saturnia Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Ja, hvorfor gjøre ting vanskligere enn nødvendig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Gratulerer med moderatorvervet, Aldra. Det blir vel å se at alle anti-Olympus-innleggene her blir slått hardt ned på framover, da.. ;p De som snakker stygt om Olympus får besøk av en stor bøs mann som deler ut truserøsk Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Gratulerer med moderatorvervet, Aldra. Det blir vel å se at alle anti-Olympus-innleggene her blir slått hardt ned på framover, da.. ;p De som snakker stygt om Olympus får besøk av en stor bøg mann som deler ut truserøsk Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Gratulerer med moderatorvervet, Aldra. Det blir vel å se at alle anti-Olympus-innleggene her blir slått hardt ned på framover, da.. ;p De som snakker stygt om Olympus får besøk av en stor bøg mann som deler ut truserøsk Tom +1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Det er ikke alle amerikanere som er dumme: http://www.hardware.no/artikler/amerikansk...byr_vista/68963 Tom Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hehe.. Men ble egentlig ikke overasket. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Folk fra Oslo og omegn: Husk fototreff på søndag. Alle er velkomne. Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Hey!har bestilt batteri fra Altitec, bestilte på onsdag. Tingen er at jeg reiser i morgen, og skal på fjellet uten strøm. Altså trenger jeg batteriet NÅ! Men jeg har ikke fått det i dag, selv om det sto det var sendt på mailen jeg fikk på torsdag? Noen som vet om det kommer til posten og at jeg får brevet om at det er kommet dagen etterpå? er det mulig? Har du pakkesporing ? se i mailen fra altitec om du finner kollinummer eller sendenummer da kan du skrive ut en hentelapp hvis pakken har ankommet postkontoret. Jeg er så heldig og ha "post i butikk" og kan hente varer helt frem til klokken 23.00,det hender at pakken blir registrert etter klokken 20.00 og da kan jeg hente pakken samme kveld. Du kan også dra til postkontoret og høre om de vil være så snill og søke etter pakka,det kan hende at pakka ligger der selv om du ikke har fått hentelapp ennå. Endret 3. april 2009 av Nautica Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hey!har bestilt batteri fra Altitec, bestilte på onsdag. Tingen er at jeg reiser i morgen, og skal på fjellet uten strøm. Altså trenger jeg batteriet NÅ! Men jeg har ikke fått det i dag, selv om det sto det var sendt på mailen jeg fikk på torsdag? Noen som vet om det kommer til posten og at jeg får brevet om at det er kommet dagen etterpå? er det mulig? Har du pakkesporing ? se i mailen fra altitec om du finner kollinummer eller sendenummer da kan du skrive ut en hentelapp hvis pakken har ankommet postkontoret. Jeg er så heldig og ha "post i butikk" og kan hente varer helt frem til klokken 23.00,det hender at pakken blir registrert etter klokken 20.00 og da kan jeg hente pakken samme kveld. Du kan også dra til postkontoret og høre om de vil være så snill og søke etter pakka,det kan hende at pakka ligger der selv om du ikke har fått hentelapp ennå. Hadde ikke pakkesporing, var opptatt av å ta det billigste Jeg var nede og spurte, og de sa at pakken mest sannsynlig var på postsentralen (bergen sentrum) nå, og kom til den lokale posten(spar-butikk) i morgen. Da kunne jeg komme å hente den når de åpnet, klokken 9. Men såklart skal jeg reise klokken 8! Skikkelig kjipt. Skal på tur i fjellet i ti dager, med bare 1 batteri. Lurer på hvordan det går. Har 450D, og det sies det tar ca 500 bilder, men med kulden der oppe kan det bli spennende... Og, nei det er ikke strøm der. Jaja, en god start på påsken. Håper jeg får bruk for det ekstra batteriet, var egentlig nesten bare på grunn av denne turen at jeg bestilte det... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hvis du er skikkelig desp kan du... kjøpe 12v omformer og lade i bilen hadde jeg tenkt til å skrive, men så tenkte jeg at clas ohlson heller sikkert ikke åpner før 8.. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 joda, hadde det bare vært en bil i nærheten:) hehe, neida. Det går nok bra. Bare litt skuff.. Men satser på at jeg får spart batteri, og tatt når det er fint vært, og fine motiver på turene.. kanskje havner det noe på BK? God påske til alle Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Da jeg glemte laderen hjemme for et par år siden, postet jeg bare "hvilket fjell" jeg var på, og i løpet av dagen hadde jeg tilbud om å få låne lader (i fotobutikken på Fagernes, FWIW). Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Ahhh deilig å være tilbake i Bergen. Så var det å tafse på alt jeg har med meg og kjøpt nytt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hjelpen dessverre ikke cookie007 noe,men det kan være nyttig for andre og vite om denne solcelleladeren "604080" fordet. Jula finnes i Norge også men har ikke noe spesielt oppegående nettbutikk ennå. Endret 4. april 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Litt morsomt. Fotolæreren min i Polen har tatt albumcover bildene (og forsåvidt alle andre bilder) av ett av favorittbandet mitt. Dere burde sjekke ut siden hans. http://56angels.com Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Sær side, og relativt harry bilder til tider ^^ Nesten som å gå inn i en tidsmasking til starten av 90 tallet ca. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Noen er bare slemme Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Herlig påske! Er strandet hjemme pga. pengemangel, men om været fortsetter å være så fint som det er nå, så blir ikke det noe problem. Føler at jeg tok nok bilder i dag til å fylle hele uken Forresten. Canon 1.4 objektivet mitt er litt fucka til tider. Autofokusen henger igjen, tror det er på et lite bestemt område den sliter. Når den fokuserer der, må jeg først fokusere manuelt på det jeg skal avbilde, så kommer autoen til live igjen. Hmm. Ikke vært helt fornøyd med skarpheten i det siste heller. Ustedalen: Sær side, merkelige bilder, men fascinerende. Endret 4. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå