Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner ikke når jeg skal, venn av meg har bestilt hytte, biletter OG er designated driver. Haha. Satser på å drikke mjød fra jeg drar, til jeg kommer, mens jeg blir og til jeg drar igjen.

ZoDz, du skal få bank. Død over svartruss :p

Give it a try mafagga! Men ja, får se hva jeg gjør. Natt til 1 mai skal jeg ta av iværtfall :D

Lenke til kommentar
Aner ikke når jeg skal, venn av meg har bestilt hytte, biletter OG er designated driver. Haha. Satser på å drikke mjød fra jeg drar, til jeg kommer, mens jeg blir og til jeg drar igjen.

Give it a try mafagga! Men ja, får se hva jeg gjør. Natt til 1 mai skal jeg ta av iværtfall :D

Null problem. Noen dimlinger i ett eller annet firma skryter kansje av sine 1200mm objektiver, men jeg har et som er så utrolig mye lenger enn det. Skal daske og slaske deg både gul, blå, grønn og sort. Samt rød. Alle russefargene.

Lenke til kommentar

Null problem. Noen dimlinger i ett eller annet firma skryter kansje av sine 1200mm objektiver, men jeg har et som er så utrolig mye lenger enn det. Skal daske og slaske deg både gul, blå, grønn og sort. Samt rød. Alle russefargene.

Ohh, snakker som om han er kongen på haugen. Jævlig bra å skryte av spaghettien tissen sin. Jeg trenger ikke dra frem batongen min, du går ned på ett slag. Heh, men serr. Jeg, du og Thomas må få i oss noe alcohol til helga.

Og, sampler jeg lagde til en kompis av meg.

http://vimeo.com/4229861

Lenke til kommentar
Ohh, snakker som om han er kongen på haugen. Jævlig bra å skryte av spaghettien tissen sin. Jeg trenger ikke dra frem batongen min, du går ned på ett slag. Heh, men serr. Jeg, du og Thomas må få i oss noe alcohol til helga.

Den såkalte "batongen", din frykter jeg ei. Tissetassen min er kansje noe du vil kalle som en "spaghettitiss", men slike kallenavn får man jo fort når man har den æren av å eie en kølle som veier like mye som 10 pakker med spaghetti, og er større enn det man hadde fått av å lage en "live replica", av de nevnte ti pakkene sitt innhold.

Hmmm. Lurer på om jeg skal prøve å unngå deres kukslapping oppe på Tryvann. :p

Unavoidable.

Kids. :p

Oldis :p

-----------------------------

Tviler på at jeg er der 1. mai. Vet ikke når jeg skal dit for å være ærlig, men kan poste det i morgen når jeg er på skolen igjen. Bor trossalt på vestlandet et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...