Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å finne ut serienumemret på kamerahuset mitt nå, og det står jo selvfølgelig på undersiden, men jeg la merke til at på fakturaen jeg fikk når jeg kjøpte det hos Japan Photo, så står det 21xxxxxxxxxx, hvor x'ene da er de ti tallene som står under kameraet mitt.

Noen som vet grunnen til dette?

Trenger dette siden jeg skal fylle ut et skjema for å "bevise" at jeg kjøpte kamerautstyret i Norge før jeg dro til Tyrkia. Vil tro at det er nummeret som står på kameraet som er gjeldene i dette tilfellet, men lurer likevel på hvorfor disse to ekstra tallene er der.

Lenke til kommentar
Jeg spår at du har canon kamera. Står alltid 21 foran canon sine serienr av en eller annen grunn.

På esken altså. Eller på strekkoden.

Edit: Altså trenger du ikke ta med 21 på skjemaet.

På strekkoden på esken står 21 i parantes foran resten av tallene ja.

Men skal det føres på hva jeg betalte for utstyret nytt, eller nåværenede nypris? Ser at objektivet faktisk er hele 800kr dyrere nå.

Lenke til kommentar
Har noen av dere sett et fargefoto før?

Haha, nei, jeg skal slutte med dette tullet.. Men artig å dyrke litt farger i PS..

Sinnsykt kult bilde!

Hvis du har det i 1680x1050 vil jeg gjerne ha :D

Måtte gjøre en ganske stor crop, men her er det i hvertfall:

http://www.ingardjensen.com/TEMP/P4206211_red_v2_1680.jpg

lagre fila, for den forsvinner når som helst..

Lenke til kommentar
Jeg prøver å finne ut serienumemret på kamerahuset mitt nå, og det står jo selvfølgelig på undersiden, men jeg la merke til at på fakturaen jeg fikk når jeg kjøpte det hos Japan Photo, så står det 21xxxxxxxxxx, hvor x'ene da er de ti tallene som står under kameraet mitt.

Det er fordi de scanner strek-koden på esken, og da kommer de eksta sifrene med.

Tom

Lenke til kommentar

Det er fordi de scanner strek-koden på esken, og da kommer de eksta sifrene med.

Tom

Velkommen etter :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...