Trondster Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 En dansk pressefotograf fikk underkjent bilder til Årets Pressefotograf for photoshopping - interessant lesning. Mer hos Pressefotografforbundet og Dagbladet - tråd her. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Skipp pratinga viss dere synes det er kjedelig. Men se det andre <333 Spennende, får meg til å tenke på hva (Tony Jaa - Ong-bak og andre har fått til med øvelse og målrettet trening for at "dansen" skal bli perfekt! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Ser frem til å se hva hva episodene på nett vil by på EG Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 En ting som må gjøres klart. Tricking er en disiplin/sport og har egentlig ikke noe med dansing. Tony ja er en inspiration, må se å få sett Ong Bak 2. Den skal vist være rimelig bra. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Ingen uenighet fra min side, derav også grunnen til at jeg også la til "EMNE" mellom dansen. Men som en følge av ordlyden i y.tube videoen du opprinnelig henviste til - valgte jeg å bruke ordet "dansen". Forhåpentligvis et oppklarende innlegg (som utover dette ellers i sin helhet utvil) som (t) kan ignoreres. EG Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hehe, bra at du er enig. Så en stor diskusjon om akkurat det på et annet forum. Sm henviste til navet League of Extraordinary Dansers istedenfor League of Extraordinary People or something like that. Gleder meg virkelig til episodene Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg er tørst og kjeder meg. Noen her som har sansen for steam relaterte spill? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg fikk en aha-opplevelse i dag. I det siste har jeg lagt mer og mer merke til at det av og til er noen små "rusk-korn" på fotoutstyret. Ligner litt på enslags fin sand, noe jeg aldri har skjønt noe av siden alt utstyret jeg nå har er kjøpt inn i løpet av vinteren.. sekken også. I dag dukket de sandkornene opp igjen. Jeg fant frem støvsugeren og fikk det av kameraet. Så tenkte jeg at jeg får støvsuge den nye fotosekken min og se gjennom det andre som ligger nedi der. Jeg kunne ikke se noe særlig støv eller sand liggende inni sekken, men når jeg tok ut del for del og støvsugde.. 24-70/2.8, 70-200/2.8, 2xII og blitsen, alt som lå der hadde litt sånn støv på seg. Når jeg hadde tom ribbet sekk, så oppdaget jeg det. Et "skjult" rom der foret/bekyttelsen mot ryggen ligger.. straks jeg fikk opp borrelåsen forstod jeg hvor støvet kommer fra. Det ligger fanken meg inni sekken, i et rom jeg ikke ante var der engang. På en helt ny sekk! Endret 9. april 2009 av pybalto Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 @ sn0dig Hva slags programvare bruker du til disse animasjonsnuttene dine? Du inspirerte meg nemlig til å prøve ut mulighetene med korte 20bps serier, men jeg har ikke noen løsning på hvordan sette det sammen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg bruker noe 99,9% av folkene på forumet her har. Photoshop. (Veldig off topic) Die polizei er mye bedre som live versjon... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Det ligger fanken meg inni sekken, i et rom jeg ikke ante var der engang. På en helt ny sekk! Du har ikke kjøpt katta i sekken, men kattesand Hvilket fantastisk merke er det som lever sekker med en skje fra den lokale stranda ? Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Kata heter den. Kjøpt fra Scandinavian Photo for noen få måneder siden, så helt ny er den jo egentlig ikke.. Men håper jeg er kvitt sanda nå, har tatt løs alt som er mulig og støvsugd godt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Kata heter den. Kjøpt fra Scandinavian Photo for noen få måneder siden, så helt ny er den jo egentlig ikke.. Men håper jeg er kvitt sanda nå, har tatt løs alt som er mulig og støvsugd godt. Minstenkte at det var en Kata bag (gulfargen tydet på det). Sanden har nok kommet inn under produksjonen. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 do ha katasand i seken! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Nå er det ikke mer igjen. Garantert. Men jeg skal støvsuge den en gang til i morgen. For sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg bruker noe 99,9% av folkene på forumet her har. Photoshop. Mine Photoshop kunnskaper er mildt sagt mangelfulle. Kommer sikkert av at jeg syns shopping er kjedelig, sikkert også motsatt. Noen som vet om Elements 5 støtter noe sånt? Og i tilfelle ja, kvissleis gjør jeg det? Mener forresten å ha hørt at det finnes freeware som lager slikt. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg bruker noe 99,9% av folkene på forumet her har. Photoshop. Mine Photoshop kunnskaper er mildt sagt mangelfulle. Kommer sikkert av at jeg syns shopping er kjedelig, sikkert også motsatt. Noen som vet om Elements 5 støtter noe sånt? Og i tilfelle ja, kvissleis gjør jeg det? Mener forresten å ha hørt at det finnes freeware som lager slikt. Tutorials? www.psdtuts.com www.pixel2life.com Med en stødig engelsk, pågangsmot og godt humør kommer du veldig langt Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 The Fly Fever is On! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Tutorials? www.psdtuts.com www.pixel2life.com Med en stødig engelsk, pågangsmot og godt humør kommer du veldig langt Jeg kvalifiserer nok for alle tre, men ikke når det gjelder PS Skal ta meg en kikk og se om jeg blir klokere på det jeg lurer på, men må innrømme at jeg tviler på det. EDIT Googla fram en tutorial, men der leste jeg "You can't animate JPG's." Tolker det som det gjelder Elemets. Eller er det bare tull? Endret 9. april 2009 av fototim Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Tim: JPG kan ikke brukes som animasjon, GIF kan... Off topic: Jeg hater å være syk. Spydde nettopp. Og jeg er ikke fyllesyk, bare vanlig syk. Ref: dagens aprilfestbilde Endret 10. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Tim: JPG kan ikke brukes som animasjon, GIF kan...Æsj. EDIT: God bedring forresten Endret 10. april 2009 av fototim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå