Karl-Peder Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Haha, flott! Får vel se den jeg også da, selv om jeg ikke har prøvd spillet mer enn fem minutter. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hva tycks ni? http://www.youtube.com/watch?v=V30-vHCCA24 Endret 17. mars 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Og arma mi er kickass, kopierer du dreper eg deg. Kjeften, unge. Eneste som går igjen i ideene er et tre, desuten tenkte jeg på det før du begynte å lange ut om det i tatoveringstråden for et år siden eller noe Kopiering holder jeg meg forøvrig for god til. Kutter heller av armen min, og din, med en 70-200mm F/2.8 IS og limer den fast med noe sølvtape. Lenke til kommentar
MSc Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Program for å lage div. fotoprosjekter. Picture Collage Maker, må lastes ned og installeres innen kl 09:00 i morgen (19. mars 2009). Har ikke testet det selv, sitter bare med jobbPC her, men det har fått endel gode kommentarer så langt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Kjapt spørsmål! Hvor kan man skaffe CF-kort på Gardemoen? Er det dyrt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Kjapt spørsmål! Hvor kan man skaffe CF-kort på Gardemoen? Er det dyrt? Det er en gadget sjappe med kameraer osv på Gardermoen (i utenlands-delen, etter taxfree sjappa). Men den er dyr. Skal du ut på tur? Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg skal til Midt-Østen, sammen med en del andre. Venninne mangler CF-kort. Vel. Hvordan er det i Beirut da? Greie priser på CF-kort? Men man får vel se på Gardemoen. Kanskje det er mulig å handle inn noe Sandisk non-extreme-ultra-lol til en billig penge der. Eventuelt! Praha? Billig der? Vi mellomlander der. Endret 18. mars 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 God tur Ikke gjør noe du vet jeg ikke ville gjort. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Tenkte å labbe litt i Vest-Beirut og synge "Shalom, Shaaaaloooom". Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Det er en flyplass. Klart koster det. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Tenkte å labbe litt i Vest-Beirut og synge "Shalom, Shaaaaloooom".Bare du pusser tennene og grer deg først, så går det fint det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Det gjør jeg ikke. Men vi har alle teipet kameraene sorte og fine. Selv en stakkars liten D40 er som natten. Men kompis tok av med sitt 30D med Tammy 17-50. Alt som ikke var sort, er sort. Alt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Det er en flyplass. Klart koster det. Var ganske OK priser på flyplassen i Bangkok, men det blir muligens en vel stor omvei ? Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Det gjør jeg ikke. Men vi har alle teipet kameraene sorte og fine. Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Hvorfor det egentlig? Diskresjon? Støvforsegling? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Hvorfor det egentlig?Er nok et sted det ikke er så dumt å ikke gå rundt med "NIKON" eller "OLYMPUS" skrikende rundt halsen... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Det er heller ikke så lurt å ha reimer som skriker "DIGITAL" eller "D700 FX" og så videre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Men hjelper det da? Folk ser jo at det er kameraer, og de ser vel også at det er tildekt? En gjeng med kameraer vekker vel oppsikt uansett, eller er de ikke så veldig smarte der nede mener dere? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Det er heller ikke så lurt å ha reimer som skriker "DIGITAL" eller "D700 FX" og så videre. Litt http://www.automotorsport.se/bigpix/2009/SLS_sida_big.jpg liksom? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Men hjelper det da? Folk ser jo at det er kameraer, og de ser vel også at det er tildekt? En gjeng med kameraer vekker vel oppsikt uansett, eller er de ikke så veldig smarte der nede mener dere?Litt svart tape, så ser kameraet straks mindre imponerende ut. Da ser det ut som en bruksgjenstand enn en flashy designerdings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå