Simon Aldra Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ahh.. jeg vil gjerne bashe Nord-Norge litt ekstra nå som vi er i gang - spesielt Indre Troms. Du har lov. Men nå er Nord-Norge ganske langt. Nord Norge er jo way to easy target for mobbing. Er jo nesten ikke morro engang. Selv liker jeg å mobbe søringer som ikke kan skrive "moro" ordentlig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nja, er ikke helt søring. Kjører en litt mere gylden middelvei i midt norge jeg ;=) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da er det greit. Sør og/eller vest for Røros er søring. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 noen som vet hvorfor tiff - zip blir 1/6 av størrelsen i forhold til tiff uten noe komprimering? Er det tap i kvalitet, eller spiller liten/ingen rolle? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Filen blir komprimert ergo liten størrelse. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da er det greit. Sør og/eller vest for Røros er søring. Jeg liker å bli kalt "østlending". Åameien a, tenk å bli satt i samme bås med sørlendingene Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Med tanke på hvor mange ganger jeg har blitt spurt om jeg har mange reinsdyr har ingen sør for Røros noe å ta meg for. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen her som var og tok bilder i Strømstad på skjærtorsdag forresten? Jeg så alt fra kompaktkameraer til 1D/D2-3 serien.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Filen blir komprimert ergo liten størrelse. Nå var spørsmålet mer rettet mot eventuelt kvalitetstap, at størrelsen ble mindre var jo fastslått men elllers takk. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 noen som vet hvorfor tiff - zip blir 1/6 av størrelsen i forhold til tiff uten noe komprimering? Er det tap i kvalitet, eller spiller liten/ingen rolle? zip er tapsfritt, ellers kunne det f.eks. ikke vært brukt til å komprimere programmer og data. Ukomprimert tiff er veldig "luftig" og godt egnet for komprimering, gjerne med zip. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 noen som vet hvorfor tiff - zip blir 1/6 av størrelsen i forhold til tiff uten noe komprimering? Er det tap i kvalitet, eller spiller liten/ingen rolle? zip er tapsfritt, ellers kunne det f.eks. ikke vært brukt til å komprimere programmer og data. Ukomprimert tiff er veldig "luftig" og godt egnet for komprimering, gjerne med zip. Supert, takk Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Forrige side gjorde det faktisk verdt å sjekke forumet med mobilen! Hvordan er prisene på Eplehuset i butikk vs nettbutikken? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ikke alltid. JP varierer med prisene. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jada, men når JP har forskjellige priser på enkelte varer kan det hende Eplehuset kjører på det samme også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er ganske sikker på at akkurat Eplehuset har faste prisar. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Grett. Da har jeg i så fall lært noe nytt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg kjeder meg. Kan det ikke komme noe morsomme poster på akam, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå