Nautica Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, den er flytta til menyen på venstre sida. Deilig,det må feires Begynte og bli mektig irritert på Noscript som tok fullstendig kontroll over hva jeg skulle se på pc'en min. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kjapt spørsmål folkens: Har blitt mye macro i det siste, og jeg savner splitprismet jeg er vant med fra OM-kameraene voldsomt. Noen som vet om det finnes sånne mattskiver til D300 og om det er mulig å bytte selv? På OM-2 trengte man så vidt jeg husker bare en pinsett og fingerferdighet (lenge siden, kan være jeg husker feil). Hvis det finnes, er det Nikon selv som leverer, og hva kan de koste? -Lazy Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kjapt spørsmål folkens:Har blitt mye macro i det siste, og jeg savner splitprismet jeg er vant med fra OM-kameraene voldsomt. Noen som vet om det finnes sånne mattskiver til D300 og om det er mulig å bytte selv? På OM-2 trengte man så vidt jeg husker bare en pinsett og fingerferdighet (lenge siden, kan være jeg husker feil). Hvis det finnes, er det Nikon selv som leverer, og hva kan de koste? -Lazy http://www.katzeyeoptics.com/item--Nikon-D...-prod_D300.html Dette er en mulighet. Mvh Francis Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.katzeyeoptics.com/item--Nikon-D...-prod_D300.html Dette er en mulighet. Mvh Francis Takk for svar. Da går det tydeligvis an å bytte mattskive med litt fingerferdighet. Men avsindig dyrt, da. Noen som vet om rimeligere alternativer? Norske leverandører? -Lazy Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hmm. Vet ikke angående Nikon, men de mattskivene som Canon selger skal enhver person med tilnærmet stødig hånd kunne skifte på under 1 min. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har noen av dere sett et fargefoto før? Haha, nei, jeg skal slutte med dette tullet.. Men artig å dyrke litt farger i PS.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kjapt spørsmål folkens:Har blitt mye macro i det siste, og jeg savner splitprismet jeg er vant med fra OM-kameraene voldsomt. Noen som vet om det finnes sånne mattskiver til D300 og om det er mulig å bytte selv? På OM-2 trengte man så vidt jeg husker bare en pinsett og fingerferdighet (lenge siden, kan være jeg husker feil). Hvis det finnes, er det Nikon selv som leverer, og hva kan de koste? -Lazy For ordens skyld: Til OM-2 sine splitprismer følger det normalt med en spesialisert pinsett. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God morgen! Jeg fotograferte faren min i påsken, og når sant skal sies, så er dette et helt vanlig familiebilde. Jeg trenger ikke kritikk, men det eneste jeg lurer på, er om jeg har kuttet det riktig? Lenke til kommentar
MSc Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg nærmer meg post nummer 500, men ettersom jeg har vært medlem siden 2004.. Så er ikke det noe å samle på 114 poster, medlem siden 2003, slår deg langt ned i støvlene stonhans Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) hmm, tok bilder av en kamerat og bilen hans her om dagen. må si at jeg er fornøyd. http://www.flickr.com/photos/dewil/3456571493/ Endret 21. april 2009 av Dewil Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har noen av dere sett et fargefoto før? Haha, nei, jeg skal slutte med dette tullet.. Men artig å dyrke litt farger i PS.. Jeg synes det ble kult jeg! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Oh snap! Da har The Digital Picture testet EF 1200mm f/5.6 L. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Oh snap! Da har The Digital Picture testet EF 1200mm f/5.6 L. ca. 84000,- uten frakt mva++ Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 120 000 U.S. dollars = 817 282.807 Norwegian kroner Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 120 000 U.S. dollars = 817 282.807 Norwegian kronerDu kan også leie for ca $4000 pr måned. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 The best news I've had all day; Saldo: 14.045,19 Men må spare litt til om jeg skal ha råd til 1200 5.6 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg trenger ikke kritikk, men det eneste jeg lurer på, er om jeg har kuttet det riktig? Jeg syns du har litt mye luft over hodet hans - på den annen side, så trenger du kanskje den luften for å vise landskapet bak? Du burde forøvrig ha spandert blits. Ingardj: Det ble et sjeldent kult blomsterbilde! Diggbare farger. Endret 21. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg trenger ikke kritikk, men det eneste jeg lurer på, er om jeg har kuttet det riktig? Jeg syns du har litt mye luft over hodet hans - på den annen side, så trenger du kanskje den luften for å vise landskapet bak? Jeg var også inne på den tanken, men etter å ha tenkt litt, ville jeg nok heller hatt kortere brennvidde (og heller gått nærmere), da din brennvidde her forstørrer alt bak i overkant mye dersom landskapet skulle være en viktig del av bildet. Selv ville jeg ellers ha mindre luft over og mer av overkroppen Fine effekt med reflekser fra brillene btw: blits hadde nok hjulpet lyset i ansiktet, ja.... Endret 21. april 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg trenger ikke kritikk, men det eneste jeg lurer på, er om jeg har kuttet det riktig? Du burde forøvrig ha spandert blits. Blits hadde sikkert vært en ide, men hovedproblemet er vel strengt tatt at bildet er noe undereksponert? Snøen er skittengrå, ikke hvit. Jeg vil tippe at det ligger et halvt til et helt trinn under det ideelle. En løfting av eksponeringa ville og gi mindre grums i ansiktet. Endret 21. april 2009 av fototim Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har noen av dere sett et fargefoto før? Haha, nei, jeg skal slutte med dette tullet.. Men artig å dyrke litt farger i PS.. Sinnsykt kult bilde! Hvis du har det i 1680x1050 vil jeg gjerne ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå