Upsaker Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Jeg finner svært bedre ting å bruke pengene mine på enn å bli med i NPS ffs. Er ikke NPS gratis? Det er CPN. Våryr fossekall i kurtise.Er det bare på min skjerm dette er blast? Mye mer smell, i Lightroom. Konverterer til sRGB, så fargeprofilen burde være rett. Det ser fint ut hos meg. Det smeller ikke, men er heller ikke blasst - naturlig vil jeg si. Hvilken browser bruker du? Stonhans: hva er kunden villig til å betale? Hun sa ikke noe, men personlig syns jeg ikke det ble helt teknisk godt, og derfor jeg henvendte meg til dere Bildet skal brukes på internett, så noe full størrelse er ikke viktig. Jeg tenkte på 350,- Men hun ville også kjøpe 2 andre bilder. Ta 990 for 3 bilder så slipper dere begge å betale skatt Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Fy faen jeg er sliten ass! Og alt starter på nytt om 5,5 time. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Fy F@€# jeg er sliten ass! Og alt starter på nytt om 5,5 time. Language. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Karse vokser fort! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Karse vokser fort! Tamron 55-200mm òg. Faenskapet blir jo to meter langt omtrent når man skal zoome med det oO ZoDz!: Tok en runde på rommet etter noen filmruller til D100, og fant en pakke fra de glade juletidene med "Jacob", feilstavet. Den var unaturlig tung til å være tomt, så jeg rev faenskapet i to, og ut datt det en gel-ball og en minnepenn. Tusen takk for overaskelsen Endret 25. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Karse vokser VELDIG fort! Og smaker godt, mener jeg å huske.. dog er det vel 18 år siden sist jeg smakte det. Jeg trenger inspirasjon og motivasjon til å fotografere.. Ser fram til golfspillerne har begynt her oppe igjen, så jeg får løpe litt etter dem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Fy faen jeg er sliten ass! Og alt starter på nytt om 5,5 time. Såpass må det være. Det var ikke du som tilta oppe på Tryvann i dag morges, altså? Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Jeg finner svært bedre ting å bruke pengene mine på enn å bli med i NPS ffs. Er ikke NPS gratis? Det er CPN. Ikke når det krever at jeg handler inn Nikonhus med horrible farger. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Fy faen jeg er sliten ass! Og alt starter på nytt om 5,5 time. Såpass må det være. Det var ikke du som tilta oppe på Tryvann i dag morges, altså? Tom Nei, da lå jeg godt i bingen. Sto jo ikke opp før ett. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Da er månedstråd for april/mai opprettet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1102516&st=0 Jeg har laget et sett med retningslinjer, om det ønskes endringer i dem, kan diskusjonen rundt dem fortsette i diskusjonstråden for de ny bildetrådene. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Var på amcar treff litt tidligere i dag.. fy f.. så mange kule biler Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ikke når det krever at jeg handler inn Nikonhus med horrible farger. Endret 25. april 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Jeg liker nikon-farger bedre enn canon-farger... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Det må være dette Simon tenker på: Stjålet fra denne dpreview-tråden; http://forums.dpreview.com/forums/readflat...5017&page=8 Endret 25. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Den hvite var dødsrå da! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Gud bedre! Finnes virkelig de der, eller er det bare kødd? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Ett par av de var faktisk ikke så ille.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Den camo-D3'en er jo de rigueur blant fuglefotografene... Den hvite var dødsrå da! Nettopp. Simon er på bærtur. Igjen. Endret 25. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Nettopp. Simon er på bærtur. Igjen.Genialt at Simon ble moderator. Nå kan vi mobbe ham så mye vi vil, uten at han kan ta igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå