Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vi butikk på Gardermoen? Did I miss something?
Bare poengterer at Tromsø ikke er særlig mye lenger unna Oslo/Gardermoen enn Trondheim målt i reisetid ;-)

Fortell dette til lastebilsjoføren som har valg til å kjøre fra Oslo til Trondheim eller fra Oslo til Tromsø...eller for å komme tilbake til Simon ...helt oppe til hvor bare eskimos bor :-0

Endret av JPstoney
Lenke til kommentar
Hihi. Virker som det er en salgssjef som har lite å gjøre nå i påsken. :evil::p

nnja, internett butikk funker fortsatt og e-post også, så det er ikke så kjedelig som folk tenker seg ...plus att det er jo åpent lørdag i noen timer!

 

Lite å gjøre i forhold til vanlig, da. Siden du tross alt har tid til å skrive litt i kveld. :)

Lenke til kommentar
Hihi. Virker som det er en salgssjef som har lite å gjøre nå i påsken. :evil::p

nnja, internett butikk funker fortsatt og e-post også, så det er ikke så kjedelig som folk tenker seg ...plus att det er jo åpent lørdag i noen timer!

 

Lite å gjøre i forhold til vanlig, da. Siden du tross alt har tid til å skrive litt i kveld. :)

Stemmer nok det, men nå tar jeg kvelden...god påske!

Lenke til kommentar
Hihi. Virker som det er en salgssjef som har lite å gjøre nå i påsken. :evil::p

nnja, internett butikk funker fortsatt og e-post også, så det er ikke så kjedelig som folk tenker seg ...plus att det er jo åpent lørdag i noen timer!

 

Lite å gjøre i forhold til vanlig, da. Siden du tross alt har tid til å skrive litt i kveld. :)

Stemmer nok det, men nå tar jeg kvelden...god påske!

 

God påske!

Lenke til kommentar
Har vi butikk på Gardermoen? Did I miss something?
Bare poengterer at Tromsø ikke er særlig mye lenger unna Oslo/Gardermoen enn Trondheim målt i reisetid ;-)

Fortell dette til lastebilsjoføren som har valg til å kjøre fra Oslo til Trondheim eller fra Oslo til Tromsø...eller for å komme tilbake til Simon ...helt oppe til hvor bare eskimos bor :-0

 

Og intelligensnivået her, tørr jeg spørre? Japanphoto hadde vel en butikk i Tromsø for noen år tilbake, om jeg ikke husker feil. Hva angår sivilisert foretningsdrift, tror jeg cowboy´en Japanphoto har ett og annet å strekke seg etter. De er vel en av meget få som driver med gråsoneimport med mer. Kanskje bedre å støvsuge i eget reir, enn å utøse inkompetente ytringer om en hel landsdel. Jeg har handlet for en god del tusen kroner hos Japanphoto opp gjennom årene, når jeg ser hvor respektløst deres adm. direktør uttaler seg om Nord-Norge, blir jeg nesten kvalm bare av tanken på det

Lenke til kommentar
Det er siste mail jeg har fått fra vårt Olympus key account manager angående T-skjorter:

*snip*

 

Hvilken størrelse må vi bestiller for deg? :-)

 

Ikke gir denne mail videre, anners så blir konkurrentene litt irritert... .-)

 

Stephan

Hehe. Vel, jeg får se etter sommeren. Størrelse tar vi på PM om det skulle være aktuelt. :p

 

Har vi butikk på Gardermoen? Did I miss something?
Bare poengterer at Tromsø ikke er særlig mye lenger unna Oslo/Gardermoen enn Trondheim målt i reisetid ;-)

Fortell dette til lastebilsjoføren som har valg til å kjøre fra Oslo til Trondheim eller fra Oslo til Tromsø...eller for å komme tilbake til Simon ...helt oppe til hvor bare eskimos bor :-0

Nå er det to-tre ganger så langt mellom mitt hjemsted og Tromsø, som det er til Trondheim. ;)

 

Modtalk: Ikke la debatten rundt Nord-Norge-bashing ta for av folkens, ting kan slettes, ikke glem det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...