IceFox Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hvorfor mer fornøyd? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hvorfor mer fornøyd? Fikk bedre følelse med den, følte den responderte bedre og oppførte seg bedre, følte byggkvaliteten var bedre, en helhetlig bedre opplevelse. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Øøøh, Christian, har du sett at siden din har blitt hacket? :s Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Øøøh, Christian, har du sett at siden din har blitt hacket? :s HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 IslamiC GhostS TeaM Wa$ HeRe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Øøøh, Christian, har du sett at siden din har blitt hacket? :s oh well, ekke mye krise akkurat, er bare å legge opp det igjen...ekke som det tar meg tid zodz: glad I amuse you Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hmm. Hvordan foregår egentlig slik hacking? De har åpenbart slettet/overskrevet index, men afaik må man ha ftp eller annen login for å endre på slikt, må man ikke? Francis Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hmm. Hvordan foregår egentlig slik hacking? De har åpenbart slettet/overskrevet index, men afaik må man ha ftp eller annen login for å endre på slikt, må man ikke? Francis Hosten svarte at det var svakhet i noe database e.l. eventuelt script, men eneste jeg bruker der er simplev. så kan jo være den..men skit happens. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hosten svarte at det var svakhet i noe database e.l. eventuelt script, men eneste jeg bruker der er simplev. så kan jo være den..men skit happens. En webhost skal sikres godt og oppdateres jevnlig for å være sikker. Vet du hva slags OS host serveren bruker ? Tom Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Tja, har en i klassen som er rimelig drøy på det, og jeg viste han sida nå. Han sa noe om en exploit i milw0rm et eller annet. Så det var visst ikke noe problem Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hosten svarte at det var svakhet i noe database e.l. eventuelt script, men eneste jeg bruker der er simplev. så kan jo være den..men skit happens. En webhost skal sikres godt og oppdateres jevnlig for å være sikker. Vet du hva slags OS host serveren bruker ? Tom tja, si det....linux/unix e.l. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg trenger ikke noe spesielt hvis jeg kjøper Hoya polarisasjonsfiltere til Nikon? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Øøøh, Christian, har du sett at siden din har blitt hacket? :s Haha! Noen med screens? Jeg trenger ikke noe spesielt hvis jeg kjøper Hoya polarisasjonsfiltere til Nikon? Et objektiv? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 tja, si det....linux/unix e.l. FreeBSD faktisk. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 tja, si det....linux/unix e.l. FreeBSD faktisk. Tom oh well, hatt siden nesten 1 år nå, uten problemer, så klager ikke Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg trenger ikke noe spesielt hvis jeg kjøper Hoya polarisasjonsfiltere til Nikon? Et objektiv? Aaaah, det var det ja! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg trenger ikke noe spesielt hvis jeg kjøper Hoya polarisasjonsfiltere til Nikon? Et objektiv? Aaaah, det var det ja! Du trenger et ekstra, i tilfelle det knuser Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Da er jeg endelig oppe å "går" etter 10 uker med krykker..Etter å ha mistet 17kg, noe som føles ut som all muskelmassen i høyrebenet, har jeg sånn smått begynt å bevege meg for egen maskin. Håper dette er siste gang ankelen ryker Høres ufattelig kjedelig ut, du får nyte årstiden vi nå er inne i og ta igjen igjen den tapte tiden Ja, det er en av topp fem drømmeobjektiver.. Ser mer her http://www.nikoncafe.com/vforums/showthread.php?t=61674 Holy crap! 429 sider dedikert til ET objektiv? wow, det forteller temmelig mye vil jeg si Ett fra idag.. F4. edit: feil bilde Nice, tror jeg nå vet hva det neste jeg skal spare til blir EG Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Ett fra idag.. F4. edit: feil bilde Fint bilde! Men hva skjer med "Camera Make: NIKON CORPORATION Camera Model: NIKON D3 Image Date: 2009:04:16 03:51:55 Flash Used: No Focal Length: 200.0mm (35mm equivalent: 200mm) Exposure Time: 0.0031 s (1/320) Aperture: f/4.0 ISO equiv: 200 White Balance: Auto Metering Mode: Matrix Exposure: aperture priority (semi-auto) Comment: ©KenRockwell.com (760) 931-9500" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå