Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg skulle ikke ha sagt det! :p

 

Hadde sikkert vært moro for den som hadde gjort det, hadde ikke vært snilt for meg heller :!:

Hadde du vært skikkelig innful, så hadde du nevnt et annet domene navn enn det du egentlig har tenkt å bruke; så hadde du lurt en eller annen idiot til å bruke penger på et domene uten verdi :D

 

Tom

Lenke til kommentar

Har kjøpt en lightbox/cube, men så må jeg også ha en reflekterende plate. Er litt usikker på om en vanlig glassplate vil gjøre susen eller om jeg må ha en glassplate med svart eller hvis bakgrunn. I denne youtube-videoen (spol frem til 3:45) prater han om noe han kaller raizors/raisors/reisors, jeg vet ikke hvordan det skrives. Ha sa de kunne kjøpes billig, men jeg har ikke klart å spore de opp. Noen som vet hvor jeg kan bestille/kjøpe slike raizors/raisors/reisors? Søkte på ebay, men jeg fant ikke.

 

Edit: aha, skriver risers

Endret av lurfelus
Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe webhost og domene i morgen; www.asbjornhornet.com.

 

Har kjøpt Simpleviewer også

 

Blir digg!

 

Hvor skal du kjøpe domenet? :)

Går for en pakke med webhotell fra One.com, får kun 1 stk MySQL database, men den skal kun brukes til Wordpress for blogg. Men det bryr jeg meg ikke noe om.

 

3GB med plass til bilder og små dokumenter, er jo som perfekt for meg denne pakken.

 

 

Og webhost koster bare 10 kr i måneden!

Domenet koster 120 kr!

 

Blir tilsammen på 320 kr sjekket jeg. Er ganske rimelig med 320 kr for å registrere og opprette et domene, samtidig som å få bra webhost og dette gjelder 1 helt år, også blir det vel regning på 240 neste år (domene og webhost)!

 

Vet du sikkert har planer om å ta domenet, men da finnes det andre sider som Godaddy.com som har rimelige .com domener. :p

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe webhost og domene i morgen; www.asbjornhornet.com.

 

Har kjøpt Simpleviewer også

 

Blir digg!

 

Hvor skal du kjøpe domenet? :)

Går for en pakke med webhotell fra One.com, får kun 1 stk MySQL database, men den skal kun brukes til Wordpress for blogg. Men det bryr jeg meg ikke noe om.

 

3GB med plass til bilder og små dokumenter, er jo som perfekt for meg denne pakken.

 

 

Og webhost koster bare 10 kr i måneden!

Domenet koster 120 kr!

 

Blir tilsammen på 320 kr sjekket jeg. Er ganske rimelig med 320 kr for å registrere og opprette et domene, samtidig som å få bra webhost og dette gjelder 1 helt år, også blir det vel regning på 240 neste år (domene og webhost)!

 

Vet du sikkert har planer om å ta domenet, men da finnes det andre sider som Godaddy.com som har rimelige .com domener. :p

One.com er egentlig ganske grei.. Jeg hadde et domene der i en del år (helt siden de het b-one.com), og hadde aldri problemer med det. Support-livechatten er også meget velfungerende dersom det skulle oppstå spørsmål om diverse saker og ting. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...