Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Chuck og MacGyver<3

 

F**NF**NF**N!! Tretten og et halvt tusen for den j*vla ABS-styreenheten! Da blir det vel en stund til det blir ny skjerm her, i hvert fall...

 

Jeg bytta også styreenheten for noen år siden (Vectra '99) da kontrollampa til ABSen til stadighet var tent etter start. (Fikk den billig pga. garanti.) Men det ble ikke noe bedre, problemet ble imidlertid løst ved å kjøpe nytt batteri. Det gamle batteriet var blitt dårlig slik at det ble et stort fall i spenningen når jeg starta bilen og det trigga ABSen..........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble lurt to ganger mellom klokken 6 og 8.. enda jeg bor alene og alt :p Men i dag har jeg forsikret 40d'en min hos IF for 250,- ..Gull verdt! :D

bare 40d?

 

Ja.. eller jeg har jo et kit objektiv til 1500,- .. viste bare ikke om det var verdt og forsikre. Blir heller å forsikre 70-200 mm'etern i august. Hva mener folket?

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Forsikring er ikke lønnsomt i lengden. Derfor forsikrer man kun ting man ikke har råd til å tape.

 

Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet?

 

Nå lever jeg for øyeblikket på atføring, så om jeg har råd, er en prioriteringssak. :) Men samtidig kan jeg forhøre meg med IF igjen, om hvor mye det evt. vil koste å forsikre objektivet. Tror ikke det kan være rare summen..

 

Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet?

Erstatter du kitobjektivet i det hele tatt hvis den blir stjålet? Sender vel heller takkekort til tyven ;)

 

Tom

 

+1 ;)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Chuck Norris og Mr.T kan bare prøve seg, de blir aldri like kule som MacGyver.

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

 

"What's your name, hansome?"

"Chuck Norris."

"Oh God, screw me!"

"I already have."

Lenke til kommentar
Forsikring er ikke lønnsomt i lengden. Derfor forsikrer man kun ting man ikke har råd til å tape.

 

Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet?

Men dersom man først forsikrer to kostbare objektiver, vil det da være like greit å plusse på en billigere? For eksempel: 70-200mm IS, 24-70mm og 10-22mm må jeg nesten bare få forsikring på, men hva med 50mm (ca 4000kr)? Er den waste å legge til, eller blir avgiftsforskjellen så lite at det er like greit å add'e den òg?

 

btw :D

 

post-152777-1238596275_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...