Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Edit: Jeg så for øvrig også Menn som hater kvinner i helga, og la merke til den feilen du nevner, Simon. Jeg synes det er litt morsomt jeg, da..

Boka har ellers ikke så gærne tanker om hacking - det installeres custom rootkits og greier.. :)

Småting, da - at jeg heller ville lagt koden i wininet-laget og ikke i Internet Explorer, og andre feil som at et skudd fra en hagle (eller hvilket som helst annet gevær, 12.7 snikskytterrifle inkludert) ikke kaster en person bakover. ..Men ellers gøy, bra og forholdsvis realistisk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker 300D jeg. Nydelig lukkerlyd, veldig god autowb og gromt grep - ellers crap.

Nå har ikke jeg prøvd 300D, men hvis det er noe likt storebrødrene, høres lukkerlyden ut som en avspilling som blir spilt av hver gang du trykker. Man skal høre macho speil som smeller opp og ned! :D

Et speil skal være så tyst som mulig. Skal du ha macho lyd, kjøp Sony A-100. Den vekker de døde.

 

300D hadde et ganske behagelig grep da; i motsetning til etterkommerene ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Liker 300D jeg. Nydelig lukkerlyd, veldig god autowb og gromt grep - ellers crap.

Nå har ikke jeg prøvd 300D, men hvis det er noe likt storebrødrene, høres lukkerlyden ut som en avspilling som blir spilt av hver gang du trykker. Man skal høre macho speil som smeller opp og ned! :D

Helt annen lyd. Kan kanskje ligne litt på D3, bare litt dypere og hulere lyd enn den mer lyse og markante til D3.

 

Lenke til kommentar
Jeg husker en serie som gikk om et hotell, og en kjendis bodde der. ALLE paparazziene brukte sølvfargede 300D med popupblits og kitobjektiv.

..Er du sikker på at det var 300D? De kan ha vært innom nærbutikken min! :D

Jepp. Jeg så d'en. :p

 

Liker 300D jeg. Nydelig lukkerlyd, veldig god autowb og gromt grep - ellers crap.

Fire JPEG i serie.. Paparazziens favorittverktøy, ja. Grepet er bra.

Lenke til kommentar
Liker 300D jeg. Nydelig lukkerlyd, veldig god autowb og gromt grep - ellers crap.

Nå har ikke jeg prøvd 300D, men hvis det er noe likt storebrødrene, høres lukkerlyden ut som en avspilling som blir spilt av hver gang du trykker. Man skal høre macho speil som smeller opp og ned! :D

Et speil skal være så tyst som mulig. Skal du ha macho lyd, kjøp Sony A-100. Den vekker de døde.

 

300D hadde et ganske behagelig grep da; i motsetning til etterkommerene ...

 

Tom

Hehe, støtter den.

Lenke til kommentar

appropos film; jeg var innom Filmkanalen i går kveld og der herjet Charles Bronson med en gedigen pistol og en Nikon i skinnetui som lokkemat. Når tyvene kom for å ta Nikonen, sa det pang.

 

Regner med at filmen ikke er bygd på en sann historie :fun:

Neppe en god historie heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...