von-schnellfahrer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 120 000 U.S. dollars = 817 282.807 Norwegian kroner Noen som skal til statene snart som da kan ta med et objektiv hjem for meg? sitat BHPhoto :!: With an angle-of- view of about 2° on a full-frame 35 mm camera, calling this lens a 'tele' is like calling King Kong a monkey. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg prøver å finne ut serienumemret på kamerahuset mitt nå, og det står jo selvfølgelig på undersiden, men jeg la merke til at på fakturaen jeg fikk når jeg kjøpte det hos Japan Photo, så står det 21xxxxxxxxxx, hvor x'ene da er de ti tallene som står under kameraet mitt. Noen som vet grunnen til dette? Trenger dette siden jeg skal fylle ut et skjema for å "bevise" at jeg kjøpte kamerautstyret i Norge før jeg dro til Tyrkia. Vil tro at det er nummeret som står på kameraet som er gjeldene i dette tilfellet, men lurer likevel på hvorfor disse to ekstra tallene er der. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg spår at du har canon kamera. Står alltid 21 foran canon sine serienr av en eller annen grunn. På esken altså. Eller på strekkoden. Edit: Altså trenger du ikke ta med 21 på skjemaet. Endret 21. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 2 fuckings grader ass! ca 30K (norske altså ) for å låne optikken en månde... noen som er med på å spleise Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva skal du egentlig med den? Digg nabo? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg spår at du har canon kamera. Står alltid 21 foran canon sine serienr av en eller annen grunn. På esken altså. Eller på strekkoden. Edit: Altså trenger du ikke ta med 21 på skjemaet. På strekkoden på esken står 21 i parantes foran resten av tallene ja. Men skal det føres på hva jeg betalte for utstyret nytt, eller nåværenede nypris? Ser at objektivet faktisk er hele 800kr dyrere nå. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Digg nabo i nabobyen? Edit: Er vel det du betalte for det. Endret 21. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva skal du egentlig med den? Digg nabo? hehe... Her jeg bor, bor vi så tett at selv fatterns gode gamle kikkert er til å stole på Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 For 30k burde du få noe mer enn bilder uansett. If you know what I mean! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er man syk i hodet om man setter på en 2x teleconverter på den linsa? Da kan vel ta bilde av flotte damer i nabolandet i stedet. (er så mange flotte svenske berter) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har noen av dere sett et fargefoto før? Haha, nei, jeg skal slutte med dette tullet.. Men artig å dyrke litt farger i PS.. Sinnsykt kult bilde! Hvis du har det i 1680x1050 vil jeg gjerne ha Måtte gjøre en ganske stor crop, men her er det i hvertfall: http://www.ingardjensen.com/TEMP/P4206211_red_v2_1680.jpg lagre fila, for den forsvinner når som helst.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Og smetter den på 1.6x crop selvfølgelig. 3840mm. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Og hva gjør man så? Man tar bilder av månen. Selvfølgelig. Edit: Har btw masse superlim på hendene nå. Mmmm. Endret 21. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei, man drar på fotballkamp og leker kul. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Måtte gjøre en ganske stor crop, men her er det i hvertfall: http://www.ingardjensen.com/TEMP/P4206211_red_v2_1680.jpg lagre fila, for den forsvinner når som helst.. Takk! Skrivebordsendring nu ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg prøver å finne ut serienumemret på kamerahuset mitt nå, og det står jo selvfølgelig på undersiden, men jeg la merke til at på fakturaen jeg fikk når jeg kjøpte det hos Japan Photo, så står det 21xxxxxxxxxx, hvor x'ene da er de ti tallene som står under kameraet mitt. Noen som vet grunnen til dette? Det er fordi de scanner strek-koden på esken, og da kommer de eksta sifrene med. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg prøver å finne ut serienumemret på kamerahuset mitt nå, og det står jo selvfølgelig på undersiden, men jeg la merke til at på fakturaen jeg fikk når jeg kjøpte det hos Japan Photo, så står det 21xxxxxxxxxx, hvor x'ene da er de ti tallene som står under kameraet mitt. Noen som vet grunnen til dette? Det er fordi de scanner strek-koden på esken, og da kommer de eksta sifrene med. Tom Velkommen etter Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er fordi de scanner strek-koden på esken, og da kommer de eksta sifrene med. Tom Velkommen etter Hey! Be nice. Du vet at tomsi er i påvirket tilstand på tirsdag ettermiddag. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen her som skal på Underoath imorra eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå