J@cob Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 CURSES! Har glemt alle mine indesign kunnskaper. Skal printe ut en liten jævel på et a4 ark som skal brettes. På framsiden skal det være et bilde, på insiden et program. Hvordan i innereste vulvariske grottehelvete gjør jeg dette? Frustrert. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Hihi. Lagde nettopp en innbydelse på denne måten. Er jo bare å printe ut på den ene siden, for deretter å dytte samme ark inn motsatt vei. Trenger du mer detaljert info angående snuing av ark og innstilling på print, ask me. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) This is me, asking you. Edit: Help me with instilligene, pewty please / bambyøyne. Endret 20. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 OK. Er problemet at du ikke skjønner hvordan du skal printe og lage ting for at det skal se riktig ut? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Nei, tror det gikk opp for meg hva jeg kan gjøre nå. Stopid me. Lager to a4 sider. Ene med framsiden, andre med programmet, printer først ut den første siden, så måker jeg den inn i printeren igjen, og printer den ut som den andre siden. Rite? It's goan take a fuckload if tiem. And i'm all out of tiem. Endret 20. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Nesten. Du må huske at når du printer innsiden, skal arket rotereres kun horisontalt. I tillegg må du under printeinnstillinger velge å speilvende bildet. Orker ikke forklare hvorfor hvis du ikke skjønner det. Let litt under innstillinger ved printing, så finner du den. Altså: Snu arket + speilvend i print. Men du burde jo bare teste med et eller annet først. Bare ta et ark og skriv noe i word. Bare for å teste at ting funker. Da mister du ikke så mye blekk og tid. Endret 20. april 2009 av IceFox Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Faen og. Alt tar tid. Kansje jeg bare skal drite i det, og sette noen andre på printejobben i morgen. Nei. Har ikke tid. Sukk. Filmfestival i morgen. Liten jævel. Fagdag først med foredrag, og fremvisning av filmer i sekstiden. Må printe ut brosjyrer. I tilegg har jeg en haug av andre ting å ordne, samt møte med jurien og gjenomgang av filmer kl 18.00, noe som kommer til å ta mellom 3 og 4 timer. Har ikke mat, og er tom for snus. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) OoooOH , føler meg eksklusiv idag. Fikk tilsendt Dyxum gull og bronse merker Endret 20. april 2009 av Inc Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 My god! Det var blodharry! Går de alle fire på ryggen på olajakka? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) By the gods, dette tar tid. Four down, 146 to go Edit: OG der kom jeg på at jeg kan stappe inn tyve ark, printe ut, snu de, printe ut. Yess. Bare synd at den gikk tom for sort blekk. FUCK YEAH. FAENS HELVETES FORPULTE SKAKKJØRTE DRITTDAG. Om jeg kunne, så hadde jeg gladelig stappet den inn i vombi til tidens mor, og ringt den som er ansvarlig for dette faenskapet slik at den kan bli 'innatestappa og omattejokka'. Endret 20. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Du printer ut 1 side på ett ark også snur du arket? Eller 146 og snur bunken? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 My god! Det var blodharry! Går de alle fire på ryggen på olajakka? Nei. Alle fire skal på 1 caps Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Bare synd at den gikk tom for sort blekk. FUCK YEAH. FAENS HELVETES FORPULTE SKAKKJØRTE DRITTDAG. Om jeg kunne, så hadde jeg gladelig stappet den inn i vombi til tidens mor, og ringt den som er ansvarlig for dette faenskapet slik at den kan bli 'innatestappa og omattejokka'. Du får ta et bilde av printerjævelen og stille ut til skrekk og advarsel. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Har lesedag i dag og har vært oppe siden 9. Likevel har jeg ikke klart å vie mer enn 30 min til økonomi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Har lesedag i dag og har vært oppe siden 9. Likevel har jeg ikke klart å vie mer enn 30 min til økonomi. Høres ut som en typisk lesedag Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Da er pollen oppe i fotokonken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1094437&st=0 Endret 20. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Har lesedag i dag og har vært oppe siden 9. Likevel har jeg ikke klart å vie mer enn 30 min til økonomi. Og da fant du ut hvor lenge du må spare til <sett inn utstyr her>? :!: Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Hehe, nei. Leste nok litt om finansiering og investeringsanalyser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå