cruelphotography Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Mange som bytter til 5Dmk2? Nja - så skulle det heller vært bytte til en D700 (usannsynlig å bytte objektiver også, men allikevel).. 5Dmk2 er vel heller light-versjonen av 1Ds fremfor light-versjonen av 1D.. er nok mange som bytter til 5d mk 2 selv om de i utgangspunktet har forskjellieg målgrupper. mange sportfotografer som bruker 1ds mk 3 etc. og sikkert mange journalister som vil ha videofunksjonen etc =) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 er nok mange som bytter til 5d mk 2 selv om de i utgangspunktet har forskjellieg målgrupper. mange sportfotografer som bruker 1ds mk 3 etc.og sikkert mange journalister som vil ha videofunksjonen etc =) Jo, videofunksjonen kan nok være interessant for mange journalister - godt poeng. Tror ikke det er så mange sportsfotografer som bytter fra 1d3 til 5d2, da. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva bruker dere for å feks fjerne en strømlinje som går igjennom et bilde? Er det clone-stamp som gjelder, eller finnes det bedre metoder? Jeg føler ikke at jeg får jevne resultater med clone-stamp. Francis Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Forsiktig bruk av clone-stamp og healing brush. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 kloning, healing og av og til litt brushing med opacity og flow paa ca 20. skriver med mob, htc ett eller annet. har ikke norske bokstaver paa tastaturet. greit med wifi da. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Patch-verktøyet kan kanskje brukast. Sjå siste episode av PS User TV for eit liknande døme. http://www.photoshopusertv.com/ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvor er det blitt av Pmnormal? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvor er det blitt av Pmnormal? Jeg finner ikke han i medlemslisten.. er han fjernet? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 PM har alltid vært litt av og på her på forumet. Jeg tror han er ganske opptatt IRL for tiden. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg finner ikke han i medlemslisten.. er han fjernet?Nei, du er berre dårleg til å leite:https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=76334 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Stussa litt på hvor det ble av han selv. Hmms, jeg må poste mere shit, har kun lest og ikke posta noe særlig i det siste. Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Syntes den midt imellom var best,men likte håret på det mørkeste,så skulle likt og sett at håre på det midt imellom var litt mørkere med andre ord.Stilig framvisning! Endret 21. mars 2009 av Stian84 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Libanon er fine greier. Litt raatt der jeg bor for oeyeblikket - vi faar se om det er sovende der i natt. Ellers har jeg et lite dilemma, nemlig at blitsen min sitter fast paa kameraet mitt. Goey. Noen som har noen tips, bortsett fra aa slaa blitsen mot en vegg? Jeje.. Jeg har i alle fall snus og saant. Det er jo greit. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 cruelphotography: mye forsvant i sort, og ellers fikk det litt sånn hdr-feeling.. Liker det første best. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ellers har jeg et lite dilemma, nemlig at blitsen min sitter fast paa kameraet mitt. Goey. Noen som har noen tips, bortsett fra aa slaa blitsen mot en vegg? Sett kamera & blits på hodet. Kakk forsiktig på blitsfoten; jeg regner med at det låsepinnen sm har hengt seg opp. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Takk og lov for kamerahus i metall! Jeg gikk nettopp på trynet så det sang, i fjæresteinene ute på Bygdøy. Dette er riktignok ikke første gangen jeg bruker et kamera til å ta meg for, men dette var en skikkelig kjempetryn, og jeg praktisk talt slang kameraet i fjellet, men med unntak av noen nye kjemperiper er kameraet like helt. Jeg slapp også unna med en blodblemme på lillefingeren, litt vondt i armen og en våt venstrefot... Endret 21. mars 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noe knust glass? Nope. 105/2.5 er ikke akkurat spinkelt bygd den heller. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nei har den selv så vet hvordan den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå