KimNK Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kunne ha laga noko, men har ikkje lyst på ban heilt enda. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kom deg ut og fotografer blåtimen istedet for å sitte her. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Joggu var det blått her òg no. Kunne ha slengt kameraet på skuldra og sprunge ned på stranda, men eg er lat i kveld. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er full av pizza, smågodt og Pepsi.. Blir nok sofa´n ja Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kom deg ut og fotografer blåtimen istedet for å sitte her. Er syk :/ Og kameraet er tomt for batteri etter påska so far =) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvis du vil ha mye sær humor, kan du jo prøve å lete opp det beste fra 4chan. Failblog er artig. Gidder ikke ordne linker da jeg sitter på en laptop - noe jeg overhodet ikke trives med. Sortere bokmerker er en fin fritidssyssel. Noe jeg skulle gjort i alle fall. Hehe. Finne en ny tv-serie å se. Dette er ingen artig post, men du har fått tips til tidsfordriv i alle fall. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 4chan var morro for noen år siden ca. 4chan suger ganske masse nå =D Sitter å ser House Sesong 1 nå.. sett før.. men House er jo relativt awesome, uansett oO Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Enig ang. House.. Her går det i Harry Potter. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Her går det i David Gilmour - Live In Gdansk. Breathe, breathe in the air. Don't be afraid to care. Leave, don't leave me. Look around and choose your own ground. Long you live and high you fly smiles you'll give and tears you'll cry all you touch and all you see Is all your life will ever be. Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun, And when at last the work is done Don't sit down it's time to dig another one. For long you live and high you fly But only if you ride the tide And balanced on the biggest wave You race towards an early grave. spotify:album:21k7KOzml8aOToa1d3r5Gm Francis Endret 11. april 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sitter å ser House Sesong 1 nå.. sett før.. men House er jo relativt awesome, uansett oO nettopp kommet hjem litt full lyst til å se house men har sett alt bortsett fra ene gangen jeg halvsovne det ert bra asss ps: måtte korrekturelese tre ganger LOL fy faen lol påaskeegg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har sett alle house episodene. Gleder meg til det fortsetter. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 prævde ppåasle egg kvikklusnsjern funka ikke ikke digg mat npr øl er inni deg hhhah amiritite? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå begynner det å ta seg opp her... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) APROPPOPS OPP HGAHHA skal så opp jeg ggutta skjønner hva jeg mener eller hva edit sorry for cvapså Endret 11. april 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 prævde ppåasle egg kvikklusnsjern funka ikke ikke digg mat npr øl er inni deg hhhah amiritite? Yes. I think. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 4chan var morro for noen år siden ca. 4chan suger ganske masse nå =D Sitter å ser House Sesong 1 nå.. sett før.. men House er jo relativt awesome, uansett oO SCRUBS er bra det.. Her går det i David Gilmour - Live In Gdansk. Breathe, breathe in the air. Don't be afraid to care. Leave, don't leave me. Look around and choose your own ground. Long you live and high you fly smiles you'll give and tears you'll cry all you touch and all you see Is all your life will ever be. Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun, And when at last the work is done Don't sit down it's time to dig another one. For long you live and high you fly But only if you ride the tide And balanced on the biggest wave You race towards an early grave. spotify:album:21k7KOzml8aOToa1d3r5Gm Francis Klassisk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 prævde ppåasle egg kvikklusnsjern funka ikke ikke digg mat npr øl er inni deg hhhah amiritite? Yes. I think. synses at istedenfor at gmail får snn nfylesjekk burd er4forumet får det kommer tilø på ha masse advarsel imorgen nei dette burde je hhahah tyualla somin brytr seg ikke noirdlen ing oooop smglemte dere overregaaerte Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Finmotorikk altså. Merkelige greier det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå