:Francis: Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 @Christian: Jeg foreslår at du kjøper ZF 100/2. Blir du ikke fornøyd med det, blir du ikke fornøyd med noe. Mvh Francis Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 hvordan tror dere dette vil funke sammen med nikon 50mm f/1,8 eller 24-70 http://www.nordicimport.com/butikk/index.p...172a4efd70fc423 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Finnes det en grense for hvor lenge kamera og objektiv bør være påmontert? Tenkter særlig på fare støv o.l i hus og optikk.... Pleier dere å la kamerahus separat i sekke f.eksempel? Endret 15. mars 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Finnes det en grense for hvor lenge kamera og objektiv bør være påmontert? Tenkter særlig på fare støv o.l i hus og optikk.... Pleier dere å la kamerahus separat i sekke f.eksempel? Jeg har mitt separert, ja. Men da renser jeg også utstyret ofte. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Sekken min har ikke plass til to hus med objektiv påmontert. Jeg har som regel alltid ett hus med objektiv påmontert i sekken. For tiden pleier det å være F5en. D80en ligger da for seg selv med deksel i fatningen, i en av partisjonene i sekken. Francis Endret 15. mars 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Finnes det en grense for hvor lenge kamera og objektiv bør være påmontert? Tenkter særlig på fare støv o.l i hus og optikk.... Pleier dere å la kamerahus separat i sekke f.eksempel? Svaret mitt overrasker vel ingen, men HÆ!? Hva babler du om? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Finnes det en grense for hvor lenge kamera og objektiv bør være påmontert? Tenkter særlig på fare støv o.l i hus og optikk.... Pleier dere å la kamerahus separat i sekke f.eksempel? Svaret mitt overrasker vel ingen, men HÆ!? Hva babler du om? ble litt nyskjerrig Du vet jo at utstyret mitt er veldig skjør Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg klarer ikke ha kameraet i sekk. Må ha det i en veske fremme, montert med solblenderen på og uten objektivdekselet. I sekken ligger det andre objektivet og annet stæsj jeg tror jeg trenger. Å ta kameraet frem fra sekken er så mye knot. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg forstår ikke hvordan det skal kunne bli mer støv i kameraet av å ha objektivet på kontra å ha dekselet på. Koblingen mellom objektiv og kamera og mellom deksel og kamera er vel omtrent like støvtette begge to ??????? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, og hvis det er et objektiv med "arse gasket" som er påmontert, så er det nok en del tettere enn plastdekselet. Francis Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Hva het den siden man kunne sammenligne bilder tatt med forkjellige glass og hus som man kunne velge?... Det var noen som postet den i tråd jeg ikke finner igjen Søk på 12-24 og herlig vidt og kanskje 5D og 30D Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Hva sier dere til D2H til 1600,- med batteri og lader? Kjekt å ha som backup? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke dumt! Francis Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Fan nå må jeg få meg nytt kamera. Fattern har kjøpt seg et D300 med 17-55 2.8.. Jeg vil ha bedre enn han Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Fin kombo det! Brukt mye. Du kan jo prestere å ta bedre bilder enn han da. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Helt enig med Gorpium, ta bedre bilder enn han slik at han mister helt lysten og du får bruke utstyret hans Han kjøper sikkert et kompaktkamera istedenfor Neida, kanskje du bør kjøpe D400 når den kommer? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan har et seg at akam poster nyheter om ALLE random fotokonkuransene. Men INGENTING om verken Lennart Nilsson Conference, Landskonkuransen, Eksponering, Utsnitt, CAP osv? Virker relativt sært. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Kjøper meg en brukt 5D eller en 1D/Ds MKII i stedet, men så er det det med penger da Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Kjøper meg en brukt 5D eller en 1D/Ds MKII i stedet, men så er det det med penger da Begge er på vei ned i pris nå! Har sett strøken 5D med 15000 eksponeringer for 5400 kr, men tror ikke jeg finner den igjen nå. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som har lyst på 450D med 18-55 IS ? Ser at Netthandelen har begynt med auksjoner på det. Pågående auksjon har foreløpig en pris på 5111.- noe billigere en JP. Så hvis noen gidder og følge med på auksjonene,kan det hende at man kan gjøre et bra kjøp hvis det ikke er så mange som byr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå