B25S Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 5D + brukt 50/1.4 Fordeler: - Fin walkaround-brennvidde - Lyssterkt - Liten DOF - Relativt skarpt - Perfekt til portretter Ulemeper: - Kan vaere litt trangt Heftig! Jeg fikk også selvangivelsen, og det blir veldig mange høvdinger + feriepenger. Tror det blir en brukt eller splitter ny 5D Mk II kombinert med en Macbook og et par fastobjektiver Men 5D + brukt 50/1.4 høres herlig deilig ut. Problemet (for meg) er at jeg også er ute etter samme objektiv og har vanskelig med å finne det brukt, kanskje er er altfor lat og sjekker det litt for lite. Hehe! Du kommer til å bli fornøyd med Canon. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Skulle gjerne skrotet 40D'en min for en 5D. Must have. Endret 28. mars 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Flickr-brukere overrasker stadig. Fikk mitt første bilde markert som "fav" av noen idag - og det var overhodet ikke et bilde jeg forventet å bli favoritt hos noen. Jaja. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Must have. I like Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Så hvor mange her skrur av PC-ene 20.30? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kom igjen nå da! Én time burde alle klare! Jeg må dog tillate meg å ha på et lite lys. Skal utnytte tiden til å lese historie... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Så hvor mange her skrur av PC-ene 20.30? Det er lysene som skal slukkes Men jeg kan godt kjøre laptopen på batteri hvis det er noen som føler for det ... Tom Endret 28. mars 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg skal skru av alt utenom varmeovnene. Mulig jeg tar meg en tur ut for å se hva andre har gjort for miljøet. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 En PC bruker da ti ganger så mye strøm som et lys. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Bare tenk tanken: En hèl time uten TV, lys eller data her i Bardufoss! (Og uten alkohol for den saks skyld) Endret 28. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan gjerne skru av lyset og game i mørket. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 En PC bruker da ti ganger så mye strøm som et lys. Ikke en laptop. Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 En PC bruker da ti ganger så mye strøm som et lys. Hvis du bruker lommelykt, ja.. Aldri i livet om jeg slår av noe i en time i dag, forresten.. Det er jo lørdag, jeg har fri, ting å gjøre OG jeg får besøk. Strøm skal brukes, og det med god samvittighet. Hvilke 24"-skjermer gir gode (korrekte) farger til en fornuftig (i hvert fall ikke femsifret, gjerne ganske langt derfra) pris? Fordel om den egner seg til spilling, også, men ikke et must: Det kan 20-tommeren ta seg av.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kom igjen nå da! Én time burde alle klare! Jeg må dog tillate meg å ha på et lite lys. Skal utnytte tiden til å lese historie... Venter med å skru av lyset til jeg skal legge meg Praktisk for meg og miljøet Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bare tenk tanken: En hèl time uten TV, lys eller data her i Bardufoss! (Og uten alkohol for den saks skyld) Spot on! Om det ikke er dritt nok å være her ifra før av. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvilke 24"-skjermer gir gode (korrekte) farger til en fornuftig (i hvert fall ikke femsifret, gjerne ganske langt derfra) pris? Fordel om den egner seg til spilling, også, men ikke et must: Det kan 20-tommeren ta seg av.. https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...ering=min_price og https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...ering=min_price Jeg ville kjøpt Eizo, men NEC lager også gode skjermer... Husk kalibreringsverktøy, det er vel så viktig som skjermen... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Spot on! Om det ikke er dritt nok å være her ifra før av. Så du er her du og? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jepp.. Tenkte å ha råd til en eller annen Spyder i tillegg til ny pc og skjerm, så derfor må jeg nødvendigvis holde igjen litt på prisklassen til skjermen.. Takker for tips. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jepp.. Tenkte å ha råd til en eller annen Spyder i tillegg til ny pc og skjerm, så derfor må jeg nødvendigvis holde igjen litt på prisklassen til skjermen.. Takker for tips. Når det er sagt - _når_ jeg faktisk skal kjøpe meg skjerm kommer jeg nesten garantert til å kjøpe Lenovo W220x, 22" med 1920x1200 og 92% aRGB-dekning. Grunnen er todelt - det ene er selvfølgelig at den er forholdsvis billig, den andre er at den er fysisk mindre (sparer plass på skrivebordet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå