Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skipp pratinga viss dere synes det er kjedelig. Men se det andre <333

Spennende, får meg til å tenke på hva (Tony Jaa - Ong-bak og andre har fått til med øvelse og målrettet trening for at "dansen" skal bli perfekt!

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Ser frem til å se hva hva episodene på nett vil by på :)

EG

Lenke til kommentar

Ingen uenighet fra min side, derav også grunnen til at jeg også la til "EMNE" mellom dansen. Men som en følge av ordlyden i y.tube videoen du opprinnelig henviste til - valgte jeg å bruke ordet "dansen".

Forhåpentligvis et oppklarende innlegg (som utover dette ellers i sin helhet utvil) som (t) kan ignoreres.

EG

Lenke til kommentar

Jeg fikk en aha-opplevelse i dag. I det siste har jeg lagt mer og mer merke til at det av og til er noen små "rusk-korn" på fotoutstyret. Ligner litt på enslags fin sand, noe jeg aldri har skjønt noe av siden alt utstyret jeg nå har er kjøpt inn i løpet av vinteren.. sekken også.

I dag dukket de sandkornene opp igjen. Jeg fant frem støvsugeren og fikk det av kameraet. Så tenkte jeg at jeg får støvsuge den nye fotosekken min og se gjennom det andre som ligger nedi der. Jeg kunne ikke se noe særlig støv eller sand liggende inni sekken, men når jeg tok ut del for del og støvsugde.. 24-70/2.8, 70-200/2.8, 2xII og blitsen, alt som lå der hadde litt sånn støv på seg. Når jeg hadde tom ribbet sekk, så oppdaget jeg det. Et "skjult" rom der foret/bekyttelsen mot ryggen ligger.. straks jeg fikk opp borrelåsen forstod jeg hvor støvet kommer fra. Det ligger fanken meg inni sekken, i et rom jeg ikke ante var der engang. På en helt ny sekk!

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Kata heter den. Kjøpt fra Scandinavian Photo for noen få måneder siden, så helt ny er den jo egentlig ikke.. Men håper jeg er kvitt sanda nå, har tatt løs alt som er mulig og støvsugd godt.

Minstenkte at det var en Kata bag (gulfargen tydet på det). Sanden har nok kommet inn under produksjonen.

Tom

Lenke til kommentar
Jeg bruker noe 99,9% av folkene på forumet her har. Photoshop.
:hmm: Mine Photoshop kunnskaper er mildt sagt mangelfulle. Kommer sikkert av at jeg syns shopping er kjedelig, sikkert også motsatt.

Noen som vet om Elements 5 støtter noe sånt? Og i tilfelle ja, kvissleis gjør jeg det?

Mener forresten å ha hørt at det finnes freeware som lager slikt.

Lenke til kommentar
Jeg bruker noe 99,9% av folkene på forumet her har. Photoshop.
:hmm: Mine Photoshop kunnskaper er mildt sagt mangelfulle. Kommer sikkert av at jeg syns shopping er kjedelig, sikkert også motsatt.

Noen som vet om Elements 5 støtter noe sånt? Og i tilfelle ja, kvissleis gjør jeg det?

Mener forresten å ha hørt at det finnes freeware som lager slikt.

Tutorials?

www.psdtuts.com

www.pixel2life.com

Med en stødig engelsk, pågangsmot og godt humør kommer du veldig langt :)

Lenke til kommentar
Tutorials?

www.psdtuts.com

www.pixel2life.com

Med en stødig engelsk, pågangsmot og godt humør kommer du veldig langt :)

Jeg kvalifiserer nok for alle tre, men ikke når det gjelder PS :(

Skal ta meg en kikk og se om jeg blir klokere på det jeg lurer på, men må innrømme at jeg tviler på det.

EDIT Googla fram en tutorial, men der leste jeg "You can't animate JPG's." :(

Tolker det som det gjelder Elemets. Eller er det bare tull?

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...