Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har man vært så lenge borte fra forumet at det har kommet chattetråd her ja.. jøsses. Verden står ikke til påske. Jaja

Hvor lenge har du vært borte :O?

 

Men da er jeg også back in black, etter en hektisk helg med jobbing under Russetreffet 08. Cash til fotoutstyr:)

Lenke til kommentar
Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv...

 

men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt.

Hva snakker vi om? Kanske som vi kan lage en "tilfeldig" åpeningsstunt for den nye Trondheim butikk? Men met moms da... :-)

Endret av JPstoney
Lenke til kommentar
Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv...

 

men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt.

Hva snakker vi om? Kanske som vi kan lage en "tilfeldig" åpeningsstunt for den nye Trondheim butikk? Men met moms da... :-)

 

Har sendt deg melding jeg ;)

 

Marius: "Går også på parkour og freerunning" - du driver altså med dette??

 

Hehe, nei, altså interessen for skatefotografer går også på parkour og free running fotografer.

Lenke til kommentar
Har man vært så lenge borte fra forumet at det har kommet chattetråd her ja.. jøsses. Verden står ikke til påske. Jaja

Hvor lenge har du vært borte :O?

 

Men da er jeg også back in black, etter en hektisk helg med jobbing under Russetreffet 08. Cash til fotoutstyr:)

 

Siste besøk i slutten av november, 27.11.07, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Kan jeg maile over en liste med tilbud dere kunne flashe når relansering av Porsgrunn kommer? :D

Porsgrunn kommer ikke før sommeren (September/Oktober), da blir det Skøvde, Haugesund og Stockholm først :-)

Tror du har missforstått. Man prioriterer ikke svenskene fremfor oss nordmenn! Nei ærlig talt :p

Lenke til kommentar
Kan jeg maile over en liste med tilbud dere kunne flashe når relansering av Porsgrunn kommer? :D

Porsgrunn kommer ikke før sommeren (September/Oktober), da blir det Skøvde, Haugesund og Stockholm først :-)

Woot?!?!

 

Da får kjempeordren min gå til B&H i stedet -_- Hvis du ikke kan gi meg noen *kremt* supertilbud..

Lenke til kommentar
Kan jeg maile over en liste med tilbud dere kunne flashe når relansering av Porsgrunn kommer? :D

Porsgrunn kommer ikke før sommeren (September/Oktober), da blir det Skøvde, Haugesund og Stockholm først :-)

Tror du har missforstått. Man prioriterer ikke svenskene fremfor oss nordmenn! Nei ærlig talt :p

18 buttikker i Norge mot 3 i Sverige, jeg tror som det er svenskerner som må gir vårsling for likhetsprinsippet her, ikke folk fra Porsgrunn :!:

Lenke til kommentar

Tidligere har jeg kun hatt backup av bildearkivet på en ekstra harddisk, og tenkte det var greit å få brent det ut på dvd i tillegg. Det ligger an til å bli en langdryg affære, 11 dvder kun for bildene tatt i 2007...

 

Dpreview har forresten testet Nikon 70-200 f/2.8 VR, her er det nok en del som får seg en overraskelse: http://www.dpreview.com/lensreviews/nikon_70-200_2p8_vr_n15/

Lenke til kommentar
Kan jeg maile over en liste med tilbud dere kunne flashe når relansering av Porsgrunn kommer? :D

Porsgrunn kommer ikke før sommeren (September/Oktober), da blir det Skøvde, Haugesund og Stockholm først :-)

Tror du har missforstått. Man prioriterer ikke svenskene fremfor oss nordmenn! Nei ærlig talt :p

18 buttikker i Norge mot 3 i Sverige, jeg tror som det er svenskerner som må gir vårsling for likhetsprinsippet her, ikke folk fra Porsgrunn :!:

 

3 i Sverige og ingen i Nord-Norge - Det kaller jeg diskriminering.

 

Måtte bare.

 

Håper det kommer en butikk i Tromsø før jeg flytter fra dette snøhullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...