Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute for å se på laptoper i helgen, og resultatet må sies å være nedslående for oss hobbyfotografer. Jeg var innom seks butikker og fant ikke en eneste laptop uten glossy skjerm. Nå skulle ikke jeg ha en maskin til fotoredigering, men skuffende var det uansett.

 

Forøvrig har jeg begått to dødssynder i dag.... For det første har jeg kjøpt en Dell, og som følge av det har jeg også betalt for Windows Vista.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Hva syns dere om at folk legger ut egne bilder (f.eks. som eksempel på hvordan ting burde vært gjort) i andres BK-tråder?

 

Jeg syns det er dårlig oppførsel. Noen andre som mener noe?

 

Det å legge ut egne bilder i andres tråder synes jeg ikke noe om. Jeg synes derimot at det er ok å vise redigeringsforslag, men ikke alle er enig i det heller. På et irskt fotoforum jeg er medlem av har man en attributt som heter "Edit my pics: yes/no" som vises under avataren, men det er et dedikert fotoforum i motsetning til diskusjon.no

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Hva syns dere om at folk legger ut egne bilder (f.eks. som eksempel på hvordan ting burde vært gjort) i andres BK-tråder?

 

Jeg syns det er dårlig oppførsel. Noen andre som mener noe?

Jeg synes det er frekt hvis ikke trådstarter har spurt om det.

 

Synes forøvrig godt at når ett bilde blir fikset litt av andre, at det kunne fulgt med en beskrivelse om hva som ble gjort :thumbup:

Lenke til kommentar
Redigeringsforslag altså?

 

Ser ikke noe direkte galt i det...

Nei, det er ikke redigerte utgaver av andres bilder jeg mener. Men egne bilder. F.eks. legger du ut et bilde av en and. Så har jeg et bedre bilde av en annen and og legger ut mitt bilde i din tråd.

Det synes jeg ikke noe om. En forbedret utgave av mitt bilde av anden er derimot OK.

 

Tom

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Hva syns dere om at folk legger ut egne bilder (f.eks. som eksempel på hvordan ting burde vært gjort) i andres BK-tråder?

 

Jeg syns det er dårlig oppførsel. Noen andre som mener noe?

 

Jeg skjønner godt hva du mener og jeg vet hvilket tilfelle det er snakk om. Jeg synes det det ødela tråden og gjorde den gangske useriøs desverre.

 

@JohnMerrick: POTN? Det forumet er helt herlig! :p

Endret av Hiss
Lenke til kommentar
Nå skal det sies at i dette tilfellet var bildet ment som en morsomhet og ikke "slik skal du gjøre det". Så pybalto burde heller spørre "Hva synes dere om at folk poster OT i andre sine BK-tråder?".

 

Helt enig, skjønner ikke hva pybalto tar sånn på vei for. Har aldri sett noen poste slik som han beskriver, og regner med det var den tråden med eggbildet som fikk han til å poste det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...