Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hater sykkeltyver!

 

Spesielt de som stjeler sykler som står låst utenfor et universitet.

Kan ikke fordra folk som får seg til å klippe låsen og ta fremkomstmiddelet til fattige studenter mitt på lyse dagen!

 

Er nå tvunget til å gå (40 minutter hver vei) frem til august når Lånekassen kommer med ekstra penger til studiestart igjen.

 

*Ønsker de alt ondt i verden*

 

Sint Beej80.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oioioi.. nå vant jeg igjen på ebay.. Jeg tror jeg må avslutte kontoen min..

 

Denne gangen Zuiko 55mm f/1.2.. Here we come, crazy bokeh! :D

Syke folk på Ebay`n. Hvem gidder å bruke 95$ mer enn mitt høyeste på bud på 475$ på Minolta 80-200G APO HSS objektiv????? Syke folk!! :D

Lenke til kommentar
Oioioi.. nå vant jeg igjen på ebay.. Jeg tror jeg må avslutte kontoen min..

 

Denne gangen Zuiko 55mm f/1.2.. Here we come, crazy bokeh! :D

Syke folk på Ebay`n. Hvem gidder å bruke 95$ mer enn mitt høyeste på bud på 475$ på Minolta 80-200G APO HSS objektiv????? Syke folk!! :D

 

Tror jeg gjorde et aldri så lite kupp.. Ser lignende med "buy it now" koster nesten 40% mer.. La inn "1 click" bud 2 sek før avslutning ;) Har tapt før på at andre har gjort det samme mot meg.. Denne gangen var det jeg som gikk av med seieren. :evil:

 

Elsker ebay.

Lenke til kommentar

Alt blir stjelt, så og si ...

 

Nygårsparken (de narkomanes fristed i Bergen) ligger et halvt stenkast unna der jeg studerer. Dessverre for de, dessverre for oss studenter. Men sånn går det når man har en fullstendig fraværende ruspolitikk.

 

Selv om det gjerne er en smule fordomsfullt å anta at det var en narkoman som stjal sykkelen da. Kan meget mulig ha vært noen andre mtp at de faktisk har kappet, og tatt med seg, sykkellåsen også. Menmen, sint uansett hvem det var som tok den jeg. Fikk nesten ha den ett år. Var ny 02/04-08.

 

Sånn er det å ha uflaks.

 

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar
Er minnekortlesere til å lagre backup på noe å ha med seg ut på en flere dagers gå tur i naturen?

Jeg har valgt å gå for en netbook (Acer Aspire One) istedet. Den koster ikke noe mer (avhengig av modell) og har mere muligheter.

 

Fordelen med en fotobank som du linker til er lengre batterilevetid og mindre størrelse.

 

Tom

Lenke til kommentar
Er minnekortlesere til å lagre backup på noe å ha med seg ut på en flere dagers gå tur i naturen?

Jeg har valgt å gå for en netbook (Acer Aspire One) istedet. Den koster ikke noe mer (avhengig av modell) og har mere muligheter.

 

Fordelen med en fotobank som du linker til er lengre batterilevetid og mindre størrelse.

 

Tom

Acer Aspire One, det er en liten laptop ikke sant? Jeg heller nok i retning av fotobank da i såfall, for størrelsen og levetiden bør passe på gåturer der strømtilførsel ikke er tilgjengelig...

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...