke 50D med 50/1.4 to dager her oppe. 5D med 50/1.2L er så herlig at jeg ikke har ord. Jeg må innrømme at det går ann å få brukbare farger ut av en D3, ja, men oftest liker jeg ikke fargene. Og da blir det uaktuelt for meg. Mitt yndlings Nikon kamera kan gi deg "Any Colour You LIke" F5 blir noe annet. Da er det engangssensorer med forskjellige egenskaper. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg fant dette bildet på flickr for en stund siden - jeg digger det! http://www.flickr.com/photos/sdmartinez/34...ool-368821@N21/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Hehe. Da noen av vennene mine var i Lourdes (pilgrimssted) i Frankrike i fjor var det en av dem som fotograferte en nonne med et 1Dmk3 og 70-200/2.8L. Altså, nonnen hadde 1Dmk3 og 70-200. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jævla polakk.. hey you pipca, i shall teach you how to drink @Simon, harru noen tips til fyllesjuken el? Omg.. skal aldri drekka så mye igjen (før neste gang jeg skal drikke) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Dagens bilde til aprilutfordringa er tatt, men etter at jeg oppgraderte Ubuntu så nekter Gimp å lagre det utvalget bildet i jpg format Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jævla polakk.. hey you pipca, i shall teach you how to drink @Simon, harru noen tips til fyllesjuken el? Omg.. skal aldri drekka så mye igjen (før neste gang jeg skal drikke) Ta deg et par øl, funker fjell. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) åsså jeg som ikke orker smaken av øl engang... Nei går og tar meg en shot eller 2 jeg.. det og beatles funker det vil jeg tru Endret 26. april 2009 av Dewil Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Også ganske lei øl akkurat nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) For min del så er jeg alltid mest øltørst dagen etter jeg har drukket. edit: grei egenskap på festivaler etc Endret 26. april 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Reparere med øl funker fjell. I hvert fall hjemmebrygg. Reparert selv med mamma sin hjemmelagde cider igår. Var kansje ikke den beste ideen jeg har hatt. Funket nesten for bra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Dagens bilde til aprilutfordringa er tatt, men etter at jeg oppgraderte Ubuntu så nekter Gimp å lagre det utvalget bildet i jpg format Det er en bug. Bruk ufraw til å lagre i ppm. Så åpner du ppm-en i gnome, og så kan du lagre i jpeg. Slet med det samme i går. Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Mellomlagra i TIF fra Gimp, så gikk det bra. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 @Simon, harru noen tips til fyllesjuken el? Omg.. skal aldri drekka så mye igjen (før neste gang jeg skal drikke) Vann, vann og mere vann. Feit mat er også bra, lapskaus og sodd. Funker fett med eggerøre og mange liker toast med tomat og rå løk. Egentlig er det for det meste et spørsmål om hvem man er. Jeg får litt hodepine og uryddig hår om jeg ikke drikker vann før jeg legger meg (uryddig hår påvirkes ikke i nevneverdig grad av vanninntak). Til syvende og sist er det dehydrering som gjør deg dårlig, så bare få i deg masse vann. åsså jeg som ikke orker smaken av øl engang... Nei går og tar meg en shot eller 2 jeg.. det og beatles funker det vil jeg tru Reparering er uheldig, og før du vet ordet av det er du inne i et dårlig mønster der du reparerer av gammel vane, og da er veien ikke alltid for lang til misbruk. Men musikalsk er klassisk bra. Tchaikovskis 1812 Overtyre er ypperlig. Pink Floyd også. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 hmm.. Takker for tips simon... Har ikke kastet meg på noen "reparering" enda... orker vel mest sannsynlig ikke å lukte på flaska engang. Litt vangelis av alle ting.. De har faktisk endel bra musikk. blir nok noe boks mat a'la sodd elns hvis jeg har. Etter å ha hørt litt på vangelis nå så føler jeg at jeg måååå bare se en eller annen 80 talls film... f.eks terminator eller lignende... Detta blir bra! brått var ikke søndagen så ille alikevel Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg spyr Nikon-farger. Nuff said. hmm... meg oxo... HAHA etterpå blir det fløtegratinerte poteter!! Bankers fyllemat veit jeg. Endret 26. april 2009 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Det eneste som duger dagen derpå er en ekstra hissig karri-rett på den nærmeste indiske restauranten. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 HA! der kan jeg bare gå til naboen.. stakkars meg er jo minoritet her oppe. Meg og dama har laga vår egen minoritetsgruppe her oppe i blokka.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 HA! der kan jeg bare gå til naboen.. stakkars meg er jo minoritet her oppe. Meg og dama har laga vår egen minoritetsgruppe her oppe i blokka.. Der vinner jeg lett, alle folkeslag her jeg bor, og da mener jeg alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå