Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Mange som bytter til 5Dmk2?

Nja - så skulle det heller vært bytte til en D700 (usannsynlig å bytte objektiver også, men allikevel).. 5Dmk2 er vel heller light-versjonen av 1Ds fremfor light-versjonen av 1D..

er nok mange som bytter til 5d mk 2 selv om de i utgangspunktet har forskjellieg målgrupper. mange sportfotografer som bruker 1ds mk 3 etc.

og sikkert mange journalister som vil ha videofunksjonen etc =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er nok mange som bytter til 5d mk 2 selv om de i utgangspunktet har forskjellieg målgrupper. mange sportfotografer som bruker 1ds mk 3 etc.

og sikkert mange journalister som vil ha videofunksjonen etc =)

Jo, videofunksjonen kan nok være interessant for mange journalister - godt poeng. Tror ikke det er så mange sportsfotografer som bytter fra 1d3 til 5d2, da.

Lenke til kommentar

Libanon er fine greier. Litt raatt der jeg bor for oeyeblikket - vi faar se om det er sovende der i natt.

Ellers har jeg et lite dilemma, nemlig at blitsen min sitter fast paa kameraet mitt. Goey. Noen som har noen tips, bortsett fra aa slaa blitsen mot en vegg?

Jeje.. Jeg har i alle fall snus og saant. Det er jo greit.

Lenke til kommentar
Ellers har jeg et lite dilemma, nemlig at blitsen min sitter fast paa kameraet mitt. Goey. Noen som har noen tips, bortsett fra aa slaa blitsen mot en vegg?

Sett kamera & blits på hodet. Kakk forsiktig på blitsfoten; jeg regner med at det låsepinnen sm har hengt seg opp.

Tom

Lenke til kommentar

Takk og lov for kamerahus i metall! Jeg gikk nettopp på trynet så det sang, i fjæresteinene ute på Bygdøy. Dette er riktignok ikke første gangen jeg bruker et kamera til å ta meg for, men dette var en skikkelig kjempetryn, og jeg praktisk talt slang kameraet i fjellet, men med unntak av noen nye kjemperiper er kameraet like helt. Jeg slapp også unna med en blodblemme på lillefingeren, litt vondt i armen og en våt venstrefot...

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...