Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  riktig skrev:
Har man vært så lenge borte fra forumet at det har kommet chattetråd her ja.. jøsses. Verden står ikke til påske. Jaja

Hvor lenge har du vært borte :O?

Men da er jeg også back in black, etter en hektisk helg med jobbing under Russetreffet 08. Cash til fotoutstyr:)

Lenke til kommentar
  Mr. Olsen skrev:
Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv...

men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt.

Hva snakker vi om? Kanske som vi kan lage en "tilfeldig" åpeningsstunt for den nye Trondheim butikk? Men met moms da... :-)

Endret av JPstoney
Lenke til kommentar

HAHAHA, du er virkelig ikke sann, stoney! XD

Kan jeg maile over en liste med tilbud dere kunne flashe når relansering av Porsgrunn kommer? :D

Marius: "Går også på parkour og freerunning" - du driver altså med dette??

Endret av yackup
Lenke til kommentar
  JPstoney skrev:
  Mr. Olsen skrev:
Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv...

men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt.

Hva snakker vi om? Kanske som vi kan lage en "tilfeldig" åpeningsstunt for den nye Trondheim butikk? Men met moms da... :-)

Har sendt deg melding jeg ;)

yackup skrev:
Marius: "Går også på parkour og freerunning" - du driver altså med dette??

Hehe, nei, altså interessen for skatefotografer går også på parkour og free running fotografer.

Lenke til kommentar
  Pirja skrev:
  riktig skrev:
Har man vært så lenge borte fra forumet at det har kommet chattetråd her ja.. jøsses. Verden står ikke til påske. Jaja

Hvor lenge har du vært borte :O?

Men da er jeg også back in black, etter en hektisk helg med jobbing under Russetreffet 08. Cash til fotoutstyr:)

Siste besøk i slutten av november, 27.11.07, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
  JPstoney skrev:
  yackup skrev:
Kan jeg maile over en liste med tilbud dere kunne flashe når relansering av Porsgrunn kommer? :D

Porsgrunn kommer ikke før sommeren (September/Oktober), da blir det Skøvde, Haugesund og Stockholm først :-)

Tror du har missforstått. Man prioriterer ikke svenskene fremfor oss nordmenn! Nei ærlig talt :p

Lenke til kommentar
  JPstoney skrev:
  yackup skrev:

Porsgrunn kommer ikke før sommeren (September/Oktober), da blir det Skøvde, Haugesund og Stockholm først :-)

Woot?!?!

Da får kjempeordren min gå til B&H i stedet -_- Hvis du ikke kan gi meg noen *kremt* supertilbud..

Lenke til kommentar
  Pirja skrev:
  JPstoney skrev:
  yackup skrev:

Tror du har missforstått. Man prioriterer ikke svenskene fremfor oss nordmenn! Nei ærlig talt :p

18 buttikker i Norge mot 3 i Sverige, jeg tror som det er svenskerner som må gir vårsling for likhetsprinsippet her, ikke folk fra Porsgrunn :!:

Lenke til kommentar
  JPstoney skrev:
  Pirja skrev:
  JPstoney skrev:
  yackup skrev:

18 buttikker i Norge mot 3 i Sverige, jeg tror som det er svenskerner som må gir vårsling for likhetsprinsippet her, ikke folk fra Porsgrunn :!:

3 i Sverige og ingen i Nord-Norge - Det kaller jeg diskriminering.

Måtte bare.

Håper det kommer en butikk i Tromsø før jeg flytter fra dette snøhullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...