Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

simon var vel ikke den føste til å bruke ordet fremmedfrykt da.

Jo, faktisk. Jeg sa fordommer. Dessuten sa jeg Neida, jeg tror selvfølgelig ikke at folk mener dette, jeg har bare ikke spesielt stor tro på dette "sikkerhetstiltaket" like etterpå.

Men bare slapp av folkens, jeg er ferdig med å erte opp mannen med den rare dialekten nå :fun:

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om CyberSyncs er lov i Norge? De bruker 2.4 GHz bandet.
2.4GHz-båndet er åpent dersom sendestyrken ikke er for høy, så det burde være fritt frem...

Takk.

Cybersync-systemet har en rekkevidde på 120 meter ca, så det burde vel gå greit. Det er vel ikke slik at naboen min hører skurring på radioen eller at det forstyrrer wifi-nettet hans?

- Hiss

Lenke til kommentar
Hvordan har dere forresten tenkt å frakte fotoutstyret? Kjører dere også poseteknikk?

Det varierer en del. Jeg kjører sekk, i likhet med en del andre. Noen kjører bag, noen bruker vanlige sekker.

Jeg kunne nok fått dytta ned E-3, 14-54 og 50-200 i en skulderbag, men da hadde det blitt lite plass til E-400 og 14-42, som kanskje skal lånes bort til en kid under workshopen. :)

Lenke til kommentar
Cybersync-systemet har en rekkevidde på 120 meter ca, så det burde vel gå greit. Det er vel ikke slik at naboen min hører skurring på radioen eller at det forstyrrer wifi-nettet hans?
Det kan nok forstyrre trådløsnettet, men ikke mer enn andre trådløsnett i området... Radioen er trygg (bortsett fra enkelte babycall og walkietalkies).
Lenke til kommentar
Det kan nok forstyrre trådløsnettet, men ikke mer enn andre trådløsnett i området... Radioen er trygg (bortsett fra enkelte babycall og walkietalkies).

Jeg bruker cybersyncen rett ved ruteren hos meg og jeg merker ingenting..

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Jeg bruker cybersyncen rett ved ruteren hos meg og jeg merker ingen ting..

Bra, uansett så forstyrrer man vel ikke mer enn noen få milisekunder.

Lenke til kommentar
Hvis man f.eks skal ta bilder av gress-strå, som behøver en viss del med skarphet, blir det da mer uskarpt om man tar bilder av det i skumringen (som nå) og bruker lang lukkertid og ditt og datt, eller blir det like skarpt som om man skulle tatt bilde midt på lyse dagen?

Så sant ingenting beveger på seg skal det egnetlig ikke ha noe å si. Jeg tviler derimot på at du klarer å få et skarpt bilde av et gresstrå med lukkertid på 100 sek, men det er seff å ta i litt. Men er det 100% vindstille og du har et stødig stativ skal ting gå fint. :)

Lenke til kommentar

En støgg felg foran og en enda støggere felg bak, gjør susen :p

Det der kommer til å bli en av de virkelig klassiske bilene - det er en kamuflert prototype av den kommende Mærsja. Den skal hete AMG SLS - de lager endelig en ny variant av den tidløse 300SL - en av de nydeligste bilene som er laget.

Litt morsomt - offisielle spionbilder fra Mercedes av "kamuflert" bil - blir som å gi ut offisielle bootleg-album. ;)

Edit: ..Og er ikke dette en gjentapet bil, så vet ikke jeg! ;)

Edit II: Mercedes' kabrioleter SLK står jo for Søt, Liten Kabriolet - dette blir vel da en Søt, Liten Superbil. :D

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...