cruelphotography Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 blitz med z er kulezt. k9z koz og klemz -ole Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii!!!!! i min optatthet med å få iphone opp å gå på både ssh og styr, teste songbird få fjernkontroll via iphone for å styre songbird i linux, så har jeg GÅTT GLIPP AV side 1337.... :( nei nei nei nei .... En fin ting i dag da.. Fikk lerret print av ett av mine bilder fra japan photo i dag (60x80cm) som mutter skulle ha. Dette eneste som var litt synd er at de har klart å sette det på skjevt :/ jeg hadde jo laget flotte sorte kanter på hver side av motivet for å få bukt med de 3cm som går med på kanten Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg er mer sånn at jeg suger uansett lyskilde, og dermed har jeg egentlig ikke mye jeg skal ha sagt i denne diskusjonen. Når det er sagt, prøver jeg i hvert fall å lære meg blitsbruk, da jeg mener at det er det jeg suger aller mest i.. Og mellommenneskelig interaksjon, såklart.. Edit: Og kreativ tankegang.. Endret 23. april 2009 av Karl-Peder Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 En fin ting i dag da.. Fikk lerret print av ett av mine bilder fra japan photo i dag (60x80cm) som mutter skulle ha. Detteeneste som var litt synd er at de har klart å sette det på skjevt :/ jeg hadde jo laget flotte sorte kanter på hver side av motivet for å få bukt med de 3cm som går med på kanten Gå inn til nærmeste JP og klag, så sender de tilbake til labben som fikser biffen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Why in godsname har du svarte kanter irundt lurretet? det er vel ikkje vanlig? da burde du jo bare bestille montert på papp. hdr-esque bilder ala det der blir jo uansett litt tamt på lerret, burde ha en skikkelig high gloss istede. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 blitz med z er kulezt. k9z koz og klemz -ole Blitz er en gjeng med sinte unge mennesker som ikke liker fascister og/eller kapitalister. Blitz liker være annerledes, og forbindes ofte med politihester. Blitz er også det tyske ordet for det norske ordet "blits", eller "flash" eller "strobe" som angelsakserne skriver. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Blitz er en gjeng med sinte unge mennesker som ikke liker fascister og/eller kapitalister. Blitz liker være annerledes, og forbindes ofte med politihester. Blitz er også det tyske ordet for det norske ordet "blits", eller "flash" eller "strobe" som angelsakserne skriver. Du glemte at Opel også laget en lastebil som het Blitz en gang i gode gamle dager. Hvordan en lastebil og sinte ungdom kan være bedre enn naturlig lys, undrer jeg litt over. Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Glemte blitzkrieg òg. Simon da. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Blitz er en gjeng med sinte unge mennesker som ikke liker fascister og/eller kapitalister. Blitz liker være annerledes, og forbindes ofte med politihester. Blitz er også det tyske ordet for det norske ordet "blits", eller "flash" eller "strobe" som angelsakserne skriver. Nemlig! Som vanlig klargjørende, innsiktsfullt og velformulert fra hr. Aldra. -Lazy Endret 23. april 2009 av lazyman Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Du glemte at Opel også laget en lastebil som het Blitz en gang i gode gamle dager. Som for øvrig er noe vi gjerne skulle ha sett i Vømmøltoget her i bygda, da det ennå ikke har vært noe sånt med der.. Volvo Bamse har vi, men ingen Blitz.. Verste er at faren til en kompis av meg har ikke mindre enn tre Blitzer stående, men nekter å kjøre noen av dem i toget.. :/ [/Vømmølfestivalreklame] Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Noen som vet ca. pris på brukte 80-200 2.8 her i landet? Lurer på om jeg ikke brista nesa på konsertgulvet i går jeg, kanke være nær uten at det gjør møkkvondt. Noen som vet hvor sannsynelig det hørtes ut? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 fra 3000 til 7000 alt etter modell og stand. ca. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 K, er mest keen på toringersversjonen, den befinner seg vel i den høyere enden av skalaen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 er nok den som ligger rundt 5-7 ja Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Tjo og hei, og hopp og sprett. Da skal jeg leke litt journalist igjen. Skal dekke åpning av Operahuset. Altså det virkelige operahuset http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/167759 Ikke den kladden i Bjørvika. Har ikke lekt journalist på ei god stund, så det skal bli artig. Tipper jeg kommer til å stå for mesteparten av fotograferinga, mens hun jeg skal være sammen med skriver. Leverer jeg, så kan det nok hende at det blir mer frilansing igjen. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hehey! Nice, fototim! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Blitz er en gjeng med sinte unge mennesker som ikke liker fascister og/eller kapitalister. Blitz liker være annerledes, og forbindes ofte med politihester. Du har helt rett, men de sinte unge menneskene glimter til stadig vekk. Litt som gamle Opeler gjorde før. Og hvem gidder du fortelle det til 10 av 9 norske fotokjeder / nettbutikker? Da skal jeg leke litt journalist igjen. Skal dekke åpning av Operahuset. Kult, lykke til! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Why in godsname har du svarte kanter irundt lurretet? det er vel ikkje vanlig? da burde du jo bare bestille montert på papp.hdr-esque bilder ala det der blir jo uansett litt tamt på lerret, burde ha en skikkelig high gloss istede. Bildet tok seg ganske godt ut på lerret. Lerret printetvar faktisk litt glossy, men klart ikke så glossy som et photopapir. Det tror jeg heller ikke hadde blitt noe bra. har ikke sort kant rundt bildet på lerretet men en sort kant på høyre og venstre side for å få svart utside på lerretet. det er på grunn av sideforholdet i bildet. hvis jeg hadde sendt det til jp uten å legge til det hadde utsnittet blitt veldig smalt. Vi får se om vi gidder å sende inn igjen. Er jo ikke veldig skakt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Tjo og hei, og hopp og sprett. Da skal jeg leke litt journalist igjen. Skal dekke åpning av Operahuset. Altså det virkelige operahuset http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/167759 Ikke den kladden i Bjørvika. Har ikke lekt journalist på ei god stund, så det skal bli artig. Tipper jeg kommer til å stå for mesteparten av fotograferinga, mens hun jeg skal være sammen med skriver. Leverer jeg, så kan det nok hende at det blir mer frilansing igjen. Dæng, gratulerer, lykke til! Husk! Hvem, hva, hvor, når, hvordan, hvorfor?! Blitz er en gjeng med sinte unge mennesker som ikke liker fascister og/eller kapitalister. Blitz liker være annerledes, og forbindes ofte med politihester. Du har helt rett, men de sinte unge menneskene glimter til stadig vekk. Litt som gamle Opeler gjorde før. Og hvem gidder du fortelle det til 10 av 9 norske fotokjeder / nettbutikker? Har gjort det ofte nok. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Da er jeg jammen NPU og CPS medlem. Kort er "på vei i posten", men det kommer nok til å ta en hel del uker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå