IceFox Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Well... Han kan banne oss. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 fett... hmm.. Må lakkere om D700 jeg nå ser jeg Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hmm.. Starte "Custom (D)SLR paint jobs". Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) (Norway) West Coast CustomSLR. Edit: Slagord: "We put LCD's where you never knew you needed them" Endret 25. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 bare å kjøpe airbrush nå Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Denne feilmeldingen får jeg litt for ofte på Mac'en. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Siden det antakelig tar litt tid før forsiden blir oppdatert: For de eventuelle sløvinger som ikke har fått det med seg, så er det startet en ny runde i forumets fotokonkurranse med temaet Vridd Perspektiv. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Karse vokser fort! Tamron 55-200mm òg. Faenskapet blir jo to meter langt omtrent når man skal zoome med det oO ZoDz!: Tok en runde på rommet etter noen filmruller til D100, og fant en pakke fra de glade juletidene med "Jacob", feilstavet. Den var unaturlig tung til å være tomt, så jeg rev faenskapet i to, og ut datt det en gel-ball og en minnepenn. Tusen takk for overaskelsen Jævla analfabet! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Har opplevd dette med et bilde arnold_layne la opp i BK også... Her har jeg altså gjort akkurat ingenting i Bibble - bare lastet det inn, slått av alle mine standardjusteringer, og lagret som...Virkelig pussige greier. Helt tydelig forskjell sett på min skjerm og. Dette er mer sånn jeg ser bildet i Lightroom. Mer varme, og en del mer smell, kanskje pga gamma. Virker nesten som om Adobe sliter med sRGB profilen sin. Kanskje gamma er nøkkelen? Det var forresten ikke sånn før, kan i hvert fall ikke huske at jeg tenkte over det i starten. Konspirasjonsteori: Adobe (og jødene/FN/romvesnene/illuminati/frimurerne/de føderale myndighetene - take your pick (de siste holder kun for global konspirasjon om du er amerikaner)) har laget en kjip sRGB-profil for å overbevise massene om at aRGB er tingen. Chemtrails er egentlig nanobotter som fucker med sRGB-profilen din. Endret 25. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Russerne, Adobe og Russerne. Uanz, konge med nytt TDWP-album Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Virker nesten som om Adobe sliter med sRGB profilen sin. Konspirasjonsteori: Adobe (og jødene/FN/romvesnene/illuminati/frimurerne/de føderale myndighetene - take your pick (de siste holder kun for global konspirasjon om du er amerikaner)) har laget en kjip sRGB-profil for å overbevise massene om at aRGB er tingen. Chemtrails er egentlig nanobotter som fucker med sRGB-profilen din. tAKK FOR KONSTRUKTIVE INNSPILL. jEG FOR MIN DEL HAR MER TRO PÅ AT DET ER TERORISTENE. eLLER SÅ DRIVER JEG NÅ MED BILLEDdARWINISME. aLTSÅ SLETTER SØPLA FRA DAGENS BILLEDSCEANSE. dET ER DERFOR JEG HAR cAPS lOCK PÅ. iKKE FORDI JEG ER SINT, ELLER NOE. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) tAKK FOR KONSTRUKTIVE INNSPILL. jEG FOR MIN DEL HAR MER TRO PÅ AT DET ER TERORISTENE. eLLER SÅ DRIVER JEG NÅ MED BILLEDdARWINISME. aLTSÅ SLETTER SØPLA FRA DAGENS BILLEDSCEANSE. dET ER DERFOR JEG HAR cAPS lOCK PÅ. iKKE FORDI JEG ER SINT, ELLER NOE. Nå har du glemt å slå av CAPS LOCK igjen. Du vet hva jeg mener om det Tom Endret 25. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Da sparker jeg igang oppdatering til siste Ubuntu versjon. ønske meg lykke til... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 GLHF. I dag skal jeg ta bilder i søskenbarnet mitt sin konf. Og karseprosjektet mitt har kommet langt :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Da sparker jeg igang oppdatering til siste Ubuntu versjon. ønske meg lykke til... Det bør gå greit. Tar kun tid ... Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Ikke når det krever at jeg handler inn Nikonhus med horrible farger. Juling? Hm? Jeg liker nikon-farger bedre enn canon-farger... Du er satans snodig, da. Det må være dette Simon tenker på: Stjålet fra denne dpreview-tråden; http://forums.dpreview.com/forums/readflat...5017&page=8 Nix. Tenker på sensorens evne til å tolke farger. Alle Nikonhus jeg har lekt med, fra D40 til D3 har vært horrible på det punktet. Den camo-D3'en er jo de rigueur blant fuglefotografene... Den hvite var dødsrå da! Nettopp. Simon er på bærtur. Igjen. Simon er aldri på bærtur. Simon er bakfull. Nemlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Simon er bakfull. Nemlig. Dakar liten ... Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Da sparker jeg igang oppdatering til siste Ubuntu versjon. ønske meg lykke til... Det bør gå greit. Tar kun tid ... Tom Jepp, ser ut til å funke greit. Da er det vel snart på tide å ta en tur ut å leite etter ei bru........ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Simon er aldri på bærtur. Simon er bakfull. Nemlig. Ah - men raper du i Canon-farger eller Nikon-farger? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg spyr Nikon-farger. Nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå