Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Ahh. Austin Powers. "I can be the master debator, and you can be the cunning liquist" :love:

 

Huff. Denne helgen kommer til å drepe søte lille meg som allerede lider av søvnmangel! Fyll fra fredag til søndag. De som mener at ungdommen er fulle av energi, kan ta seg en bolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke nevne noen navn,men det hender det aktuelle magasinet er hos oss og dokumentere div.båtutstyr på både godt og vondt,så det er rene produktbilder det er snakk om.

 

Jeg spurte ikke hvorfor ha brukte medium jpeg,men det kan ha noe med og kunne laste til pc/redigere fortere eller kanskje han må sende dem avgårde med en svak internett forbindelse "mobil".

Det var flere forhold som jeg stusset over bla. at han rettet blitsen direkte mot fotomotivet og var ikke så nøye med vinkler og sånt.

 

Kontaktpersonen deres her på jobben har flere ganger ettersendt bilder når dem vil ha en annen vinkling av produkteter og da har han brukt et gammel ixsus til det formålet,så dem er ikke så nøye med kvaliteten eller så har dem en racer til og etterbehandle bilder.

 

Jeg har blitt forespurt og lage en fotoserie om installasjon av et produkt samtidlig som jeg monterer produktet noe alla gjør-det-selv,det skal bli interessant og prøve noe nytt.

 

Edit:leifer.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Bare la de ta i jpg om de vil. Så kan vi le den ene gangen de over/undereksponerer sånn at jpg filene ikke kan reddes. Spesielt om det var noen skikkelige viktige bilder :)

Speak of the devil - sjekk den groteskt dårlige kvaliteten på dette bildet:

http://www.aftenposten.no/kul_und/article2999565.ece

 

Regner med at fotografen ikke taklet motlyset fra vinduet, og kom hjem med et bilde som nesten var et relieff...

Lenke til kommentar
Hadde besøk av en fotograf/skribent fra et kjent båtblad på jobben i dag.

Han hadde 1D MKII med 24-70 og 70-200 F/2.8 IS og litt mer digg i baggen.

 

Skjøt i medium 2 jpeg :dontgetit:

 

Jeg sa at han da burde klare seg med et 30D og sa vi kunne bytte,det eneste jeg oppnådde var et rart ansiktsuttrykk tilbake :)

Sannheten er alltid brutal.

 

Tom

Lenke til kommentar
Ahh. Austin Powers. "I can be the master debator, and you can be the cunning liquist" :love:

Aah. Banalt griseprat som kun ungdommen kan se gleden i ;)

 

Huff. Denne helgen kommer til å drepe søte lille meg som allerede lider av søvnmangel! Fyll fra fredag til søndag. De som mener at ungdommen er fulle av energi, kan ta seg en bolle.

Trøst deg med at om noen år så har du baller nok til å si "Nei takk, dette gidder jeg ikke" eller "Når begynner vi?" På forhånd.

 

Hvor du ender opp vil tiden vise...

 

Tom

Lenke til kommentar
Huff. Denne helgen kommer til å drepe søte lille meg som allerede lider av søvnmangel! Fyll fra fredag til søndag. De som mener at ungdommen er fulle av energi, kan ta seg en bolle.

Dette sliter jeg også med. Sover sjelden mer enn 6 timer, tærer veldig på skolearbeid. Men har ikke gått ned karakterer da jeg får samme karakterer hele tiden, da jeg ikke har noe spessielt godt forhold til lærerene mine.

 

Uansett, må få snudd dette her så jeg får tatt noen fine soloppganger nå som våren har begynt og snøen smelter :roll:

 

Noen som anbefaler hvordan jeg kan gå fra å være B til A menneske? :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg er utprega B, og får ofte en følelse av at det blir betrakta som noe umoralsk av samfunnet å ikke sprette opp med sola. Dette provoserer meg faktisk ganske kraftig.

 

Hva **** er det som er så moralsk høyverdig eller såkalt normalt i å legge seg rett etter barneTV? Greit nok, den tida vi bodde i huler var det praktisk å utnytte dagslyset.

Men hvis gud ikke hadde villet at vi skulle være oppe om natta, da hadde han ikke skapt halogenlyset ;)

 

EDIT: Jeg er vist sint i dag og. Bare ignorer meg, så går det over.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...