fototim Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hvordan i helvete ble "Eid", et ord for gode ting, egentlig? FORFERDELIG STED. ... Hold sjeft eller d* Uvh Eidapatriot. Endret 23. april 2009 av fototim Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Haha Edit: Trekker tilbake deler av uttalelsen. Stedet er fint det, bare jeg som har dårlige erfaringer derfra. Selvsagt er mitt inntrykk av Fototim som en fantastisk bruker og en god person mer enn med på å veie opp for dette. Endret 23. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hva i huleste er det som er så spesielt med 1337? -Lazy Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 1337 == LEET (elite) på nerdespråk. Francis Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Takk! Måtte tenke bortimot et helt minutt før jeg skjønte at tallene representerer bokstaver. Trodde først det var bokstavene fra talltastene på en telefon, men det stemte jo bare med 3=E..... Man lærer så lenge man lever. -Lazy Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (elite) på nerdespråk Gjelder nokså unge nerder Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Fått russelappen Er det et sertifikat som gjelder gjennom russetida? Tror dere ikke jeg har blitt forelsket i skatefoto? Leet.. - http://kvanneid.com/ - Sykt pene skatebilder! La meg klargjøre: Jeg har fått sansen for å ta dem. Med naturlig lys. Og i sorthvitt. Men fete bilder var det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Mææh. Naturleg lys er for pyser. Endret 23. april 2009 av KimNK Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Naturlig lys er for folk som ikke kan å bruke blitzer =D Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Naturlig lys er for folk som ikke kan å bruke blitzer =D Amen Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Kan vi vende på flisa og si at blits er for folk som ikke kan å utnytte naturlig lys? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Naturleg lys er for pyser.Naturlig lys er for fotografer. Blits blir i beste fall en dyktig etterligning av orginalen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Naturleg lys er for pyser.Naturlig lys er for fotografer. Blits blir i beste fall en dyktig etterligning av orginalen. +1 Edit: (i digg'd it) Endret 23. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Blitz lys er for de som liker / klarer å ha full manuell på absolutt alt Naturlig lys er mere som P mode Endret 23. april 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Skal du være russ snodig? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Mææh. Naturleg lys er for pyser. Naturlig lys er for folk som ikke kan å bruke blitzer =D Naturlig lys er for folk som ikke kan å bruke blitzer =D Amen Blitz lys er for de som liker / klarer å ha full manuell på absolutt alt Naturlig lys er mere som P mode 1. Jeg kjører manuelt. 2. Jeg bruker blits når det passer seg. 3. Naturlig lys er fullstendig overlegent for reportasje. Right? 4. Blits i hverddagen er for pyser som ikke klarer å bruke lyset de har fått av skaperen. Basta. Heck folkens, er dere nødt til å bruke blits uansett hva som skjer? Det er de som er det, og det ikke akkurat et hedersord. Kapisj? Edit: Og Cruel, dersom du skal flashe med kunnskapene, stav i alle fall "blits" korrekt. Tsk tsk. Endret 23. april 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Er motivet av menneske må det lyssetjast. Optimalt sett skal sola ikkje sleppe til på ansiktet, og då er du nødt til å lette opp i motsatt retning for å kunne eksponere korrekt. Står motivet i skygge dør hudtonane. "If you want reality, take the bus." Endret 23. april 2009 av KimNK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå