Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er sikkert noen som vet om noen gode skatefotografer.

Når du ikke har fått svar de to første gangene så er det nok fordi de som vet ikke holder til her i forumet.

eehrm...Den som venter venter ikke forgjeves:

Tror dette er 3. gangen:

Noen som vet om noen gode skatefotografer? Går også på parkour og free running.

Sjekk denne siden, der har eg fått inspirasjon til skatebilder: http://skateboarddirectory.com/dir/Sports/.../Photographers/

Er det noen som vet hvorfor det er så få butikker som har Tamron 17-50mm f/2.8 for Pentax inne?

Jeg vet...

Lenke til kommentar
Glemmer dere at Japan Photo er en tysk kjede, ikke norsk (eller japansk, for den slags skyld)?

Ææh?

Sovid meg bekjent, så har vi ikke et eneste butikk i Tyskland...

Hovedaksjonær er jo tysk men betyder det nor som Shell kjøper 51% av Statoil, så blir Statoil et nederlandsk/engelsk bedrift? Og nor Abrahamovic kjøper Chelsea, så blir Chelsea et russisk lag? Jeg tror merkeidentitet bestemmer, ikke pass av aksjonærer :-)

Var selvfølgelig ikke helt seriøs, har en fin kvell!

Stephan på fortsatt dårlig Norsk

Endret av JPstoney
Lenke til kommentar
JPStoney; Sett at jeg skal kjøpe diverse ting hos dere som har en original JP-pris på totalt ca. 15000 kroner; kan jeg henvende meg til deg og få et knalltilbud?

:!:

Hvor mye penger tror du ikke JP hadde tapt om de hadde gitt alle akam brukerene knalltilbud? :p

Lenke til kommentar
JPStoney; Sett at jeg skal kjøpe diverse ting hos dere som har en original JP-pris på totalt ca. 15000 kroner; kan jeg henvende meg til deg og få et knalltilbud?

Hvor mye penger tror du ikke JP hadde tapt om de hadde gitt alle akam brukerene knalltilbud? :p

Det er ikke sikkert de hadde tapt så mye - kan hende det blir kompensert med mersalg. Til folk som ellers hadde handlet på nett ...

Tom

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert de hadde tapt så mye - kan hende det blir kompensert med mersalg. Til folk som ellers hadde handlet på nett ...

Tom

JP har en veldig kompetent nettbutikk.

Lenke til kommentar

Tom

Altså - har ikke Stephan et godt tilbud til meg, slenger jeg inn ordren på B&H Photo, så du har et godt poeng her, Tom.

Lenke til kommentar
HAHA, sn0dig! Ble bare inspirert av Marius' småsleipe triks :p

Hei yackup,

this is a forum and not our selling room, so let`s keep this place tidy.

If I get PMs, I normally answer, but that`s too much advertising if we take it here...thanks a lot

Stephan

Lenke til kommentar

haha, true true...

Jacob: send butikksjefen en mail om pakketilbud... Funket for meg på noe smådill, og noe størredill.

triks? hvem, jeg?

Neeeeida, jeg viste ikke at han fulgte med i tråden :D

(Nå skal de sies at jeg allerede har sendt forespørsel hos butikken, før jeg skrev noe her)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...