Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Når det er sagt - _når_ jeg faktisk skal kjøpe meg skjerm kommer jeg nesten garantert til å kjøpe Lenovo W220x, 22" med 1920x1200 og 92% aRGB-dekning. Grunnen er todelt - det ene er selvfølgelig at den er forholdsvis billig, den andre er at den er fysisk mindre (sparer plass på skrivebordet).

Hmm.. Vurderes.. :)

Hvordan stiller man seg forresten til denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg komme med småspørsmål om kamera/fotografering som nybegynner her fremfor å lage en hel haug med småtråder?

Fyr løs! :)

Men siden det er en moderator vi snakker om, så kan vi vel forutsette at det søkes først?

Klart jeg søker før jeg spør om noe men som vi alle vet, er vår søkemotor helt på trynet og det er ikke alltid like lett å finne tråder/problemstillinger :thumbup:

Lenke til kommentar
Herlig! Kjøpt meg speilrefleks for første gang og fikk pakken i dag. Fiklet litt med det og klarte å ta på linsen med labbene. Hva er det jeg bruke for å fjerne fingermerkene?

Men sånne små fingermerker synes ikke på bilder. Så med mindre du har angst for fingermerker er ikke det nødvendig :)

Lenke til kommentar
Men når vi snakker Famous Grouse.. på min flaske/oppbevaringsboks står det at den er oppbevart i 12 år, den er kjøpt i London. Jeg har også sett en type Famous Grouse i Norge, hvor det ikke står skrevet at den er oppbevart i 12 år. Hvilken snakker dere om? Tenker bare på at dere ser det som en hverdags whiskey..

"Vanlig" Famous Grouse er ikke en maltwhisky, men en blended. Det vil si - ikke destillert av øl brygget på malt, humle, gjær og vann, men også av andre uhumske substanser - ris, mais og andre billigere alternativer, og/eller blandet med ren (f.eks.) potetsprit.

 

I USA gjør de det samme med øl - det er ikke ren malt de brygger på. Som "Budweiser" (jippii! Endelig er Budweiser entydig et Tsjekkisk øl - i alle fall i EU!), som selv skriver "(..)of choicest hops, best barley and rice.". Hei - vent litt - ris???

Vel - amerikansk øl er som kjent som å parre seg i en kano!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...