sn0dig Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Haha.. Jeg har stilt litt på antall trinn på eksponering og ISO... Nå har jeg iso 100 - 140 - 200 - 280 - 400 -560 osv og blender (på 30mm F/1.4) 1.4 - 1.7 - 2 . 2.4 - 2.8 - 3.3 - 4 - 4.8 5.6 - 6.7 osv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jaja nå har jeg også fått meg den berømmelige 70-200mm f2.8 zoomen noe jeg aldri trodde jeg skulle gidde å kjøpe, men utrolig nok klarte Totto og prakke den på meg til 3500, riktignok Sigma versjonen, men alikevel en svært god pris. Traff foresten Tomsi42 der, som endte opp med en Olympus XA fra Antonio etter å ha sett på min XA2. Har selv anskaffet EF 70-200 f/4 IS L og angrer ikke et sekund. Men nå blir det vel et opphold i fotograferingen siden jeg presterte å kutte venstrehånden med en vinkelsliper i går Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jaja nå har jeg også fått meg den berømmelige 70-200mm f2.8 zoomen noe jeg aldri trodde jeg skulle gidde å kjøpe, men utrolig nok klarte Totto og prakke den på meg til 3500, riktignok Sigma versjonen, men alikevel en svært god pris. Traff foresten Tomsi42 der, som endte opp med en Olympus XA fra Antonio etter å ha sett på min XA2. PM meg når du selger Sigmaen igjen da Til Canon? God stand på den? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Men nå blir det vel et opphold i fotograferingen siden jeg presterte å kutte venstrehånden med en vinkelsliper i går Kjedelig når sånt skjer. Kjørte en kniv gjennom hånda for ikke mange mnd siden. Var ikke akkurat veldig kult det heller. Heldigvis går sånt over når man får sydd litt. God bedring Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Har da siktet meg inn på et nytt innkjøp, 4k skal bort, snart... Andre enn meg som har lyst å slå tor erling Staff hardt i ansiktet? Han tar nå parti med incest-monsteret josef fritzl. hva er det med denne mannen? tror jeg har vrt imot ALLE hans saker... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Har da siktet meg inn på et nytt innkjøp, 4k skal bort, snart... Andre enn meg som har lyst å slå tor erling Staff hardt i ansiktet? Han tar nå parti med incest-monsteret josef fritzl. hva er det med denne mannen? tror jeg har vrt imot ALLE hans saker... Hva skal du kjøpe? Slå han hardt i ansiktet sier du? Litt for uskyldig for min smak, men ok. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det skal du få vite når det er kjøpt... spørsmålet er bare BH+moms, eller JP? (eller BH uten moms ) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Det skal du få vite når det er kjøpt... spørsmålet er bare BH+moms, eller JP? (eller BH uten moms ) Spørsmålet er vel egentlig; angrerett eller ikke angrerett? Edit: Og lovlig eller ulovlig forøvrig Endret 3. mai 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv... men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt. Endret 3. mai 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv... men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt. Jeg mente 5 års klagerett Noen (meg) er litt trøtte tydeligvis. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Tror aldri jeg kunne ha klart å komme tilbake til en butikk etter 5 år og klage på noe jeg har brukt, i 5 år... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 nei, tviler... er som de som kjøpe juletre hos lefdal her oppe for noe år siden. lefdal hadde garanti. treene var knallfine, og kostet kun 20,- var ikke folk fornøyde kunne de levere de tilbake 29. desmeber... at noen i det hele tatt gjorde det irriterer meg som faen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Men kanskje 2 år? Jeg var der - jeg hadde en Sigma 18-125mm som fokus var helt på bærtur (fulgte høyvekta på Moss, som man sa på østlandet i gamle dager). Jeg hadde ikke så mye erfaring med digital-foto; slik at jeg trodde det var "as good as it gets". Men så ble jeg smart, leste seriøse foto-blader og begynte å vanke på forumet her. Da skjønte jeg at noe var galt og fikk reklamert på objektivet. Det ble kondemnert og jeg fikk 17-70mm-en istedet. Men Mr. Olsen liker fotsatt ikke bildene mine edit: ikke uvesentlig detalj: Objektivet var da 2 år og 2 mnd gammelt. Tom Endret 3. mai 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det er ikke det tekniske som suger Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det er ikke det tekniske som suger Tom Da så - da kan vi regne med at du liker bildene mine om sånn ca 25-30 år da Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jepp, skal sende deg et brev med kommentarer jeg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg mente 5 års klagerett Noen (meg) er litt trøtte tydeligvis. Du mente kanskje 5 års reklamasjonsrett? Tror aldri jeg kunne ha klart å komme tilbake til en butikk etter 5 år og klage på noe jeg har brukt, i 5 år... Ikke hvis motoren på bilen din skjærer seg etter 4,5 år med minimal og forsiktig bruk og med alt vedlikehold og sjekker i orden? Ps. reklamasjonsretten gjelder kun fabrikasjonsfeil. Ikke feil som kommer av normal slitasje eller uhell. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Har ikke bil... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg mente 5 års klagerett Noen (meg) er litt trøtte tydeligvis. Du mente kanskje 5 års reklamasjonsrett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå