tomsi42 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil ha skikkelig makro objektiv 70-30mm som makro er ikke det beste nei. Men til såpass stor blomster bør det gå greit. Du skal ha en scanner - hvilken ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil ha skikkelig makro objektiv 70-30mm som makro er ikke det beste nei. Men til såpass stor blomster bør det gå greit. Du skal ha en scanner - hvilken ? Tom CanoScan 4400F bestilt 1.05, ikke sendt enda. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 CanoScan 4400F bestilt 1.05, ikke sendt enda. Det blir nok morsomt - kjøpte meg en Epson V500 for noen uker siden. Håper å få begynt å scanne skikkelig litt ut i neste uke ... Tom Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Plager meg at det nesten bare er Nikon reklamer bak på fotoblad. Vet ikke hvorfor, hehe. De trenger vel en liten salgsboost Eller Nikon har råd til å betale for sånne reklamer. Kan ikke være billig, akkurat. Endret 5. mai 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nja, det begynner å dukke opp 450D reklamer her og der. Kan heller ikke huske å ha sett en dedikert nikon-reklame på skjermen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Arti å sette folk i bås av og til, for å se hvilke reaksjoner man får Det opprinnelige innlegget mitt var ikke 100% fabrikert, selv om det faktisk bygger på noe. Nja realiteten er vel heller at en finner ca 10 canonbrukere for hver nikonbruker og siden mange amatører kjøper kamera så er det vel ikke rart at canon dominerer også bakerst i kirken Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kilder, Snekker'n? Les hva jeg svarer på så har du kilden, altså å sette folk i bås, men morro at det ble reagert nå og ikke når det var motsatt Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Får igjen 800 på skatten (Betalte bare 7k i skatt ) skal få 8k i feriepenger om jeg ikke husker feil... Lån blir ikke aktuelt, kameraet skal jo snikes inn Ikke bli sur nå Marius... Jeg får snart 55000 i feriepenger og 36200 igjen på skatten ;-) JIHAAAA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Åh fy fele! Så sinnsykt digg! Noe nytt utstyr du sikler på eller? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ståle har da et studio som skal betales han kan jo alltids selge D300 (Til meg) (Til makaber lav pris) om han skulle trenge penger plass. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nja, det begynner å dukke opp 450D reklamer her og der. Kan heller ikke huske å ha sett en dedikert nikon-reklame på skjermen. Jeg kan heller ikke huske å ha sett en Nikon reklame på TV; men et dukket opp en for Sony a350 akkurat nå ... Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Blæ! Fikk tilbake filmen jeg trodde jeg eksponerte 30 april. Tom. Jeg har nok ikke festet den skikkelig, og nå er det noe fucka med kameraet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Blæ!Fikk tilbake filmen jeg trodde jeg eksponerte 30 april. Tom. Jeg har nok ikke festet den skikkelig, og nå er det noe fucka med kameraet. Auda! Du får høre med Minolta guruene om de har noen tips. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tingen er at film fremtrekkeren ikke trekker langt nok til at lukkeren kan åpnes.. nå har jeg ikke film i og alikevel kan jeg ikke åpne lukkeren Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tingen er at film fremtrekkeren ikke trekker langt nok til at lukkeren kan åpnes.. nå har jeg ikke film i og alikevel kan jeg ikke åpne lukkeren Kunne du det før? Å trekke helt frem, uten film ? Kan være at knappen for filmretur ikke har sprettet ut igjen. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Det kunne jeg før ja. Edit: Hvis jeg har fucka dette kameraet nå så sier jeg hade til den analoge drømmen Endret 6. mai 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ståle har da et studio som skal betales han kan jo alltids selge D300 (Til meg) (Til makaber lav pris) om han skulle trenge penger plass. Studio koster meg 1000,- pr. mnd ;-) Selge D300? No Way, hva skal du med det som allerede har D200? Vent heller på D400 du :-) Unn deg en ferietur med dama for de pengene, så ser du sikkert masse motiver i din sjanger også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det kan nok ta sin tid før D400 kommer. - D100 ble solgt i 15 kvartaler før arvtageren ble lansert - D200 ble solgt i 8 kvartaler før arvtageren ble lansert - D300 har vært i salg i 3 kvartaler Ellers så tror jeg vi vil få tre nye Nikon-kameraer i løpet av året: - D90, arvtageren til D80 - D300x, D300 med høyere oppløsning - D3x, D3 med høyere oppløsning Kanskje også en superbillig D30 som tar over for D40. Apropos det siste punktet, jeg har fundert litt på om ikke 1,5 crop-sensor er litt for dyrt hvis speilreflekskameraene skal bli ennå billigere. Kan det tenkes at vi får f.eks en krysning mellom kompaktkamera og speilrefleks med ennå mindre sensor? F.eks en svært kompakt mini-SLR med 3x crop-sensor, svært kompakt men utbyttbar optikk osv? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det kunne jeg før ja. Edit: Hvis jeg har fucka dette kameraet nå så sier jeg hade til den analoge drømmen Tviler på at du har herpa kameraet. Det er sikkert en sperre som må slippes opp. Er det en lock knapp på det? Har du åpnet filmluken og lukket den igjen ? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå