J@cob Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Kan noen kjøpe meg et nytt kamera, krykker og en flaske med Jameson. Vær så snill? @ Gorp: Sleng alt opp i en sort søppelsekk, så hiver du den over skulderen. Funket med høy for meg i påsken, og jeg kan vanskelig se for at meg det ikke er en universal regel som appelerer til det meste. Endret 12. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vellykket shoot tidligere i dag. Er dog litt lei av å bære med meg dette hvor enn jeg går: Du har en stk speedlite med en liten softbox; og du synes det er mye ? =D Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er ikke mye nei. Hadde ikke klart å bære alt om jeg skulle tatt med meg det jeg har her. Er dog dritt å bære på en stappet Photo Trekker AW med et studiostativ hengende på siden i trange kår. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Prøv 2 batteriaggregat, 4 lamper+stativ, eit par 120cm octaboxes, 2 kamera og 2-3 objektiv, så kan vi heller snakkast. Welcome to my day. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Men så går vel ikke du rundt med det på kropp i flere timer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det skjer. Men prøver å moderere på det hvis det blir mykje flytting. Eg har ei tralle som eg har brukt om vi ikkje tar bil, men den funkar dårleg i trapper, så eg har gitt den litt opp. Eg har lange armar. Og tedensar til ryggskade. I rock. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Haha. Fun. Det meste jeg har dratt med på buss er vel fotosekk og tre stativer på kropp. Kjempegøy å dulte borti hverenkelt på bussen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I ownszz. http://vimeo.com/4123337 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 U sux. Rydder i iTunes, hoho. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 60GB vekk, ja.. Sånt er egentlig bare trivelig. Ser fram til å forhåpentligvis få hente MacBook Proen min på onsdag.. De har slikt på lager på Eplehuset, håper jeg? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tenkte det, men de har jo ikke åpent i dag. Har alarm klokka 10 i morgen formiddag: "Ring Eplehuset", så det blir vel greit. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hehe! Når jeg er på location (som aldri har skjedd pga. mye jobbing) så trenger jeg bare 1 stk avlang og tynn bag for en Westcott Apollo og Impact paraply og et lite lightstand stativ fra Manfrotto. Så har jeg jo sekken med masse gode saker oppi! Du må nok isåfall få noe fint å ha alt oppi, Pettersen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hehe joda. Har nå diverse bagger og vesker til ting. En ting jeg vet sikkert er at jeg -skal- bestille meg et eller to av de små stativene fra Manfrotto. Jeg gidder ikke å drasse med meg de jeg har her som er tilpasset monolights. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gledespost Mistet ixusen min i en bekk her om dagen, hele kamera lå under vann i ca 4-5 sekunder. La det til tørk og idag er bildene som før. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gledespost Mistet ixusen min i en bekk her om dagen, hele kamera lå under vann i ca 4-5 sekunder. La det til tørk og idag er bildene som før. Hva med kamera da ? Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gledespost Mistet ixusen min i en bekk her om dagen, hele kamera lå under vann i ca 4-5 sekunder. La det til tørk og idag er bildene som før. Hva med kamera da ? Tom Egentlig var det kamera som var som før. Det funker 100% (såfremt det ikke blir senskader). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Egentlig var det kamera som var som før. Det funker 100% (såfremt det ikke blir senskader). Hvis vannet ikke var for møkkete, så vil jeg tro at det har gått bra. Det er særlig saltvann som er fy-fy. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fy faen så ubrukelig Vista er. Igjen klarer den ikke å kopiere filer over til minnekort uten at explorer dør. Bah! *surfe i bilen er chill* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå