cruelphotography Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Gammelt ordtak som sier broes foto before hoes. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Foto først. Så kjerring. Så venner. Slik er den utlimate rekkefølgen Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Endelig Da har endelig klart å synkronisere iPhone i ubuntu, trådløst med ssh via gtkpod. Ybert. eneste som er craaaap nå er at jeg fikk denne linken av en jeg jobber sammen med http://www.itavisen.no/811032/musikkspille...atter-alt-annet Songbird finnes til Windows XP/Vista (fungerer også i Windows 7), samt Linux og MacOS.passer til de fleste mp3 spillere inkludert ipod og iphone Endret 23. april 2009 av Dewil Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jippii. Skal ta et 'offisielt' portrett av en oberst her. Om jeg bare hadde hatt studioblitsene mine her oppe. Får prøve å scoute rundt i bygget etter passende sted og trikse litt med noen SB-800er og CLS. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 55/3.5 har ikke det samme problemet, og jeg tror senere versjoner av denne går til 1:1. Jeg tillater meg å plukke denne opp igjen. Herregud, så mange varianter som finnes. Kan noen forklare meg forskjellen på disse: 55 F3.5 MICRO NON AI (LATE/RUBBER FOCUS) 55 F3.5 MICRO P AI'D 55 F3.5 MICRO AI Jeg ser jo at den første er Non AI. Betyr det noe annet enn at jeg ikke får lysmåling med denne? Og så har jeg googlet meg frem til at AI'D er en Non-AI som er konvertert til AI, er dette riktig? Det betyr i så fall at jeg får lysmåling med D300? Sistnevnte er tydeligvis en ekte AI, men også her finnes det tydeligvis flere varianter. Rørslett lister opp 3 forskjellige 55/3.5 uten å nevne noe om AI, som heter henholdsvis 55/3.5 Micro-Nikkor 55/3.5 Micro-Nikkor Auto 55/3.5 Micro-Nikkor PC Hva er hva i forhold til den øverste listen? Er det noen jeg bør styre unna? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Non AI kan innebære at du må frem med Dremelen for å få vidunderet til å passe fysisk. D300 er jo, i motsetning til D40 & co., allergisk mot pre-AI. En AI'et P bør funke. Mir/Right Brain er alltid et bra utgangspunkt for å lære mer om gammelt Nikkor-glass: http://www.mir.com.my/rb/photography/compa...micro/index.htm Tenker du finner mange av svarene du søker der. Endret 23. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Setter stor pris på all hjelp jeg kan få https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101805 Mvh Francis Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Anbefalar alle som er i Bergen på Lørdag til å henge seg på fotowalken arrangert av Ur&Foto, og kanskje henge med sjølvaste MEG halve dagen. Henger du deg på vår gruppe får du fotografere digge damer og ein tur innom studioet vårt for foto, boller og brus. Hipphooray! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Henger du deg på vår gruppe får du fotografere digge damer og ein tur innom studioet vårt for foto, boller og brus. Hipphooray! Jippi!!! Boller og brus. Synd jeg er i Fredrikstad denne helgen, da ... Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Eg veit at du er med oss i hjartet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Russekickoff på fredag, ellers skulle jeg gjerne prøvd å få tatt turen. Om ikke for foto, boller eller brus, så i hvert fall for å kappe av deg armen. Trenger en bergenstur òg. Lenge siden sist. Endret 23. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Tulling. Prøv å ikkje sette fyr på haugen. Det klarte vi. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Tulling.Prøv å ikkje sette fyr på haugen. Det klarte vi. Haha. Hvordan, samt, hvilket kull? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Tønnegrill i sofakroken. Uhm... 06 var det vel. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Haha, gode greier. I år er det vel større sjanser for at jeg setter fyr på en av de forpulte svartrussene som spraya meg ned med vann idag, enn at jeg ofrer Haugen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Det er ikke årntli russefest før Jokke speller live! Det gjorde han på russetreffet Hamar '94. Hvil i fred, Jokke. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Er dama de russ i år? Ja. Jupp1 Uopna også tror jeg. Edit: All 10 of em haha "nynne på sangen like a virgin" =P Morsom du. For å si det sånn, jeg fjerner papiret før jeg spiser sjokoladen. Julegave. Vi glemte dem helt :/ Hehe, tro rheller det var mangel på emner å bruke dem i :!: Hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Anbefalar alle som er i Bergen på Lørdag til å henge seg på fotowalken arrangert av Ur&Foto, og kanskje henge med sjølvaste MEG halve dagen. Henger du deg på vår gruppe får du fotografere digge damer og ein tur innom studioet vårt for foto, boller og brus. Hipphooray! Urk. Kommer ikke hjem før neste uke. Er så typisk at alt det gøye skjer når jeg er i tjeneste. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 55/3.5 Micro-Nikkor55/3.5 Micro-Nikkor Auto 55/3.5 Micro-Nikkor PC Hva er hva i forhold til den øverste listen? Er det noen jeg bør styre unna? Alle disse er vel Pre-AI. Jeg ville ikke forsøkt meg på noen av de. Skal du absolutt ha en 55 f/3.5 Micro-Nikkor, så ta AI-versjonen. Jeg ville ikke stolt på at AI'd P-versjon er noe å samle på, siden BR mener den ikke er optimal på nært hold. AI-versjonen er vel den som lar deg blende ned mest også. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Alle disse er vel Pre-AI. Jeg ville ikke forsøkt meg på noen av de. Skal du absolutt ha en 55 f/3.5 Micro-Nikkor, så ta AI-versjonen. Jeg ville ikke stolt på at AI'd P-versjon er noe å samle på, siden BR mener den ikke er optimal på nært hold. AI-versjonen er vel den som lar deg blende ned mest også. Ja, det var det jeg trodde jeg var kommet frem til etter å ha lest litt i linken til Anew. Jeg skal ikke absolutt ha 55/3.5, men ser at det er en av de som gir best ytelse for pengene. Men jeg skal ta en kikk på de ukjente merkene som har vært nevnt her i det siste også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå