:Francis: Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hehe, ja! Jeg tok bare ctrl+c --> ctrl+v fra første og beste side jeg fant om temaet. Francis Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var ute for å se på laptoper i helgen, og resultatet må sies å være nedslående for oss hobbyfotografer. Jeg var innom seks butikker og fant ikke en eneste laptop uten glossy skjerm. Nå skulle ikke jeg ha en maskin til fotoredigering, men skuffende var det uansett. Forøvrig har jeg begått to dødssynder i dag.... For det første har jeg kjøpt en Dell, og som følge av det har jeg også betalt for Windows Vista. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lurer på en ting. Hva syns dere om at folk legger ut egne bilder (f.eks. som eksempel på hvordan ting burde vært gjort) i andres BK-tråder? Jeg syns det er dårlig oppførsel. Noen andre som mener noe? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Redigeringsforslag altså? Ser ikke noe direkte galt i det... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det spørs. Det er greit den andre personen har peilig, og faktisk viser ett godt bilde. Ofte er det ett bedritent bilde, og da funker det dårlig, og vi får bare awkward silence fordi folk ikke vil være uhøfflig og si at eksempelbilde suger. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis noen lurer på hvordan 55-200 VR ser ut på FX, så ser det slik ut: Francis Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lurer på en ting. Hva syns dere om at folk legger ut egne bilder (f.eks. som eksempel på hvordan ting burde vært gjort) i andres BK-tråder? Jeg syns det er dårlig oppførsel. Noen andre som mener noe? Det å legge ut egne bilder i andres tråder synes jeg ikke noe om. Jeg synes derimot at det er ok å vise redigeringsforslag, men ikke alle er enig i det heller. På et irskt fotoforum jeg er medlem av har man en attributt som heter "Edit my pics: yes/no" som vises under avataren, men det er et dedikert fotoforum i motsetning til diskusjon.no Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jess, på nøyaktig 12 timer har jeg skrevet nøyaktig 24 sider. Skal aldri ta ibruk skippertak metoden igjen, før neste gang vi har et stort prosjekt da. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har lyst å by på denne Link ebayHva mener dere Matsuiyastore har mye minolta/sony snaks,både brukt og nytt. Endret 23. mars 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Redigeringsforslag altså? Ser ikke noe direkte galt i det... Nei, det er ikke redigerte utgaver av andres bilder jeg mener. Men egne bilder. F.eks. legger du ut et bilde av en and. Så har jeg et bedre bilde av en annen and og legger ut mitt bilde i din tråd. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, det kan vært ganske frekt i mange tilfeller. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Lurer på en ting. Hva syns dere om at folk legger ut egne bilder (f.eks. som eksempel på hvordan ting burde vært gjort) i andres BK-tråder? Jeg syns det er dårlig oppførsel. Noen andre som mener noe? Jeg synes det er frekt hvis ikke trådstarter har spurt om det. Synes forøvrig godt at når ett bilde blir fikset litt av andre, at det kunne fulgt med en beskrivelse om hva som ble gjort Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Redigeringsforslag altså? Ser ikke noe direkte galt i det... Nei, det er ikke redigerte utgaver av andres bilder jeg mener. Men egne bilder. F.eks. legger du ut et bilde av en and. Så har jeg et bedre bilde av en annen and og legger ut mitt bilde i din tråd. Det synes jeg ikke noe om. En forbedret utgave av mitt bilde av anden er derimot OK. Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Nå skal det sies at i dette tilfellet var bildet ment som en morsomhet og ikke "slik skal du gjøre det". Så pybalto burde heller spørre "Hva synes dere om at folk poster OT i andre sine BK-tråder?". Endret 23. mars 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå skal det sies at i dette tilfellet var bildet ment som en morsomhet og ikke "slik skal du gjøre det". Så pybalto burde heller spørre "Hva synes dere om at folk poster OT i andre sine BK-tråder?". Sant... Dog skal det sies at bildet fikk meg til å trekke på smilebåndet Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nytt frekvensspørsmål: PocketWizards bruker 433MHz i CE-versjon (det er vel europa-versjon?), men på Post- og teletilsynet står det at 433MHz er i bruk? Grunnen til at jeg spør er at jeg fant noen billige recievere/transmittere på ebay som også bruker 433MHz Bump.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hiss: Hva med å lage en erfaringstråd for PW? Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 von-schnell: Jeg skal ikke ha PW men heller CTR-301/Cactus v4 eller CyberSync. Bare lurte på om noen her hadde peiling. Men om ingen vet så får jeg nok lage en egen tråd ja Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Lurer på en ting. Hva syns dere om at folk legger ut egne bilder (f.eks. som eksempel på hvordan ting burde vært gjort) i andres BK-tråder? Jeg syns det er dårlig oppførsel. Noen andre som mener noe? Jeg skjønner godt hva du mener og jeg vet hvilket tilfelle det er snakk om. Jeg synes det det ødela tråden og gjorde den gangske useriøs desverre. @JohnMerrick: POTN? Det forumet er helt herlig! Endret 23. mars 2009 av Hiss Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå skal det sies at i dette tilfellet var bildet ment som en morsomhet og ikke "slik skal du gjøre det". Så pybalto burde heller spørre "Hva synes dere om at folk poster OT i andre sine BK-tråder?". Helt enig, skjønner ikke hva pybalto tar sånn på vei for. Har aldri sett noen poste slik som han beskriver, og regner med det var den tråden med eggbildet som fikk han til å poste det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå