Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hørtes kjipt ut Anew..

Det gikk jo greit. Bare litt småøm i armen, og etter å ha vært hjemme og skiftet kom jeg meg ut igjen og tok noen keepers.

 

Men folkens - sjekk bilde #23 i denne serien: http://oslopuls.aftenposten.no/kunst_scene/article174370.ece

 

en skikkelig dårlig dag på jobben?

 

Hva er det som ikke er overraskende, Thomas? At jeg tryner, eller at utstyret tåler det? :)

Endret av Anew
Lenke til kommentar
hørtes kjipt ut Anew..

Det gikk jo greit. Bare litt småøm i armen, og etter å ha vært hjemme og skiftet kom jeg meg ut igjen og tok noen keepers.

 

Men folkens - sjekk bilde #23 i denne serien: http://oslopuls.aftenposten.no/kunst_scene/article174370.ece

 

en skikkelig dårlig dag på jobben?

 

Hva er det som ikke er overraskende, Thomas? At jeg tryner, eller at utstyret tåler det? :)

velkommen i "gå på tryne med kamera klubben" :p

Lenke til kommentar
Hva er det som ikke er overraskende, Thomas? At jeg tryner, eller at utstyret tåler det? :)

At du voldtar. :p

Jeg vet i hvertfall hvem som aldri noen sinne skal få putte sine hender rundt mitt d-slr :whistle: Men nå har jeg canon, så tviler på at det føles som et stort tap for anew :innocent:

 

EDIT: Godt du ikke skadet kamera deg da :thumbup:

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
velkommen i "gå på tryne med kamera klubben" :p

Høhø. Jo takk. :) Kameraene mine bærer riktignok noe preg av at jeg har vært medlem der en stund (innledet med en meget minneverdig rutsjetur ned den islagte bredden på Akerselva under Uke 50mm i 2007...), men dette var uten tvil mitt saftigste kameratryn til nå, selv om jeg har hatt et par minneverdige de siste årene. Denne gangen var jeg faktisk rimelig sikker på at noe måtte ha gått i stykker, men så feil kan man altså ta.

 

Jeg er glad jeg ikke bruker UV-filtre. Det hadde utvilsomt blitt dyrt i lengden. :fun:

Lenke til kommentar

Hvordan gjør man det Torbjørn? F.eks fra en som hopper på ski?

 

 

 

 

Nei huff, satse på fint vær til uka, så jeg kan komme med ut til Jæren og kysten å ta et par bilder. Neste helga er det til fjellet, og vips så er det påske. Skal man putte inn skole, prøver, trening og jobb mellom disse utfartene, får man ellers lite til til fotografering. Kameraet har stått i ro i 2mnd nå, spørs om det funker enda :p

Lenke til kommentar
Er det vanskelig å sette sammen flere bilder til sekvenser? Jeg har null erfaring med det fra tidligere.
Kjem an på utgangspunktet. Er bileta tatt på stativ er det enkelt og greit, er det tatt handhaldt vert det fort litt meir putling.

Støtter denne :)

 

Hvordan gjør man det Torbjørn? F.eks fra en som hopper på ski?

 

 

 

 

Nei huff, satse på fint vær til uka, så jeg kan komme med ut til Jæren og kysten å ta et par bilder. Neste helga er det til fjellet, og vips så er det påske. Skal man putte inn skole, prøver, trening og jobb mellom disse utfartene, får man ellers lite til til fotografering. Kameraet har stått i ro i 2mnd nå, spørs om det funker enda :p

Sett kamera på stativ, hurtigknipsing og limer sammen i PS :) særdeles kort fortalt, har noe promillez skjøh!eewfds

Wedit: glemte ås åle ! , Sjalabais!

Deit: skulle seff stå skåle!, )

Edit17: Gokai! go njat :De324

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...