Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Karse vokser fort!

Tamron 55-200mm òg. Faenskapet blir jo to meter langt omtrent når man skal zoome med det oO

ZoDz!: Tok en runde på rommet etter noen filmruller til D100, og fant en pakke fra de glade juletidene med "Jacob", feilstavet. Den var unaturlig tung til å være tomt, så jeg rev faenskapet i to, og ut datt det en gel-ball og en minnepenn.

Tusen takk for overaskelsen :D

Jævla analfabet! :D
Lenke til kommentar
Har opplevd dette med et bilde arnold_layne la opp i BK også... Her har jeg altså gjort akkurat ingenting i Bibble - bare lastet det inn, slått av alle mine standardjusteringer, og lagret som...
Virkelig pussige greier. Helt tydelig forskjell sett på min skjerm og. Dette er mer sånn jeg ser bildet i Lightroom. Mer varme, og en del mer smell, kanskje pga gamma.

Virker nesten som om Adobe sliter med sRGB profilen sin. Kanskje gamma er nøkkelen?

Det var forresten ikke sånn før, kan i hvert fall ikke huske at jeg tenkte over det i starten.

Konspirasjonsteori: Adobe (og jødene/FN/romvesnene/illuminati/frimurerne/de føderale myndighetene - take your pick (de siste holder kun for global konspirasjon om du er amerikaner)) har laget en kjip sRGB-profil for å overbevise massene om at aRGB er tingen.

Chemtrails er egentlig nanobotter som fucker med sRGB-profilen din.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Virker nesten som om Adobe sliter med sRGB profilen sin.

Konspirasjonsteori: Adobe (og jødene/FN/romvesnene/illuminati/frimurerne/de føderale myndighetene - take your pick (de siste holder kun for global konspirasjon om du er amerikaner)) har laget en kjip sRGB-profil for å overbevise massene om at aRGB er tingen.

Chemtrails er egentlig nanobotter som fucker med sRGB-profilen din.

tAKK FOR KONSTRUKTIVE INNSPILL. jEG FOR MIN DEL HAR MER TRO PÅ AT DET ER TERORISTENE.

eLLER SÅ DRIVER JEG NÅ MED BILLEDdARWINISME. aLTSÅ SLETTER SØPLA FRA DAGENS BILLEDSCEANSE. dET ER DERFOR JEG HAR cAPS lOCK PÅ. iKKE FORDI JEG ER SINT, ELLER NOE.

Lenke til kommentar
tAKK FOR KONSTRUKTIVE INNSPILL. jEG FOR MIN DEL HAR MER TRO PÅ AT DET ER TERORISTENE.

eLLER SÅ DRIVER JEG NÅ MED BILLEDdARWINISME. aLTSÅ SLETTER SØPLA FRA DAGENS BILLEDSCEANSE. dET ER DERFOR JEG HAR cAPS lOCK PÅ. iKKE FORDI JEG ER SINT, ELLER NOE.

Nå har du glemt å slå av CAPS LOCK igjen. Du vet hva jeg mener om det ;)

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Ikke når det krever at jeg handler inn Nikonhus med horrible farger.

:p

smiley-angry009.gif

Juling? Hm?

Jeg liker nikon-farger bedre enn canon-farger...

Du er satans snodig, da. :p

Det må være dette Simon tenker på:

all%20D3.JPG

Stjålet fra denne dpreview-tråden; http://forums.dpreview.com/forums/readflat...5017&page=8

Nix. Tenker på sensorens evne til å tolke farger. Alle Nikonhus jeg har lekt med, fra D40 til D3 har vært horrible på det punktet.

Den camo-D3'en er jo de rigueur blant fuglefotografene...

Den hvite var dødsrå da!

Nettopp. Simon er på bærtur. Igjen.

Simon er aldri på bærtur. Simon er bakfull. Nemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...