Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har xubuntu skifta fokus? Bootbar minnepinne er nok bedre enn cd, livecd gir ofte et fryktelig tregt inntrykk. Greit i tilfelle å være klar over at farten blir mye bedre etter installasjon enn når man kjører fra cd.

Det er vel særlig FireFox som har skiftet fokus ...

 

Godt tips om det med fart på minnepinne kontra CD.

 

Tom

Lenke til kommentar
De er faktisk 2 år siden 1D mark III ble lansert og det er dermed et halvt år på overtid. Canon ville ikke uttale seg :)

Det er kun konsument modellene som utskiftes hver 18de måned. Pro modellene byttes ut normalt hvert 3 år. Så det kommer nok ikke noe før om et år. Tidligst. Ut ifra dagens økonomiske situasjon, så kan det godt hende at det tar lengre tid.

 

Tom

Lenke til kommentar
Woho, jeg drar til Polen på tirsdag og skal være der i fem uker utelukkende bare for å fotografere. :D

(Burde nesten lage en tråd som forteller hva jeg skal gjøre og spør om litt småtips).

Gi rapport når du kommer hjem :) Har lest om den turen på hjemmesiden til skolen, så er spent på om turen er så spennende som den kan virke som ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Det er kun konsument modellene som utskiftes hver 18de måned. Pro modellene byttes ut normalt hvert 3 år. Så det kommer nok ikke noe før om et år. Tidligst. Ut ifra dagens økonomiske situasjon, så kan det godt hende at det tar lengre tid.

 

Tom

Det skal også nevnes at Canon kommer med en stor annonsering 25. mars. Det er nok "bare" en 500D eller lignende (selv om det allerede finnes en Canon 500D, da).

 

..Men allikevel. Mange som også spekulerer i om 1D og 1Ds skal slås sammen til én modell. Vel - når den kommer, i alle fall. ;)

Lenke til kommentar
Det skal også nevnes at Canon kommer med en stor annonsering 25. mars. Det er nok "bare" en 500D eller lignende (selv om det allerede finnes en Canon 500D, da).

 

..Men allikevel. Mange som også spekulerer i om 1D og 1Ds skal slås sammen til én modell. Vel - når den kommer, i alle fall. ;)

Jeg tror nok det er en 500D. Skal bli interessant om de øker størrelsen noe, nå som de har x000D serien.

 

Jeg er usikker på om de vi slå sammen 1D og 1Ds, da de tradisjonelt har hatt to forskjellige målgrupper. Jeg tror heller at 1D blir fullformat istedet for APS-H. Taim vill sjåvv.

 

Tom

Lenke til kommentar
De er faktisk 2 år siden 1D mark III ble lansert og det er dermed et halvt år på overtid. Canon ville ikke uttale seg :)

Det er kun konsument modellene som utskiftes hver 18de måned. Pro modellene byttes ut normalt hvert 3 år. Så det kommer nok ikke noe før om et år. Tidligst. Ut ifra dagens økonomiske situasjon, så kan det godt hende at det tar lengre tid.

 

Tom

Har høyrt rykter om ein ny 1D i første halvdel av 09 men kor pålitelege dei rykta er kan vel kanskje diskuterast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...