Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Andre som får
Beklager, forumets administrator har aktivert søkebegrensning. Vennligst vent minst 10 sekunder før du forsøker igjen.
når man går inn på folks profiler og velger å se emnene/innleggene til den brukeren?

Dang. That søks. ;)

 

Edit: Ikke første gang, men når jeg først prøvde k-ryengs innlegg, og deretter mine egne, noen sekunder senere, så fikk jeg den. Så - bare hvis det er mindre enn 10 sekunder mellom søkene. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er noe f.. med brukeren min. Kommer ikke inn i forumbok trådene, selv om jeg har passordet. Da får jeg bare "Beklager, linken som førte deg til denne siden ser ut til å ha gått ut på dato eller er brutt."

 

Edit: Første problemer hat jeg forøvrig hatt siden i fjor... :roll:

Bare gikk ut ifra at jeg ikke var den eneste, og at de jobbet med saken... men nå har jeg mine tvil, ikke akam-drift gjengen kan være så trege engang...

 

Edit2:

Edit: Ikke første gang, men når jeg først prøvde k-ryengs innlegg, og deretter mine egne, noen sekunder senere, så fikk jeg den. Så - bare hvis det er mindre enn 10 sekunder mellom søkene.

Får den feilmeldingen selv om det er 10 dager imellom søkene jeg...

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Edit: Ikke første gang, men når jeg først prøvde k-ryengs innlegg, og deretter mine egne, noen sekunder senere, så fikk jeg den. Så - bare hvis det er mindre enn 10 sekunder mellom søkene. ;)
Jeg får den ikke uansett hvor tett jeg søker, men jeg har nok andre rettigheter også.
Lenke til kommentar
Andre som får
Beklager, forumets administrator har aktivert søkebegrensning. Vennligst vent minst 10 sekunder før du forsøker igjen.
når man går inn på folks profiler og velger å se emnene/innleggene til den brukeren?

 

Jeg fikk det før, men ikke nå. Kan hende det var Safari, som jeg brukte da.

Lenke til kommentar

Har du noen bilder å linke til som du har tatt? High class snapshot kamera frister. Prøvd moderen sitt D-Lux 3 litt, men ble ikke helt fornøyd. Skarpheten var ikke heelt som forventet for å si det slik, men det frister litt med et kamera som ikke er så sabla tungt å drasse med.

 

Ryggen min er jo ødelagt av konsertfotograferingen. The pain! Hvorfor kan de ikke lage 70-200 F2.8 IS i plast òg? :p

Lenke til kommentar

Pfft, alt funker så lenge du kan presse det tett nok innpå trynet til noen, men det hadde definitivt vært morsomt å prøve, men hva syns du selv om kameraet?

 

Edit: Jeg er blakk som en kirkerotte nå uanett, men det er alltid morsomt å tenke 'når jeg vinner i lotto'.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Hvis det er vekten og størrelsen til 70-200 du ikke orker og klarer deg med 60mm så kan du kjøpe deg en 50 1.8 eller 1.4 istedet. Billigere også.

 

Har 50 1.4, men holder ikke med èn brennvidde. Trenger vidvinkel òg. Det er uansett en tankelek, og den hadde blitt brukt til mye mer enn bare konsertfotografering. Det er jo trossalt et kompaktkamera, og lettere å få med seg enn et beist av et speilrefleks. Jeg er dog veldig kresen på bilder og ser ikke nytten i et kompaktkamera som tar bilder som suger.

 

@Stonhans: Simon Aldra er freelancer så vidt meg bekjent!

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...