Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja nå har jeg også fått meg den berømmelige 70-200mm f2.8 zoomen noe jeg aldri trodde jeg skulle gidde å kjøpe, men utrolig nok klarte Totto og prakke den på meg til 3500, riktignok Sigma versjonen, men alikevel en svært god pris. Traff foresten Tomsi42 der, som endte opp med en Olympus XA fra Antonio etter å ha sett på min XA2.

 

Har selv anskaffet EF 70-200 f/4 IS L og angrer ikke et sekund.

Men nå blir det vel et opphold i fotograferingen siden jeg presterte å kutte venstrehånden med en vinkelsliper i går :cry:

Lenke til kommentar
Jaja nå har jeg også fått meg den berømmelige 70-200mm f2.8 zoomen noe jeg aldri trodde jeg skulle gidde å kjøpe, men utrolig nok klarte Totto og prakke den på meg til 3500, riktignok Sigma versjonen, men alikevel en svært god pris. Traff foresten Tomsi42 der, som endte opp med en Olympus XA fra Antonio etter å ha sett på min XA2.

PM meg når du selger Sigmaen igjen da :p

 

Til Canon? God stand på den?

Lenke til kommentar
Men nå blir det vel et opphold i fotograferingen siden jeg presterte å kutte venstrehånden med en vinkelsliper i går :cry:

Kjedelig når sånt skjer. Kjørte en kniv gjennom hånda for ikke mange mnd siden. Var ikke akkurat veldig kult det heller. Heldigvis går sånt over når man får sydd litt. God bedring

Lenke til kommentar
Har da siktet meg inn på et nytt innkjøp, 4k skal bort, snart...

 

Andre enn meg som har lyst å slå tor erling Staff hardt i ansiktet? Han tar nå parti med incest-monsteret josef fritzl. hva er det med denne mannen? tror jeg har vrt imot ALLE hans saker...

 

Hva skal du kjøpe?

Slå han hardt i ansiktet sier du? :) Litt for uskyldig for min smak, men ok.

Lenke til kommentar

Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv...

 

men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Angrerett er ikke noe jeg trenger, selger den heller om jeg skulle finne ut at jeg ikke vil ha den, MEN jeg kommer ikke til å selge. den har WWW uansett, så er ikke rett for garanti osv...

 

men hadde vært best med norsk ja, men da må jeg få 20% rabatt.

Jeg mente 5 års klagerett :hmm:

Noen (meg) er litt trøtte tydeligvis.

Lenke til kommentar
Men kanskje 2 år? :)

Jeg var der - jeg hadde en Sigma 18-125mm som fokus var helt på bærtur (fulgte høyvekta på Moss, som man sa på østlandet i gamle dager). Jeg hadde ikke så mye erfaring med digital-foto; slik at jeg trodde det var "as good as it gets". Men så ble jeg smart, leste seriøse foto-blader og begynte å vanke på forumet her. Da skjønte jeg at noe var galt og fikk reklamert på objektivet. Det ble kondemnert og jeg fikk 17-70mm-en istedet. Men Mr. Olsen liker fotsatt ikke bildene mine ;)

 

edit: ikke uvesentlig detalj: Objektivet var da 2 år og 2 mnd gammelt.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Jeg mente 5 års klagerett :hmm:

Noen (meg) er litt trøtte tydeligvis.

Du mente kanskje 5 års reklamasjonsrett?

 

Tror aldri jeg kunne ha klart å komme tilbake til en butikk etter 5 år og klage på noe jeg har brukt, i 5 år...

Ikke hvis motoren på bilen din skjærer seg etter 4,5 år med minimal og forsiktig bruk og med alt vedlikehold og sjekker i orden?

 

Ps. reklamasjonsretten gjelder kun fabrikasjonsfeil. Ikke feil som kommer av normal slitasje eller uhell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...