Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Da skal jeg se Far Cry. Produsert av Uwe Boll.

Dette blir nok gøy.

Kos deg. Rapport forventes! :)

 

I kronologisk rekkefølge: :roll::thumbdown::dontgetit::ohmy::D

 

 

Edit: Oppsummering i ord: ikke Boll sin verste.

Film basert på spill?

 

Oui. Løst basert på spillet Far Cry.

Haha, høres mer eller mindre elendig ut :p når historien i spillet i tillegg er såpass svak, kan jeg ikke se for meg at det skal bli en god filmatisering..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ganske sikker på at man fortsatt får kjøpt 110-film fra USA, om man gjør en innsats for å finne det, men i Norge er det nok bare å glemme.
Jepp, men fremkalling er en annen sak. Det må man gjøre selv i alle fall...

 

Det egner seg nok dessverre best som leketøy i dag.

Meg bekjent finnes det ett lab i Texas som fremkaller det meste etter de fleste prosesser. :) Men joda, jeg er helt enig i at dette best egner seg som leketøy - og knapt nok det. Vi snakker tross alt om et miniformat, som har lite å bidra med ifht. kvalitet.

 

Når det gjelder Aprilfesten, så har jeg alt begynt å glede meg, har valgt tema og utstyr, så her er det bare å få opp påmeldingstråden. Februarfesten var ingen stor suksess, men den var kanskje litt for krevende? Jeg syns det var vanskelig å komme opp med fire "skikkelige" temaer, samtidig som fraværet av lys utenom normal arbeidstid var påtrengende.

Lenke til kommentar

Ifht. Aprilfesten, så er det muligens en ulempe at den kommer i påsken i år? Jeg kommer utvilsomt til å fotografere i påsken også, men det kan bli veldig stille på forumet.

 

Mai er vel ikke noe alternativ pga. eksamensrush?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Ifht. Aprilfesten, så er det muligens en ulempe at den kommer i påsken i år? Jeg kommer utvilsomt til å fotografere i påsken også, men det kan bli veldig stille på forumet.

 

Mai er vel ikke noe alternativ pga. eksamensrush?

Mai er på generellt grunnlag en dårlig måned. Det at påsken er i april kan slå begge veier. Noen føler at de får tid til å leke seg; for andre er det motsatt.

 

Juni kunne muligens vært en fest-måned.

 

Tom

Lenke til kommentar
Ifht. Aprilfesten, så er det muligens en ulempe at den kommer i påsken i år?

Det blir mer tid til selve fotograferingen for mange (i hvert fall for meg), men det blir helt sikkert litt varierende aktivitet på forumet. Men som dere sier så mangler vi vel gode alternativer - det er vel såpass mye skoleungdom/studenter her at vi får et problem i mai også.

Lenke til kommentar

Hehe. Går strålende så langt. :p

 

Skal se om en formatering fikser en skjermkortbug jeg har. Tross at jeg har oppdatert skjermkortdriver blir det generert "pikselfeil". Vet at dette ikke er døde piksler, men ser helt likt ut.

 

Og så loker den opp mye ting i spill, men vanskelig å forklare. Men tydelig at skjermkortet tuller. Hvis dette ikke funker er det feil med HW...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...