Anew Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 PM er veldig opptatt med no' jobbgreier, ja. PMs tilstedeværelse her på forumet har jo alltid gått litt i rykk og napp. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 PM kommer nok tilbake. Han trenger å få tilbake pusten og lysten etter en hard jobbeperiode. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvor mange bps kan en vanlig ekstern blits skyte i? Som f. eks 430EX? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Jeg savner også Olsen, et hvert forum trenger en slik kar. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med tips til fotografering av turn? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13586544 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Jeg savner også Olsen, et hvert forum trenger en slik kar. Enig Lenke til kommentar
ET! Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvem var det som tok bilder i parkeringshuset ved Jernbanetorget i Stavanger? Jeg lurer på om dere spurte om tillatelse først. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Kom bilen din med? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Eller han kunne tenkt å gjere det same sjølv og lurer på om noko må ordnast på forhånd? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvorfor er folk redd for at skiltet på bilen vises? Er det ikke bare politiet og andre myndigheter som kan sjekke hvem de tilhører etc.? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvorfor er folk redd for at skiltet på bilen vises? Er det ikke bare politiet og andre myndigheter som kan sjekke hvem de tilhører etc.? nei alle kan finne ut hvem som står som eier, ved og sende en enkelt sms. men på en annen side, hvis folk er så redde for skiltene sine, så skjønner jeg ikke åssen de tør og kjøre rundt i trafikken =P Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Si dette navnet 4 ganger rask da.. http://www.abcnyheter.no/node/87508 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Har slått til og kjøpt meg et Canon 17-55 IS nå, og gleder meg som en liten unge her jeg sitter å venter. Må ha meg solblender, er det virkelig verdt å kjøpe et orginalt til 450,- når jeg får en kinakopi for femtilappen? Det er jo ikke akkurat verdens mest avanserte konstruksjon, så jeg vet ikke.. Til femtilappen er det jo verdt bare for å prøve. Jeg vil tippe at det fungerer helt fint. Er forresten ikke sikkert Ebay er billigst. Kan være billigere på Dealextreme.com e.l. når frakt tas med i prisen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Her har noen journalister brukt copy/paste mange ganger. Feigingene. Til femtilappen er det jo verdt bare for å prøve. Jeg vil tippe at det fungerer helt fint. Er forresten ikke sikkert Ebay er billigst. Kan være billigere på Dealextreme.com e.l. når frakt tas med i prisen. Hei - det er da vel stor forskjell på Canon-skygge og tredjepartsskygge. Akkurat som at originale mellomringer gir Canon-luft mellom huset og objektivet! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvor mange bps kan en vanlig ekstern blits skyte i? Som f. eks 430EX? Kommer ann på hvor kraftig hvert blink er. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvor mange bps kan en vanlig ekstern blits skyte i? Som f. eks 430EX? Kommer ann på hvor kraftig hvert blink er. - Og hvor mye batteri det er igjen. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Noen som har prøvd dette? http://www.subjektiv.de/index_en.php Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvor mange bps kan en vanlig ekstern blits skyte i? Som f. eks 430EX? Kommer ann på hvor kraftig hvert blink er. - Og hvor mye batteri det er igjen. - Og hvilken type batterier som brukes - Og om det er ekstern batteripakke tilkoblet Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Minnet litt om Lensbaby. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Til femtilappen er det jo verdt bare for å prøve. Jeg vil tippe at det fungerer helt fint. Er forresten ikke sikkert Ebay er billigst. Kan være billigere på Dealextreme.com e.l. når frakt tas med i prisen. Jepp, bestillte et nå. Var forsåvidt gratis frakt. Morro hvordan det kan være gratis å sende noe fra kina, men skal jeg ha det sendt de 3 milene fra oslo så koster det med engang hundrelappen. Til femtilappen er det joHei - det er da vel stor forskjell på Canon-skygge og tredjepartsskygge. Akkurat som at originale mellomringer gir Canon-luft mellom huset og objektivet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå