ok67 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Chuck og MacGyver<3 F**NF**NF**N!! Tretten og et halvt tusen for den j*vla ABS-styreenheten! Da blir det vel en stund til det blir ny skjerm her, i hvert fall... Jeg bytta også styreenheten for noen år siden (Vectra '99) da kontrollampa til ABSen til stadighet var tent etter start. (Fikk den billig pga. garanti.) Men det ble ikke noe bedre, problemet ble imidlertid løst ved å kjøpe nytt batteri. Det gamle batteriet var blitt dårlig slik at det ble et stort fall i spenningen når jeg starta bilen og det trigga ABSen.......... Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg ble lurt to ganger mellom klokken 6 og 8.. enda jeg bor alene og alt Men i dag har jeg forsikret 40d'en min hos IF for 250,- ..Gull verdt! bare 40d? Ja.. eller jeg har jo et kit objektiv til 1500,- .. viste bare ikke om det var verdt og forsikre. Blir heller å forsikre 70-200 mm'etern i august. Hva mener folket? Endret 1. april 2009 av stonhans Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Forsikring er ikke lønnsomt i lengden. Derfor forsikrer man kun ting man ikke har råd til å tape. Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet? Erstatter du kitobjektivet i det hele tatt hvis den blir stjålet? Sender vel heller takkekort til tyven Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Forsikring er ikke lønnsomt i lengden. Derfor forsikrer man kun ting man ikke har råd til å tape. Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet? Nå lever jeg for øyeblikket på atføring, så om jeg har råd, er en prioriteringssak. Men samtidig kan jeg forhøre meg med IF igjen, om hvor mye det evt. vil koste å forsikre objektivet. Tror ikke det kan være rare summen.. Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet? Erstatter du kitobjektivet i det hele tatt hvis den blir stjålet? Sender vel heller takkekort til tyven Tom +1 Endret 1. april 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Haha, hvilken drittsekk er det som bytter profilbildet hele tiden? Kanskje det er conficker? :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Chuck Norris og Mr.T kan bare prøve seg, de blir aldri like kule som MacGyver. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Chuck Norris og Mr.T kan bare prøve seg, de blir aldri like kule som MacGyver. Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. "What's your name, hansome?" "Chuck Norris." "Oh God, screw me!" "I already have." Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Fotograferte nettop ett brudepar jeg.. kom bare innom.. hadde gifta seg Trodde jo det var aprilspøk først.. men de hadde vielsesattest osv, så da ble det brudefoto Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 genialt cruel... Virkelig den mest seriøse dagen å gifte seg på hehe Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Mine mistanker om aprilspøk ble også LITT forsterket om det var en fyr innom og bestilte time til å ta bilde av seg selv i dameklær 10 minutter før =D Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Fotograferte nettop ett brudepar jeg.. kom bare innom.. hadde gifta seg Trodde jo det var aprilspøk først.. men de hadde vielsesattest osv, så da ble det brudefoto Hah - der lurte de deg, der.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Dyr aprilspøk isåfall =) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Ey! Hvorfor har ikke alle på forumet sånn rar avtar? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Ey! Hvorfor har ikke alle på forumet sånn rar avtar? Fordi det er april.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Forsikring er ikke lønnsomt i lengden. Derfor forsikrer man kun ting man ikke har råd til å tape. Så har du råd til å erstatte kitobjektivet ditt hvis det skulle bli stjålet? Men dersom man først forsikrer to kostbare objektiver, vil det da være like greit å plusse på en billigere? For eksempel: 70-200mm IS, 24-70mm og 10-22mm må jeg nesten bare få forsikring på, men hva med 50mm (ca 4000kr)? Er den waste å legge til, eller blir avgiftsforskjellen så lite at det er like greit å add'e den òg? btw Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 btw Gratulerer med dagen. Blitt lurt mange ganger opp igjennom årene ? Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) btw Gratulerer med dagen. Blitt lurt mange ganger opp igjennom årene ? Tom Takk! Mange av vennene mine som liker å late som at de har glemt hele dagen Endret 1. april 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå