Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kommet noen ca pris på denne boken?

PDML-boken har jo vært på markedet en stund, men jeg regner med at du tenker på Forumboken... Om du har med bilde i den, så blir prisen for det første eksemplaret 100 kroner (som går uavkortet til Unicef). For de neste eksemplarene (eller om du ikke har med bilde), blir det kostpris+50 kroner til Unicef. Hva kostprisen er, kan vi ikke si presist ennå, men den er relativt høy.

Jeg later som jeg tror du tenker på PDML boka jeg ;)

Den får du kjøpt her, prisne varierer fra 33$ til 50$ alt etter kvalitet på innbinding og papir. En liten neve $ går til kreftforsking.

Lenke til kommentar
Det synes jeg hørtes fint ut jeg, må da vel regne med at interesserte kurs-deltagere leser litt i tillegg på egen hånd også.

RandiA

Jeg glemte å nevne at deltakerne får tilbud om å kjøpe Digital fotografi i praksis av Fjørtoft for en svært bra pris. Den får de med seg den første kurskvelden.
Lenke til kommentar

Er Sigma 105 mm macro noe å satse på?

jeg var misfornøyd med Tamron 90 mm macro som jeg hadde ettersom blenderen ikke var konstant, og den føltes egentlig litt som ræl.

 

I utgangspunktet skal den brukes med blomster, vil teste ut selektiv farging osv. (har sett på Nikon sin, men det er ikke så mange som selger den til en god pris, og 2000-2500 kr i forskjell er jeg usikker på om den er verdt)

Lenke til kommentar
Skal på pablo francisco i morgen. Tror dere at det er lov å ta bilder hvis jeg har med 1d og 135 F/2?..

Eller er det kun lov om man har kompaktkamera.. som det ofte er...

hvis kompakt er lov så burde da du få lov også..

 

Kunne tenkt meg å sett showet selv :D Geniale mannen

Lenke til kommentar
jeg var misfornøyd med Tamron 90 mm macro som jeg hadde ettersom blenderen ikke var konstant

:hmm: ?

 

Noen som har tips om reimer som er bra når en løper rundt med 2 kamerahus?

Nikon sine standard reimer blir litt krøkkete føler jeg

Det ER krøkkete med to kamera. Slipp den ene helt ut, kort den andre godt inn. Hjelper det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...