boffeeen Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 hehe, late som, SÆRLIG Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Gratulerer med dagen, von-schnellfahrer.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Nå braker det løs om en drøy time. Kurset altså. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 btw Gratulerer med dagen. Blitt lurt mange ganger opp igjennom årene ? Tom Takk! Mange av vennene mine som liker å late som at de har glemt hele dagen Gratulerer me dagen! Nå braker det løs om en drøy time. Kurset altså. Ønsk meg lykke til. Lykke til Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Er avatarspøken over nå? Jeg ser det i hvertfall ikke. Men de fallende artiklene på forsiden var veldig morsomt. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Men dersom man først forsikrer to kostbare objektiver, vil det da være like greit å plusse på en billigere? For eksempel: 70-200mm IS, 24-70mm og 10-22mm må jeg nesten bare få forsikring på, men hva med 50mm (ca 4000kr)? Er den waste å legge til, eller blir avgiftsforskjellen så lite at det er like greit å add'e den òg? I utgangspunktet vil jeg si at "regelen" min gjelder uansett hvilke andre forsikringer du har. Du må stille deg følgende spørsmål: Hva skjer hvis 50'en blir stjålet? - Kan jeg klare meg uten? Hvis nei; - Kan jeg kjøpe ny med en gang? Hvis nei; - Tåler jeg å vente til jeg får råd igjen? Hvis nei; Kjøp forsikring. Men i ditt tilfelle bør man også vurdere eventuelle kvantumsrabatter. Det kan hende det er billigere å forsikre 50'en sammen med de andre objektivene enn det hadde vært alene, osv. Det finnes altså ingen fasitsvar på sånne spørsmål. Edit: Gratulerer med dagen, forresten Endret 1. april 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
joniwes Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Med fare for å ødelegge både whiskyprat, og aprilsnarravatarer... Er det noen av dere som har en anbefaling av PC-skjerm å komme med? Tenker 22-24", prismessig ikke alt for høyt, 2000 - 4000 kr. (Koster å være småbarnsfar...) Den skal sitte på en sånn en: Acer Aspire M5641 (Veldig greit med hjemmepcavtale gjennom jobben...) Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Med fare for å ødelegge både whiskyprat, og aprilsnarravatarer... Er det noen av dere som har en anbefaling av PC-skjerm å komme med? Tenker 22-24", prismessig ikke alt for høyt, 2000 - 4000 kr. (Koster å være småbarnsfar...) Den skal sitte på en sånn en: Acer Aspire M5641 (Veldig greit med hjemmepcavtale gjennom jobben...) Jeg kan egentlig ikke så veldig mye om koblinger, men jeg tror grafikkortet ditt kan klare denne her. Men ikke stol 110% på meg, la noen andre komme med anbefalinger først. Endret 1. april 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 btw Grattebursdag med fødselsdagen! Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Kjøpsråd trengs: Gjelder det samme for ettbeins-stativ for for vanlige stativer, at det er verdt å legge noen kroner i det? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Vil nå si det ja. Merker stor kvalitetsforskjell mellom min Manfrotto monopod med det billigste hode jeg fant og et annet vi har her på kontoret. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Vil nå si det ja. Merker stor kvalitetsforskjell mellom min Manfrotto monopod med det billigste hode jeg fant og et annet vi har her på kontoret. Kan du anbefale et godt hode for bruk til fotografering av fotball o.l? Jeg kjøpte denne i januar. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Den du linket til Stonhans så greit ut den, men litt lav makshøyde.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Hmm er vel den samme jeg har her. Når det gjelder sportsfoto er jeg blank. Først må man finne ut om man vil ha treveis- eller kulehode. Lenke til kommentar
sida Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Er avatarspøken over nå? Jeg ser det i hvertfall ikke. Men de fallende artiklene på forsiden var veldig morsomt. ser ut til d ja Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Hmm er vel den samme jeg har her.Når det gjelder sportsfoto er jeg blank. Først må man finne ut om man vil ha treveis- eller kulehode. Mulig jeg kjøper tre-veis, da det kanskje går raskere å få rettvinkler med en slik en? Er litt usikker selv, men nå trenger jeg det ikke før i august heller da.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Ah, vet ikke hva jeg skal ha som tema i Aprilfesten 2009! Har lyst på noe alà Urbant eller noe. Et eller annet i den duren. Har et bilde av en Fiat 500 utenfor bilbutikken til å starte med. Noen innspill? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg prøver (også) å finne en utfordring.. noen ideer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Hvis dere sliter med å finne en passende utfordring, så kan det være en ide å se på hva dere har av utstyr som dere vil bli bedre kjent med. Tom Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, kom på et nå, "Etterbehandling". Det er vel ikke så dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå