J@cob Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Og da var navnet strøket på russebuksen. (måtte ha hjelp av mamma da ) Tenkt deg på Tryvann? Vi kan flørte sammen med objektivene våre. Hirr, hirr. Knegg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Seff skal jeg på Tryvann! Spørs om det er foto som står i tankene når jeg er der ass... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sendte inn søknad til CPS også. Har jo tross alt 'litt' canon utstyr. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) er 50 1.8 pro nå? ..Det er et ikke-kit-objektiv? Edit: ..ikke si ikke igjen! Endret 22. april 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Fant lite på navnet hans... Synes dog at mailen virker veldig troverdig, men det hadde vel vært meningen hvis det er lureri også. Ville du ha fått en mail hvis han ville bruke bildet ditt i "ulovlige" sammenhenger ? Edit:leifer. Endret 22. april 2009 av Nautica Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Seff skal jeg på Tryvann! Spørs om det er foto som står i tankene når jeg er der ass... Refererte overhode ikke til foto. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sjekk hva jeg fikk inn på Flickr-mailen min i dag: Hello Thomas-- I am a counselor in Tennessee beginning a private practice working with persons experiencing life transitions (death of a loved one, job loss, retirement, divorce, caring for aging family members, etc.) I am developing a B&W tri-fold brochure to publicize my practice. I will distribute it to local referral sources (ministers, family MDs) to give to people who might use my services. May I have permission to use your photo entitled "Windy at Sea" for my brochure cover? It would appear under the caption, "Navigating Through Life Transitions." [it's a beautiful photo and I think it's perfect for my practice brochure!] I would identify you in whatever way you want in the brochure. Please feel free to contact me at [email protected] (I check that more often than Flickr). Thanks and best wishes -- Steve Herbes Virker jo som en god sak. Og kreditering er jo alltid praktisk. Er snakk om dette bildet. Flott bilde! Du får be ha sende en kopi av brosjyren.. Men tror du vinner mer på å la han bruke bildet enn å ikke gjøre det. Livet ender jo ikke hvis det skulle nå vise seg å være en svindel. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 er 50 1.8 pro nå? ..Det er et ikke-kit-objektiv? Jeg har også stusset over den, men Nikon klassifiserer tydeligvis nesten alt fast glass som "proft" - det eneste untaket jeg kan komme på er 35/1.8 DX. Noe helt annet: Møkkbillige mellomringer på ebay ($10!) - hva tror folk? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har bestilt møkkabillige mellomringer fra Dealextreme (gratis frakt) til rett under 10$. Har ikke kommet enda da, men regner med at det er rimelig rett frem å se de negative og positive sidene. Positivt: billig Negativt: ingen fokus bekreftelse, ingen nedblending (må ha blenderring på objektiv), ingen AF. Kommer ikke på flere Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fant lite på navnet hans... Synes dog at mailen virker veldig troverdig, men det hadde vel vært meningen hvis det er lureri også. Ville du ha fått en mail hvis han ville bruke bildet ditt i "ulovlige" sammenhenger ? Edit:leifer. Nei, nettopp. Seff skal jeg på Tryvann! Spørs om det er foto som står i tankene når jeg er der ass... Refererte overhode ikke til foto. Din grisegutt! Flott bilde! Du får be ha sende en kopi av brosjyren.. Men tror du vinner mer på å la han bruke bildet enn å ikke gjøre det. Livet ender jo ikke hvis det skulle nå vise seg å være en svindel. Neida. Jeg har for all del planer om å gi han tillatelse. Og kopi av brosjyren hadde vært kult. Blir det for mye å bli kreditert med både navn og nettside? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Oi! Først nå leste jeg at han ville ha bildet på forsiden. Awesome da! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Blir det for mye å bli kreditert med både navn og nettside? Nå har du mulighet til og smøre tykt Satse på at ingen Nordmenn ser/leser brosjyren. Offisiell Norwegian royalty hoff first class fotograf Icefox Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, seff! Kanskje jeg burde vurdere å gjøre porteføljen min om til engelsk. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har bestilt møkkabillige mellomringer fra Dealextreme (gratis frakt) til rett under 10$. Har ikke kommet enda da, men regner med at det er rimelig rett frem å se de negative og positive sidene.Positivt: billig Negativt: ingen fokus bekreftelse, ingen nedblending (må ha blenderring på objektiv), ingen AF. Kommer ikke på flere Hmm... Sånn ca. ingen av disse innvendingene betyr noe, mtp. at jeg skal bruke de på et AI-objektiv. Ulempen er eventuelt nedblendet lysmåling... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har bestilt møkkabillige mellomringer fra Dealextreme (gratis frakt) til rett under 10$. Har ikke kommet enda da, men regner med at det er rimelig rett frem å se de negative og positive sidene.Positivt: billig Negativt: ingen fokus bekreftelse, ingen nedblending (må ha blenderring på objektiv), ingen AF. Kommer ikke på flere Hmm... Sånn ca. ingen av disse innvendingene betyr noe, mtp. at jeg skal bruke de på et AI-objektiv. Ulempen er eventuelt nedblendet lysmåling... Får jo fokusbekreftelse på AI optikk også, uten mellomringer... Lenke til kommentar
ET! Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) PANIKK: Trenger modell til mafia/mote shoot i morgen kl. 18.00 i Parkeringshuset ved Jernbanetorget i Stavanger. Han med sportsbilen trakk seg, jeg har nå kun en modell og jeg hadde sett for meg spill for galleriet. Type oppgjørsbilder + jeg får mer å velge i. Er det noen som kan, eller som kjenner noen som kan, stille på så kort varsel? De får bildene til fri-ikke-kommersiell bruk så lenge jeg krediteres. edit: Alle innspill om ideer med kun en modell er ønskelig. Er ikke helt låst til mafia/pen klærs reklame. Åpen for alt som kan hjelpe! Endret 22. april 2009 av ET-media Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hms, når skal folka på tryvann? jeg vurderer en tur neste helg. SORTRUSS FTW! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er ikke noe neste helg da. Men er jo natt til 1. mai. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noe helt annet: Møkkbillige mellomringer på ebay ($10!) - hva tror folk? Niks. Kjøp skikkelige mellomringer. Hvis du ikke skal ha Nikon, kjøp Kenko/Soligor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå