Anew Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hvor er fyren forresten? Permban finnes jo ikke lenger, men Olsen er desverre for stolt - eller pissed - til å spørre pent om å få bli tatt inn i varmen igjen - så om ikke han (eller diskusjon.no-folket) kommer på bedre tanke, så må vi klare oss uten ham. Endret 21. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Hvor er fyren forresten? Permban finnes jo ikke lenger, men Olsen er desverre for stolt - eller pissed - til å spørre pent om å få bli tatt inn i varmen igjen - så om ikke han (eller diskusjon.no-folket) kommer på bedre tanke, så må vi klare oss uten ham. Feil smily. Hvilken som helst av følgende duger; Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Savner Marius, jeg. Men MSN får duge. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvorfor ble han borte egentlig? Tror det skjedde i en periode jeg ikke tittet innom her så ofte. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Det vanlige - han gikk litt postal i en diskusjon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Han er bannet. For life.Høres ikke ut som han, men tilogmed han kan vel late som for å unngå mistanke.. men da ville vel ikke første punkt på agendaen være å få samme avatar som han hadde før.. regner med at admins sjekker ip og sånt. Forøvrig er jeg ganske lei fuglebilder nå, etter å ha browset tilbake 25-30 sider på foto.no og kommentert en del. Virker som om hele norges fuglekikkerforening holder til der. Mens hele Akams befolkning konsekvent ignorerer alle tråder om flyktningebarn i BK. Typisk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Mens hele Akams befolkning konsekvent ignorerer alle tråder om flyktningebarn i BK. Typisk. Velkommen til BK. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Savner Marius sine meninger, sin nikonisme. Men er lei flue macrobildene hans Han lagde liv i denne tråden. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Nokon som veit korleis eg får LR2 til å vise bileta sortert etter filnummer istadenfor dato/tid i exif? Skal sette opp eit slideshow og iom at bileta er tekne på svært varierande tidspunkt blir det berre eit einaste rot. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Indeed. I Library-modulen velger du det ønskelige. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Har litt lyst til å gjennomføre noen av Adobes Certified Expert programmer. Da først og fremst i Lightroom. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Nokon som veit korleis eg får LR2 til å vise bileta sortert etter filnummer istadenfor dato/tid i exif? Skal sette opp eit slideshow og iom at bileta er tekne på svært varierande tidspunkt blir det berre eit einaste rot.Du kan naturlig nok sortere rekkefølga i et lysbildeshow akurat sånn som du ønsker. Lag en Quick Collection av de bildene du vil bruke. Åpne den, og så drar og slipper du dem i den rekkefølga du vil ha. Mener i hvert fall å huske det var sånn jeg gjorde det. Hvis du ikke får det til, så spør på support (norsk nummer), det var det jeg gjorde. De var hjelpsomme. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Ja, du kan også gjøre det på den måten. Quick Collection baserer seg på 'user defined order' om ikke annet er valgt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Noen som har peiling på om det er noen gode webfora i Danmark, a la akam.no eller foto.no? Bor jo her nede, så.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hvor er fyren forresten? Permban finnes jo ikke lenger, men Olsen er desverre for stolt - eller pissed - til å spørre pent om å få bli tatt inn i varmen igjen - så om ikke han (eller diskusjon.no-folket) kommer på bedre tanke, så må vi klare oss uten ham. Feil smily. Hvilken som helst av følgende duger; da? For the record savner jeg ham også litt.. Ikke så voldsomt mye kanskje, men litt. AFK virker han mye triveligere enn her inne, dog.. I morgen blir det å kjøre seg en tur innom Eplehuset med Macen igjen, slik at de kan finne ut hvorfor den driver og henger seg hele tiden.. "Sånn skal den i hvert fall ikke være" sa han jeg snakket med, og det lover jo bra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Har slått til og kjøpt meg et Canon 17-55 IS nå, og gleder meg som en liten unge her jeg sitter å venter. Må ha meg solblender, er det virkelig verdt å kjøpe et orginalt til 450,- når jeg får en kinakopi for femtilappen? Det er jo ikke akkurat verdens mest avanserte konstruksjon, så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 En annen jeg ikke har sett på lenge er PMnormal. Noen som vet hvor han er blitt av? Antallet lange innlegg her inne har gått drastisk ned de siste par månedene. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Han lagde liv i denne tråden. Han lagde denne tråden. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 En annen jeg ikke har sett på lenge er PMnormal. Noen som vet hvor han er blitt av? Antallet lange innlegg her inne har gått drastisk ned de siste par månedene. Forsiktig med hva du ønsker deg ... Jeg og savner PMnormal, han er vel travelt opptatt med å ta bilder? Savner Mr. Olsen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå