gorpium Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Har ett batteri til D2X og ett til D3. Regner med de holder lengre enn plass på minnekortene mine. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Kjøpte ekstra batteri da jeg var i USA.. Skjønner ikke helt vitsen, da jeg må ha med en TB i minnekort om jeg skal få tømt batteriet. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Heh. Har vel fire ekstra batterier til D2X og ett til for D3, men jeg skal virkelig skyte mye for å tømme to batterier på en dag. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Heh. Har vel fire ekstra batterier til D2X og ett til for D3, men jeg skal virkelig skyte mye for å tømme to batterier på en dag.Bjørn Rørslett tømte batteriet på D3 med én 109-minutters eksponering (dvs - batteriet kveldet under black frame for noise reduction etterpå), men jeg vet ikke hvor mange bilder han hadde tatt før det... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Heh. Har vel fire ekstra batterier til D2X og ett til for D3, men jeg skal virkelig skyte mye for å tømme to batterier på en dag.Bjørn Rørslett tømte batteriet på D3 med én 109-minutters eksponering (dvs - batteriet kveldet under black frame for noise reduction etterpå), men jeg vet ikke hvor mange bilder han hadde tatt før det... Leste om en fyr som hadde tatt et bilde med eksponeringstid på 5 timer, da han ønsket å fotgrafere jordrotasjonen som fikk stjernene til å bevege seg i sirkel over nordpolen. Var et tøft bilde, for han fikk "fryst jorden", mens "stjernene snurret" Lurer egentlig litt på hvilken strømkilde som ga han denne muligheten (han sov i telt mens kamera eksponerte)? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Lurer egentlig litt på hvilken strømkilde som ga han denne muligheten (han sov i telt mens kamera eksponerte)?12V-adapter og bil? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Kjøpte ekstra batteri da jeg var i USA..Skjønner ikke helt vitsen, da jeg må ha med en TB i minnekort om jeg skal få tømt batteriet. Fordi du alltid kan ha en laptop der du får overført ganske mange gigabyte selv uten strøm fra minnekort til disk. Altså kan du praksis fotografere lengre. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Jadda, nå er det endelig påske. 6'er på prøve-eksamen og godtvær ute - digg! Får håpe å fremkalle bildene til aprilfesten om ikke lenge Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 UErhawhdagh. Skyt meg. Russeballet var jævlig. Jeg holdt tale! Ligger kraftig etter på apriltråden though, skal legge ut bildene så fort jeg er hjemme. Mollenpriz, vise frem prøveeksamen? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Mekanikeren sier at det er styreenheten, og da hører jeg på ham.. Leter febrilsk etter brukt styreenhet til 94mod. Opel Omega 2.5 V6 nå, så om noen her tilfeldigvis har noe slikt liggende, er det bare å hyle ut! Ellers blir det tur til Östersund for å anskaffe ny ganske snart.. Jeg kjører enkelt og greit ikke uten å vite hvor fort det går. Det blir dyrere i lengden. Sjekk alle kontakter for dårlig kontakt, ledningsbrudd ol. Forøvrig vil en GPS kunne gi deg farten, mye mer nøyaktig en speedometeret i bilen. Han er Opelveteran, og har fikset en del biler opp gjennom tida, så jeg antar at han har sjekket det der.. GPS funker, men jeg vil uansett ha ting i orden til neste EU-kontroll. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hey! har bestilt batteri fra Altitec, bestilte på onsdag. Tingen er at jeg reiser i morgen, og skal på fjellet uten strøm. Altså trenger jeg batteriet NÅ! Men jeg har ikke fått det i dag, selv om det sto det var sendt på mailen jeg fikk på torsdag? Noen som vet om det kommer til posten og at jeg får brevet om at det er kommet dagen etterpå? er det mulig? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Det var helt vanlig før, men i det siste har jeg begynt å få SMS når pakken ankommer. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Så da har jeg mest sannsynlig ikke fått det i dag...... :@ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 UErhawhdagh. Skyt meg. Russeballet var jævlig. Jeg holdt tale! Var du så full? Stygg sak Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Gratulerer med moderatorvervet, Aldra. Det blir vel å se at alle anti-Olympus-innleggene her blir slått hardt ned på framover, da.. ;p Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Prøver du å skyte de døde? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Bilde Morsomt bilde. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Morsomt bilde. Det må da være et cam-cam? Et kamera montert på et kamera? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Eller så tok jeg bilde med d-luxen mens jeg hadde 1d hengende rundt halsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå